7 יתרונות לסוללות ליתיום למחשב נייד

טעינה מלאה
תוכן העיניינים

אתם רוצים לרכוש מחשב נייד ואתם מתלבטים האם כדאי שיהיו בו סוללות ליתיום.

הנה מספר יתרונות לסוללות ליתיום למחשב הנייד שיעשו לכם קצת סדר בראש ויעזרו לכם להחליט.

 

צפיפות אנרגיה וגודל הסוללה

סוללות ליתיום הן בעלות צפיפות אנרגיה גבוהה יותר מאשר הסוללות בהן השתמשו בעבר במחשבים הניידים. גודל הסוללה הרבה יותר קטן ומשקלן קטן יותר מהסוללות בהן השתמשו בעבר במחשבים הניידים, כך שהסוללה קטנה וקלה אך עם צפיפות האנרגיה אוגרת בעצם יותר אנרגיה מהרגיל.

 

תיקון מחשב הנייד

תיקון מחשבים ניידים בעלי סוללות ליתיום הוא פשוט יותר.

 

אפקט הזיכרון

אפקט הזיכרון משמעו שבמקרים בהם הסוללה לא נפרקה עד הסוף היא "שוכחת" את הקיבולת שלה ולכן תיטען רק עד נקודת הפריקה האחרונה ולכן ההספק שלה יהיה מועט. אפקט זה היה קיים בסוללות שהשתמשו בהן בעבר אך לא קיים בסוללות ליתיום.

 

לא מצריכות טיפול מיוחד

בעוד סוללות העבר היו מצריכות פריקה מלאה מדי פעם כדי להימנע מאפקט הזיכרון, סוללות ליתיום לא מצריכות שום טיפול מיוחד.

 

תאריך ייצור ותפוגה

לסוללות ליתיום למחשבים ניידים ישנה מדבקה עליה מופיעים תאריך הייצור והתפוגה. כך שניתן לדעת האם הסוללה חדשה או ישנה.

 

כספית ומחזור

סוללות ליתיום אינן מכילות כספית –  שזוהי מתכת מסוכנת, והן ניתנות למחזור.

 

וותק הסוללה

ניתן לבחון את וותק הסוללה. אם הסוללה הגיעה טעונה בין 20 ל – 60 אחוזים, משמעות הדבר שהסוללה חדשה. אם היא הגיעה פרוקה – חיברתם אותה לחשמל והיא אינה עובדת, משמעה שהיא ישנה, אך זה לא אומר שהיא לא תקינה, כי ליתיום זה חומר חזק שאינו מתכלה במהירות.

 

לסיכום

החלטתם לרכוש מחשב נייד? מצוין. הנה מספר יתרונות לרכישת מחשב נייד בעל סוללות ליתיום. צפיפות אנרגיה וגודל סוללה – השילוב בין השניים אומר סוללה קטנה וקלה יותר עם הרבה יותר אנרגיה. תיקון המחשב הנייד – במחשבים בעלי סוללות ליתיום התיקון קל יותר. אפקט הזיכרון – אפקט הזיכרון לא קיים בסוללות ליתיום, לכן היא תעבוד כמו שצריך גם אם לא נפרקה עד הסוף. לא מצריכות טיפול מיוחד – אין צורך לפרוק אותן באופן מלא כדי שיעבדו כראוי, בשונה מסוללות שהיו בשימוש בעבר והיו מצריכות פעולה זו מידי פעם. תאריך ייצור ותפוגה – לסוללות ליתיום יש מדבקה עם תאריך הייצור והתפוגה שלהן, כך שתדעו בוודאות עד כמה חדשה\ישנה הסוללה שלכם. כספית ומחזור – הסוללות לא מכילות כספית שהיא מתכת מסוכנת והן ניתנות למחזור. וותק הסוללה – ניתן לבחון את וותק הסוללה בהתאם לאחוזי הטעינה שהיו לה כשנרכשה (בין 20 ל – 60 אחוזים משמעות הדבר סוללה חדשה) וכיצד היא מגיבה לחיבור לחשמל.

כיום מחשבים ניידים בעלי סוללות ליתיום הם הנפוצים ביותר בשוק, כך שלא רק שהסוללות יעילות וטובות, גם ניתן למצוא את המחשבים עם הסוללות הללו בקלות.

 

מחשב

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
שוק עורכי הדין
כללי
אתה עו"ד? למה חשוב שיהיה לך אתר

אחת האמירות הידועות בעולם הפרסום  היא "אם אתה לא שם, אז אתה לא קיים". זו אמירה נכונה כשמדברים על עולם האינטרנט, בפרט עבור עורכי דין.

עסק חדש
כללי
פתחת עסק חדש? למד איך לקדם אותו

אם פתחתם עסק חדש, לא משנה במה הוא עוסק, סביר להניח שאתם נמצאים בתחרות קשה. התחרות הזו עוטפת אתכם מכל כיוון, והמטרה שלכם היא לייחד

מקליט סים
כללי
סים מקליט – הקלטת כל השיחות בסלולרי

מחפשים חלופה טובה יותר להקלטת שיחות בסלולרי? אקסטרא מובייל מציעים לכם חבילות סלולרי משתלמות במיוחד הכוללות שירות הקלטת שיחות גם לאנדרואיד וגם לאייפון על גבי

4 דרכים להשתמש באתר הר הביטוח
כללי
4 דרכים להשתמש באתר הר הביטוח

כיום, יותר קל מתמיד לקבל את התמונה הרחבה על המצב הפיננסי שלכם וכן על הביטוחים הרבים והפרמיות השונות שרכשתם עבורכם, עבור המשפחה והילדים שלכם. חברת