טרנדים לוילונות למשרד לשנת 2021

onkelglocke / Pixabay
תוכן העיניינים

אולי תופתעו לשמוע אבל גם בתעשיית וילונות , כמו בתעשיית בגדים, יש טרנדים משל עצמם. חברות עיצוב וילונות, עוקבות בצורה הדוקה ביותר אחר ביקוש בתחום ומוציאות קולקציות שנתיות של וילונות, קולקציות שמשתנות מבחינת צבעים, מבחינת חומרים כדומה. אנחנו כאן, בשביל לדבר על הטרנדים החמים לשנת 2021, בתחום וילונות למשרד.

 

טרנדים של וילונות לשנת 2021

להלן שלל הטרנדים של וילונות למשרד.

 

טרנד החזרה למקורות – וילון קלאסי מבד נופל

בואו נודה בזה, שדווקא לזה לא ציפינו. אותו וילון הטוב והמוכר, שנמצא איתנו משחר הימים, כך נדמה, עושה קאמבק רציני בתקופה זאת. מגוון הבדים, מגוון הצבעים, מגוון דרגות שקיפות של הבד, גורמות לווילון בד נוסטלגי זה, להיות הדבר החם והמבוקש לשנת 2021.

 

טרנד הוונציאני – פה, יש לנו מספר אופציות, שנמצאות תחת ההגדרה של פתרונות וונציאנים לחלונות

1) תריסי עץ וונציאנים – תריסי עץ הטובים והקלאסיים, שנפתחים ונסגרים וגורמים לחדר להיראות מעוצב כמו משרד אי שם באיטליה. כמה פשוט, ככה טוב.

2) וילונות וונציאנים – במקרה זה, המקוריות חוגגת. וילונות וונציאנים יכולים להגיע בדוגמאות שונות, בסוגי בד מגוונים, בזוויות שונות ומשונות, יכולים להתאים לחלון בצורתו הקלאסית וגם לחלונות עגולים. הבונוס – יכולים להיות מופעלים ידנית או חשמלית, לנוחות המרבית.

אם כבר עסקנו באיטליה, אז לא נשכח גם את רומא –

 

וילונות רומאיים

וילונות שמתקפלים בצורה יפה ואסתטית, קיפול מאחורי קיפול. לא רק שמדובר בווילון אפקטיבי ביותר, זהו גם וילון שיגרום לעין להתמקד בנוף שנשקף מהחלון, שעליו הוא תלוי. בחירה מצוינת למשרדים הנמצאים בקומות גבוהות ומהחלון שלהם נשקף נוף יפה במיוחד.

 

טרנד וילון ששר דואט

לבטח השם כבר סיקרן אתכם. מדובר בעצם בווילון שמורכב משני וילונות, אחד העשוי בד אטום ושני העשוי בד שקוף יותר. לנו השליטה בכמות האור בחדר – ניתן לפתוח את שניהם , לפתוח רק אחד מהם, לשלוט ברמת הפתיחה של כל אחד מהם בנפרד. גם וילון זה יכול להגיע עם הפעלה ידנית או חשמלית וגם פה זה נעשה לנוחות מרבית.

 

וילון המשנה את חוקי המשחק

רגילים לזה שווילון שלכם הוא תמיד הוריזונטלי? אז זהו, שלא חייב. וילון למשרד יכול להגיע בצורה ורטיקאלית, מה שמאפשר לנו לכוון אור לנקודה מסוימת במשרד, או להפך, להסב את האור מנקודה מסוימת במשרד, מבלי להשרות חשיכה מוחלטת על החלל. יכול להגיע בסוגי בד שונים, צבעים ודוגמאות וגם הוא יכול להיות מופעל ידנית או חשמלית.

 

אלה הטרנדים החמים ביותר בעיצוב וילונות למשרד לשנת 2021

חשוב לציין, ששוק וילונות מציע עוד מגוון רחב ביותר של פתרונות הצללה לחללים משרדיים, בהתאמה אישית מושלמת, לאופי השירות וצורכי המשרד.

וילונות

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
שוק עורכי הדין
כללי
אתה עו"ד? למה חשוב שיהיה לך אתר

אחת האמירות הידועות בעולם הפרסום  היא "אם אתה לא שם, אז אתה לא קיים". זו אמירה נכונה כשמדברים על עולם האינטרנט, בפרט עבור עורכי דין.

עסק חדש
כללי
פתחת עסק חדש? למד איך לקדם אותו

אם פתחתם עסק חדש, לא משנה במה הוא עוסק, סביר להניח שאתם נמצאים בתחרות קשה. התחרות הזו עוטפת אתכם מכל כיוון, והמטרה שלכם היא לייחד

מקליט סים
כללי
סים מקליט – הקלטת כל השיחות בסלולרי

מחפשים חלופה טובה יותר להקלטת שיחות בסלולרי? אקסטרא מובייל מציעים לכם חבילות סלולרי משתלמות במיוחד הכוללות שירות הקלטת שיחות גם לאנדרואיד וגם לאייפון על גבי

4 דרכים להשתמש באתר הר הביטוח
כללי
4 דרכים להשתמש באתר הר הביטוח

כיום, יותר קל מתמיד לקבל את התמונה הרחבה על המצב הפיננסי שלכם וכן על הביטוחים הרבים והפרמיות השונות שרכשתם עבורכם, עבור המשפחה והילדים שלכם. חברת