כמה עולה לבנות אתר מקצועי?

מסך
תוכן העיניינים

כל בעל עסק מגיע לשלב שבו הוא מבין שעליו לבנות אתר מקצועי. שכן, זה ידוע שלעיתים בעלי עסקים חדשים מעדיפים תחילה לבנות את העסק הפיזי ולאחר מכן, להמשיך אל האתר המקצועי שיגדיל את המכירות באופן משמעותי. יצאנו לבדוק את הנושא עם אנשים שיודעים דבר או שניים בבנייה של אתרים כדי שתוכלו לדעת כמה אתם צריכים לשים בצד עבור הבנייה של האתר. הישארו אתנו ותצאו חכמים יותר.

 

הגורמים שליוו אותנו בכתיבת המדריך

את המדריך הזה כתבנו תוך סיוע מטעם אנשים שיודעים דבר על בניה של אתרים. שכן, היה לנו חשוב לשמוע את הפרטים מקרוב, מיודעי דבר. לכן, פרסמנו סקר ברשת חברתית מוכרת וביקשנו מגולשים שבנו לאחרונה אתר מקצועי לשתף אותנו בכל הפרטים החשובים. הסקר כלל כמה שאלות שונות, כאשר אחת מהן עסקה בעיקר בעלות שאפשרה לנו לקבל מידע חשוב מאוד בנושא.

 

אז כמה עולה לבנות אתר מקצועי? יצאנו לבדוק

כשכתבנו את הסקר המקדים למדריך, יצאנו מנקודת הנחה שאנחנו נקבל טווח מסוים של מחירים על הליך של  בניית אתרי מכירות. אך ככל שהתעמקנו בתשובות של הסקר, גילינו שאין מדובר במחיר קבוע, אלא בתמחור שמשתנה.

 

הפרמטרים שקובעים את עלות בניית אתר מקצועי

כדי שנוכל לנתח את הנושא באופן מעמיק ולהגיע למסקנה בקשר למחיר, היינו צריכים לבדוק את כל הפרטים שנמסרו לנו על ידי הגולשים. שכן, כך, הצלחנו להגיע בסופו של דבר אל הפרמטרים שקובעים את המחיר. מדובר בעיקר בפרמטרים הבאים:

  • החברה שעמה אתם סוגרים את העסקה
  • העיצוב הנבחר של האתר שלכם
  • הבחירה בצלם מקצועי לצילום המוצרים או אנשי הצוות לעומת שליחת תמונות קיימות ועוד

 

אז מה העלות המשוערת?

אנחנו כמובן לא נשאיר אתכם ללא עלות משוערת. לכן, נציין בפניכם כי אתם צפויים לשלם כמה אלפי שקלים. אך שוב, איננו יכולים להתחייב על הסכום המדויק. שכן, הצעת המחיר תינתן לכם מהחברה הנבחרת לאחר שתמסרו לה את כל המידע החשוב בנוגע לעסק שלכם. העלות של בניית אתר מקצועי היא ממש כמו בנייה של בניין. שכן, בעת בניית בניין, יש צורך במסירת מידע חשוב שיקבע את העלות, כמו למשל מספר הדירות בבניין, מספר הקומות, האם יהיה חניון תת קרקעי? וכו'.

 

טיפ מהמומחים: העלות היא עניין שולי

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך לא ידעו שאנו מתמקדים בעלות של בניית האתר ובכל זאת, כמה מהם ציינו שהעלות היא עניין שולי. שכן, חשוב יותר להתעמק במקצועיות של החברה הנבחרת. חברה טובה תגבה מכם מחיר הגון וגם תאפשר לכם לקבל תוצאה טובה.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את כל המידע המעמיק והחשוב ביותר בכל הנוגע לעלות של בניית אתר מקצועי. מאחלים לכם שתבנו אתר מקצועי, טוב ובמחיר שמתאים לכיס שלכם. בהצלחה!

מסכים

 

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
חשוב להשקיע באתר העסק שלך
בניית אתרים
למה חשוב להשקיע באתר של העסק שלך?

בעידן שלנו בו הכל קורה ומתקיים באינטרנט, השקעה באתר לעסק שלך היא לא רק שדרוג מודרני אלא חובה של ממש. אתר אינטרנט מקצועי ונגיש של

6 טיפים לבניית אתר מצליח לעסק שלך!
בניית אתרים
6 טיפים לבניית אתר מצליח לעסק שלך!

אחד המרכיבים המרכזיים של נוכחות ברשת הוא ניהול של אתר אינטרנט מעוצב, יעיל ומצליח. האתר מהווה לעתים קרובות נקודת הקשר הראשונה עם הלקוחות פוטנציאליים ולכן

בניית אתר לעסק קטן
בניית אתרים
מה החשיבות של בניית אתר לעסק קטן

בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות חזקה באינטרנט היא חיונית להצלחתו של כל עסק, ללא קשר לגודלו. בניית אתר לעסק קטן הפכה להיות הכרח של ממש

שופיפיי בעברית
בניית אתרים
5 סיבות להפוך את אתר השופיפיי לעברית

מסחר אלקטרוני הוא תחום שנמצא בצמיחה מתמדת בשנים האחרונות, ועם ההתפתחות שלו עולה גם הצורך בפלטפורמות נוחות וידידותיות למשתמש. שופיפיי היא מערכת נוחה שעושה מאמצים