כך תוכל לקדם את האתר שלך בעזרת האינסטגרם

אפליקציה
תוכן העיניינים

בניתם אתר ברשת. לאחר בניית האתר, אתם רוצים לקדם אותו, לחשוף אותו לעוד אנשים ולגרום לו להיות מוביל במנועי החיפוש? הגעתם למקום הנכון. במאמר זה, נסביר כיצד תוכלו לקדם את האתר שלכם בעזרת פלטפורמה חברתית, האינסטגרם.

 

איך להפוך את עמוד האינסטגרם שלי ליותר פופולארי?

לאחר שפתחתם את העמוד העסקי שלכם באינסטגרם, כדאי לכם להפוך אותו לפופולארי ונחשב בקרב הגולשים. ככל שיש יותר עוקבים לעמוד, כך העסק שלכם ייחשב לנצפה ונחשק יותר בקרב הגולשים האחרים.

קניית עוקבים באינסטגרם הינה דרך מעולה להפוך את העמוד שלכם לפופולארי עוד יותר. רכישה זו, תקנה לכם עוקבים חדשים במהירות רבה שיעשירו וימלאו את עמוד האינסטגרם שלכם. עוקבים אלו יסייעו למותג שלכם להיבנות באופן מהיר ואפקטיבי.

 

הוספת לינק האתר לפרופיל שלכם באינסטגרם

בכדי לגרום לגולשים להיכנס בקלות לאתרכם, יש להוסיף את הקישור של כתובת האתר בתיאור העמוד למעלה, מתחת ללוגו או תמונות הפרופיל. כאשר כתובת האתר תהיה חשופה ונגישה אל הגולשים, ניתן יהיה להמשיך לגלישה באתר באופן פשוט וגולשים שהגיעו אליכם דרך האינסטגרם יוכלו להמשיך איתכם לאתר העסקי.

 

יצירת סקרנות בקרב העוקבים

לאחר שהוספתם את הקישור לאתרכם בפרופיל האינסטגרם שלכם, ישנן 3-4 שורות בהן תוכלו לתאר ולהסביר לגולשים מי אתם ומה יש לכם להציע. כתיבה טובה של התוכן אותו אתם מציעים בצירוף כתובת האתר, עשויה לייצר סקרנות בקרב הגולשים ולגרום להם להיכנס לאתר בכדי להמשיך לקרוא אודות המוצר שלכם. כתיבה ממוקדת, ישירה אך גם מסקרנת וחבויה יכולה ליצור עניין ולגרום ליותר אנשים להיכנס ללינק של אתרכם.

 

שימוש בהאשטגים

האשטגים, מילה שנכנסה לשיח המדובר בשנים האחרונות הינה מילה מפלטפורמת הטוויטר שכיום נפוצה גם באינסטגרם. האשטגים, או במילה אחרת "תיוגים", הינה דרך לסווג, לארגן ולאגד מידע בתכנים שאתם מעלים על ידי תיוג של פוסטים. לאחר שאתם מעלים פוסט, תוכלו לתייג בהאשטג את הנושאים הרלוונטים אליו. בכך, תוכלו למעשה לקדם באופן אורגני את התוכן אותו העלתם לעמוד האינסטגרם שלכם ולאפשר לפרופיל שלכם להיות חשוף יותר לאנשים המחפשים את מילת ההאשטג במנוע החיפוש. כתוצאה מאלו – תוכלו לאפשר חשיפה גדולה יותר לאתר האינטרנט שלכם המקושר עם עמוד האינסטגרם העיסקי.

 

הוספת קישור לאתרכם בתכנים שאתם מעלים

כאשר אתם מעלים תוכן ומתייגים אותו בהאשטג, תוכלו להוסיף תיאור קצר על המוצר ולהפנות את העוקבים שלכם להרחיב ולבדוק את המחיר שלו, או עוד פרטים אודותיו באתרכם. כך תוכלו לעשות כשתעלו סטורי, תמונה או סרטון.

 

לסיכום

נקודות אלו בקידום אתרכם בעזרת האינסטגרם הינם רק ההסבר הטכני. תוכן מדויק, נקי ומעניין היא שיגרום לגולשים באינסטגרם לרצות ולהמשיך לגלוש באתרכם. ברגע שישנה תנועה של גולשים, של תכנים חדשים ושל פעילויות סביב עמוד האינסטגרם שלכם – יותר אנשים יהיו חשופים למוצר שלכם.

רשת חברתית

 

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
מדריכים דיגיטליים
המתנות הטובות ביותר לעובדים מרוחקים

ככל שעבודה מרחוק ממשיכה להיות פופולרית יותר, חשוב להראות את הערכתך לעובדים המרוחקים שלך. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי מתן מתנות שמראות שאתה

מגן
מדריכים דיגיטליים
הכירו את אפ-לינק

עסקים כיום דורשים משאבי מחשוב ושירותים הולכים וגדלים כדי לעמוד בקצב הדרישות של העולם המודרני; מניהול מסדי נתונים גדולים ועד שירותי אחסון בענן ומחשוב, עסקים