יתרונות לקידום ממומן בגוגל

קידום ממומן בגוגל
תוכן העיניינים

קידום ממומן בגוגל הוא כבר מזמן לא סוד או שיטה שאותה חולקים רק אנשי השיווק. זוהי שיטת פרסום מקובלת בכל העולם ופתוחה לכל מי שמעוניין להפיץ תוכן ושיווק בצורה רחבה, ממש כמו שפעם פרסמו בעיתון, טלוויזיה וכרזות. אז מה היתרונות לקידום ממומן בגוגל?

 

ראשית מהו קידום ממומן?

קידום ממומן או באנגלית google ads הוא בעצם המודעות שניתן לראות בראש הדף של תוצאות החיפוש שלך בכל הרצת חיפוש במנוע החיפוש גוגל. המודעה מופיעה בראשית תוצאות החיפוש ובכך מושכת לקוחות פוטנציאליים. מנגנון פרסום בגוגל פועל על פי שיטת PPC – pay per click, כל קליק על מודעה של כל גולש מזכה את הצד המפרסם בחשיפה ובכך מחייב אותו בתשלום.

 

מה יתרונות הפרסום בדרך של קידום ממומן?

  • מהירות תוצאות – התוצאות המהירות הן לעומת שיטת הקידום האורגני המבוסס על סבלנות שיש לחכות לפחות שישה חודשים עד שנראות תוצאות. הפרסום מעולה עבור עסקים חדשים המעוניינים לצאת לשוק ולהגדיל את החשיפה שלהם בפעולה אגרסיבית.
  • התאמה לצרכים – מערכת הפרסום של גוגל פועלת על פי מיקוד מילות חיפוש חמות עבור העסק המפרסם, מיקוד קהל היעד על פי נתונים כמו גיל, מיקום או שפה כך שניתן להגיע לקהל הפוטנציאלי בצורה מהירה ונוחה.
  • אינטרס של גוגל להצלחה – אולי היתרון הכי גדול של הקידום הממומן. מכיוון שהתשלום מתבצע על כל קליק, האלגוריתם של גוגל מוכרח לוודא שיהיו כמה שיותר קליקים וכך היא תרוויח כמה שיותר כסף ולכן הוא יכוון את הפרסום לקהל היעד המתאים ביותר למודעה על מנת ליצור תנועה טובה.
  • טראפיק איכותי – בימים בהם לא עוברת שנייה מבלי שמיליוני אנשים גולשים ומריצים חיפושים במנוע חיפוש של גוגל, התנועה של הגולשים רבה ומאפשרת חשיפה רבה ותוכל להוביל ללידים טובים.
  • שליטה מלאה בקמפיין – אתם מחליטים על מילות המפתח שלכם, מהם וכמה תשלמו בעדם, בנוסף גוגל מאפשרת לפתוח תוכניות פרסום שונות לכל מטרה, לבצע שינוים תוך כדי למידה בתהליך ולעצור אותו בכל זמן ככה שתוכלו להתאים את קמפיין הפרסום לתקציב שלכם.

 

מה החסרונות של קידום ממומן?

כמובן לכל דבר יש שני צדדים ויש חברות שפרסום בגוגל פחות יתאים למטרות שלהן. אלו חסרונות של פרסום בקידום ממומן –

  • עלות גבוהה לביטויים "חמים" ומבוקשים.
  • נדרש נסיון עם מערכת הפרסום של גוגל כדי לתפוס את המושגים הטובים בזמן.
  • גולשים רבים מעדיפים להקליק על תוצאות אורגניות ולא על פרסומות.
  • האפקט המשמעותי הוא לטווח הקצר ולא בונה תוכנית שיווק שתניב תוצאות לטווח הרחוק.

 

לסיכום

קידום ממומן בגוגל בהחלט יתאים ואף יותר מזה לקמפיינים קצרים הדורשים פרסום ישיר ומהיר כמו מבצעי סוף עונה, חברה שעיקרה רווחיה מתקיימים בתקופת זמן קצרה של מכירות או עסק בהקמה, מומלץ לשלב אותו עם עוד צורות פרסום.

 

גוגל אדוורדס

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!