כלים שחייבים להכיר בתחום השיווק הדיגיטלי

PhotoMIX-Company / Pixabay
תוכן העיניינים

אם הנכם מגלים עניין בעולם השיווק הדיגיטאלי, ייתכן כי אתם מגלים עניין בחידושים טכנולוגיים, שכן, בתחום השיווק הדיגיטאלי מאופיין בלא מעט חידושים. מדי יום, נוספות עוד ועוד דרכים לייצור של קמפיינים מתקדמים וחכמים ובאופן כללי, השוק כיום מציע הרבה מאוד כלים שיכולים לשדרג את השיווק הדיגיטאלי, הן כלים פשוטים יחסית והן כלים מורכבים יותר.

 

כלים לשיווק דיגיטאלי

ניתן למצוא מגוון של כלים שביכולתם לשדרג את פעילות השיווק הדיגיטאלי, אשר כולל כלים בסיסיים וכלים מורכבים וביניהם:

 

CANVA

באמצעותו, עיצוב של תמונות, באנרים ושאר תכנים ויזואליים אחרים מתאפשר באופן קל ופשוט יותר. באמצעות ה CANVA ניתן לייעל תהליכי עבודה, ע"י שימוש בעיצובים פשוטים.

 

Everliker

מדובר בתוסף לדפדפן, אשר מוסיף לייקים, במסגרת חשבון האינסטגרם שברשותכם, עבור האשטגים שקשורים למותג מסוים.

 

Google Trends

כלי המיועד לשיווק בזמן אמת, באמצעותו, תוכלו לקדם את המוצר שלכם ע"י שימוש במסרים רלוונטיים. באמצעות כלי זה, ניתן לעקוב אחר טרנדים פופולאריים ולמצוא דרכים שונות לייעל באמצעותן אירועים שמתרחשים.

 

SEMrush

באמצעות כלי זה, תוכלו להגדיל את פוטנציאל חשיפתכם במנועי החיפוש בכי פופולאריים.

 

Hotjar

כלי זה מאפשר לבחון את התנהגותם של הגולשים שלכם וזאת ע"י שימוש באמצעות טכניקות שונות שמציע הממשק.

 

תבניות לעמודי נחיתה

מדובר במערכת חכמה שמעניקה לכם מגוון רחב של תבניות מעוצבות, כך שאתם יכולים לבחור מתוכו תבנית שמתאימה למוצר או למותג שלכם ולהטמיע בה את התכנים ואת העיצוב המתאים, לפי בחירתכם.

 

הזאפייר

כלי זה מאפשר ביצוע של אינטגרציות בין שירותי ענן ובין אפליקציות וכן, באמצעותו, ניתן ליצור שילוב בין מערכות שונות ובכך, לייעל תהליכי עבודה באופן משמעותי.

 

SEO קידום אורגני

באמצעות כלי זה, תוכלו להביא את האתר שלכם לראש רשימת התוצאות, המתקבלות לאחר חיפוש ברשת.

 

שיווק באמצעות תוכן

כלי המאפשר יצירה של תכנים המועילים לקהל הלקוחות הפוטנציאלי עבורכם ובאופן זה, מגדיל את הסיכוי שהם יהפכו מלקוחות פוטנציאלים ללקוחות משלמים.

 

רמרקטינג (שיווק מחדש)

מדובר בכלי המאפשר להציג פרסומות שחוזרות על עצמן – בפני הגולשים המבקרים באתר שלכם. באמצעות כלי זה, אתם יכולים להזכיר לאותם לקוחות מבקרים באתרכם – כי הנכם קיימים.

 

שיווק באמצעות ווידאו

מדובר בכלי יעיל במיוחד, מבין כלל הכלים השיווקיים הקיימים, באמצעותו ניתן לשדר סרטון שכולל מסר הנוגע לשירותים או למוצרים שאתם משווקים. באתר SFB שיווק דיגיטלי ניתן לקבל מידע נוסף אודות שיווק דיגיטאלי יעיל, אשר עשוי להוביל לניהול קמפיינים רווחיים.

 

לסיכום

לעיתים, אנשים עשויים לחשוב כי בשיווק דיגיטאלי הכוונה לשיווק באמצעות פרסום בגוגל או ברשתות שונות באינטרנט. אולם, מגוון הכלים באמצעותם ניתן לשפר את השיווק הדיגיטאלי, הינו רחב ובאמצעות שימוש נכון בהם, ניתן להצליח בפעילות השיווק הדיגיטאלי.

דיגיטל

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
קופונים
שיווק דיגיטלי
איך אפשר לשווק את העסק באמצעות קופונים?

בזמנים תחרותיים אלה, מציאת דרכים חדשות ויצירתיות למשוך לקוחות ולהגדיל את המכירות חיונית יותר מתמיד. קופונים הם כלי שיווק יעיל שיכול לעזור לך להשיג את