4 יתרונות במספר וירטואלי באתר של העסק

מכשיר טלפון
תוכן העיניינים

ההמצאות המעולות של השנים האחרונות הופכות את עולמנו לקל יותר. גם עולם העסקים נהנה מהשדרוגים האחרונים שמתרחשים בטכנולוגיה, זאת משום שנכנסו אליו טכנולוגיות חדשות שהופכות את העסק להרבה יותר יעיל. אחת מהטכנולוגיות החדישות ביותר היא מספר וירטואלי באתר של העסק, לו יש יתרונות רבים.

 

מהו מספר וירטואלי

מספר וירטואלי הוא מספר שעונה ללקוחות 24/7 ומאפשר מעקב אחר השיחות שהיו לבית העסק. הלקוח מתקשר ומקבל מענה וירטואלי, והשיחה שלו נרשמת. כך, אתם תוכלו לחזור אליו בכל זמן שתרצו.

 

היתרונות של מספר וירטואלי

למספר וירטואלי מספר יתרונות שהופכים אותו למשמעותי מאד לעסק:

 

המספר הפרטי של העסק נשאר פרטי

באמצעות מספר וירטואלי, אתם יכולים לאפשר לעסק שלכם להשתמש במספר פרטי אותו יקבלו העובדים בלבד ובו ישתמשו העובדים בלבד. כך תוכלו להקל על הסינון של השיחות, ולדעת מתי מתקשר עובד ומתי מתקשר לקוח. ההפרדה מאפשרת מעקב הרבה יותר יעיל ונכון אחר השיחות השונות של בית העסק שלכם, מבלי לפספס אף שיחה בשל עומס או לחץ.

 

אין פספוס של שיחות של לקוחות

היתרון הגדול של שיחות וירטואליות זה שאף לקוח לא נשאר מאחור. ברגע שמתקשר אליכם לקוח ולא עניתם, יישלח מייל באותו הרגע עם מספר הלקוח, כך שתוכלו לחזור אל כל הלקוחות שלא הספקתם לענות להם. הכלי מאפשר את הדבר החשוב ביותר בעסק – שימור לקוחות והבאת לקוחות חדשים, זאת משום שאף לקוח לא נותר מאוכזב מחוסר יחס.

 

שלוחות

המספר הווירטואלי מאפשר לכם ליצור שלוחות לטלפון שלכם. כך למשל שלוחה 1 עוסקת בעזרה טכנית, שלוחה 2 עוסקת בשאלות ושלוחה 3 עוסקת בלקוחות חדשים שמתעניינים במוצר. הדבר מאפשר לכם לענות על שיחות בצורה ממוקדת יותר תוך ידיעת רצון הלקוח מראש ולא בדיעבד.

תוכלו גם להציב עובדים בשלוחות השונות בהתאם לניסיון המקצועי שלהם כך שכל שיחה עם הלקוח תהא הרבה יותר מהירה ומקצועית בהתחשב במיומנות של העובד איתם הם מדברים. באופן זה גם העובדים וגם הלקוחות ירגישו יותר בנוח במהלך השיחה ויקבלו ממנה הרבה יותר מידע מועיל.

 

ג'ינגל עם שם העסק

במהלך ההמתנה תוכלו לשים שיר בו מופיע שם העסק. כך, השלוחה הווירטואלית היא בעצם פרסומת בזמן ההמתנה. זו תפיסה של שתי ציפורים במכה – הן תקשורת עם הלקוח והן שיווק עסקי. לחילופין, ניתן להקליט גם קריין מטעם העסק שייתן את המידע הרלוונטי על העסק כך שבזמן ההמתנה הלקוח ידע יותר על העסק.

לסיכום, מספר וירטואלי הוא אחד הדברים שמאפשרים לעסק לייעל את עצמו הרבה יותר. באמצעות הממשק הנוח הן מצד הלקוח והן מצד העובדים, המידע עובר בצורה הרבה יותר טובה. בנוסף, אף לקוח לא מתפספס וניתן לחזור אל כל אחד ואחד.

מחשב נייד

 

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
מדריכים דיגיטליים
המתנות הטובות ביותר לעובדים מרוחקים

ככל שעבודה מרחוק ממשיכה להיות פופולרית יותר, חשוב להראות את הערכתך לעובדים המרוחקים שלך. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי מתן מתנות שמראות שאתה

מגן
מדריכים דיגיטליים
הכירו את אפ-לינק

עסקים כיום דורשים משאבי מחשוב ושירותים הולכים וגדלים כדי לעמוד בקצב הדרישות של העולם המודרני; מניהול מסדי נתונים גדולים ועד שירותי אחסון בענן ומחשוב, עסקים