כך תוכלו לשדרג את האתר שלכם בעזרת שופיפיי

קניות באינטרנט
תוכן העיניינים

תחום הקניות אונליין (eCommerce) צמח עוד לפני מגפת הקורונה. אולם, הנתונים לא משקרים – אין ספק שריבוי הסגרים שנלוו למגפה העולמית גרמו לצמיחה אדירה בתחום. יותר ויותר בעלי עסקים התחילו להחזיק חנות אינטרנטית, לעיתים במקביל לחנות הפיזית שלהם ולעיתים כתחליף אליה. גם הצרכנים התרגלו לנוחות של קניות באינטרנט, ומספר הלקוחות באינטרנט גדל משמעותית.

כחלק מהמהפכה הזו, החלו להסתמן מספר פלטפורמות מרכזיות למסחר אונליין. רבים רואים בשופיפיי את הפלטפורמה הטובה ביותר למסחר אינטרנטי. אז מה זה בכלל שופיפיי? ואיך אתם משתמשים בזה כדי לשדרג את העסק שלכם? את כל המידע תוכלו למצוא ממש כאן, בטקסט שלפניכם.

 

מה זה שופיפיי

שופיפיי (Shopify) היא פלטפורמה למסחר אינטרנטי. שופיפיי נחשבת כאחת פלטפורמות האיקומרס הכי פופולריות בעולם. גם בשוק הישראלי יש חנויות שופיפיי בקרב בתי עסק רבים, והיא אפשרה לבעלי עסקים רבים להיכנס לתחום המסחר האינטרנטי בקלות ובנוחות.

עם שופיפיי תוכלו לבנות חנות מקוונת בהתאמה ועיצוב אישיים, לשלב חנות שלכם אפליקציות ייעודיות לפלטפורמה מתוך מ- 6,000 אפליקציות. שופיפיי מאפשרת לכם גם לנהל את המלאי שלכם, לצד ההזמנות והמשלוחים. שימוש בשופיפיי יכול להתאים גם לכל קמפיין שיווקי של העסק שלכם. זאת ועוד, בשופיפיי תוכלו למצוא כלי מעקב וניתוח נתונים שיקל עליכם לשפר האתר של העסק.

 

איך להשתמש בשופיפיי

שופיפיי נעשתה כל כך פופולרית, בין היתר, הודות לנגישות שלה והעובדה שעיצוב ותחזוקה של חנות שופיפיי היא קלה ונוחה. יחד עם זאת, אם תחליטו שאתם מעדיפים להתמקד במתן שירות או בהיבט אחר של העסק, תוכלו לבחור באחת מחברות פיתוח האתרים הרבות שיש בארץ לשם כך. כדי להשתמש בשופיפיי, תצטרכו קודם כל להירשם לפלטפורמה.

שימו לב שההרשמה היא חינמית. לאחר מכן תצטרכו להוסיף מוצרים לאתר שלכם יחד עם ערוצי מכירה. אל תשכחו להגדיר גם את הגדרות התשלום באתר שלכם. השלב הבא יהיה הוספת דומיין, כלומר כתובת האתר, והכנת האתר שלכם לפעולה. לאחר שתסיימו את כל השלבים הפשוטים הללו, תוכלו להשיק את החנות שלכם לקהל.

 

האם שופיפיי משדרג אתרים

שימוש בשופיפיי כדי לקדם את המכירות, או בכלל לאפשר אותם, באתר של העסק שלכם – יהיה משתלם מאוד. חנות שופיפיי שבנויה נכון יכולה לתרום לכל עסק, ואין ספק שחנות שופיפיי תשדרג את האתר שלכם. תחום הסחר האינטרנטי רק צומח, ואין סיבה שלא תצטרפו לצמיחה הזו.

 

סיכום

לסיכום, שופיפיי היא פלטפורמה מעולה לבניית חנות אינטרנטית וסחר מקוון. אם אתם מעוניינים לבנות חנות שופיפיי אבל מרגישים מוצפים מכל המושגים החדשים והמבלבלים – אתם תמיד יכולים לפנות לחברה מקצועית לעיצוב ובניית אתרים. שימו לב שלבנות חנות שופיפיי זה לא מספיק. אחרי שיש לכם חנות – אתם צריכים להתחיל לפרסם אותה. גם כאן, מומלץ להיעזר בשירותיה של חברה מקצועית לקידום אתרים.

חנויות שופיפיי

 

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
חשוב להשקיע באתר העסק שלך
בניית אתרים
למה חשוב להשקיע באתר של העסק שלך?

בעידן שלנו בו הכל קורה ומתקיים באינטרנט, השקעה באתר לעסק שלך היא לא רק שדרוג מודרני אלא חובה של ממש. אתר אינטרנט מקצועי ונגיש של

6 טיפים לבניית אתר מצליח לעסק שלך!
בניית אתרים
6 טיפים לבניית אתר מצליח לעסק שלך!

אחד המרכיבים המרכזיים של נוכחות ברשת הוא ניהול של אתר אינטרנט מעוצב, יעיל ומצליח. האתר מהווה לעתים קרובות נקודת הקשר הראשונה עם הלקוחות פוטנציאליים ולכן

בניית אתר לעסק קטן
בניית אתרים
מה החשיבות של בניית אתר לעסק קטן

בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות חזקה באינטרנט היא חיונית להצלחתו של כל עסק, ללא קשר לגודלו. בניית אתר לעסק קטן הפכה להיות הכרח של ממש

שופיפיי בעברית
בניית אתרים
5 סיבות להפוך את אתר השופיפיי לעברית

מסחר אלקטרוני הוא תחום שנמצא בצמיחה מתמדת בשנים האחרונות, ועם ההתפתחות שלו עולה גם הצורך בפלטפורמות נוחות וידידותיות למשתמש. שופיפיי היא מערכת נוחה שעושה מאמצים