טעויות נפוצות בפיתוח אפליקציות

אפליקציה ראשית
תוכן העיניינים

מפתח אפליקציות צעיר? או שאתה וותיק שצריך שפשוף חלודה? הנה כל מה שאתה צריך לא לעשות במידה ואתה מוציא אפליקציה חדשה לשוק.

 

היום האפליקציות מהוות חלק אינטגרלי מחיינו היומיומיים. הן משרתות אותנו בכל שעות היום ובמרבית תחומי החיים – תקשורת בין אישית או קבוצתית, עבודה, סידורים, תחביבים ותחומי עניין והרשימה עוד ארוכה. פיתוח אפליקציות יעילות וידידותיות למשתמש הינו קריטי למען הצלחת האפליקציה בקרב הציבור אליו היא מיועדת. עם זאת, ישנן טעויות רבות שניתן לבצע בתהליך הנ"ל שיכולות לפגום במוצר ולהוריד את רמת הפוטנציאל שלו. במאמר הבא, נתמקד בטעויות הנפוצות ביותר של כל מפתח אפליקציות.

 

התאמת המוצר לפלטפורמה יחידה

במקרים רבים, רוב המאמצים מושקעים בעיצוב ונראות האפליקציה עד כמה שניתן אך בסופו של דבר עיצוב זה יתאים רק לפלטפורמה אחת וכך אנשים רק עם מכשיר ספציפי יוכלו להשתמש בה. בכדי להתאים את האפליקציה למספר רחב של פלטפורמות יש להפעיל מאמצים גדולים הרבה יותר וזה אכן מצב לאתגר. חשוב מאוד למצוא חברה אשר תפתח את האפליקציה למספר כמה שיותר גדול של פלטפורמות.

 

הגבול בין תחכום לבין סיבוך הוא דק

לעיתים, מפתחים רוצים לממש ולהגשים את הרעיונות הכי פרועים שלהם ולגבש את כולם באפליקציה אחת. הדבר לעיתים יכול ליצור אפליקציה שהיא מבלבלת ומסובכת למדי בשביל המשתמש ואז במקום ליצור סקרנות – זה יצור בדיוק את ההפך. בסופו של דבר, המשתמש הממוצע מחפש אפליקציה כמה שיותר ידידותית וקלה, שתהיה נוחה לעין ופשוטה למדי. חשוב לקדש את עקרון הפשטות ושינחה אתכם בשלבים של התהליך כולו בכדי שהאפליקציה תהיה ניתנת לשימוש לכמה שיותר משתמשים.

 

הסתמכות על הורדת האפליקציה

בדרך כלל מושקע מאמץ גדול ב"רושם הראשוני" שהאפליקציה יוצרת וזאת כדי שיורידו אותה כמה שיותר. למרות זאת, הורדתה והתקנתה של האפליקציה איננה מבטיחה שימוש בה. בכדי להפוך את האפליקציה לחלק מחיי המשתמש יש להתאמץ על מנת לספק את רצונותיו. לכל אדם יש בטלפון אפליקציות שהוא מוריד ו"מזניח" תוך זמן קצר מאוד ואולי אפילו מיד לאחר ההודעה. השאיפה המרכזית היא להשאיר את האפליקציה בחיי המשתמש ובכדי להגשים את זה יש לשים דגש על הערך המוסף שהיא נותנת ולא בהכרח על שיווקה.

 

התעלמות מאפקט המחויבות

בהמשך לסעיף הקודם, בכדי לייצר ללקוחות שגרה של שימוש באפליקציה צריך לייצר אפקט מחויבות שיגרום להם ללחוץ בכל פעם על הכפתור. האפקט הזה נוצר כתוצאה מהתוכן שמונגש באפליקציה ומעמידה של האפליקציה בציפיות של הלקוח. בשביל זה יש לוודא בכל פעם שהתוכן והערך שהאפליקציה מייצרת אכן משקפת את מה שהיא מציגה בתחילה ללקוח.

לסיכום, הדרך לפיתוח אפליקציה מושלמת היא ארוכה, אך כדי להגיע לשם יש ללמוד עד כמה שניתן ושיטה מצוינת לעשות זאת היא ליישם את המסקנות מטעויות עבריות של מומחים וכמובן לקפוץ למים.

 

אפליקציה

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
תוכנת ניהול
אפליקציות
מה היא התוכנה המומלצת לניהול לקוחות?

בחירת תוכנת ניהול הלקוחות הנכונה היא קריטית לעסקים בכל הגדלים. זה מאפשר לעסקים לנהל את האינטראקציות שלהם עם לקוחות, לעקוב אחר מכירות ולנתח נתוני לקוחות

כיצד ניתן לחזות טרנדים ברשתות החברתיות
אפליקציות
כיצד ניתן לחזות טרנדים ברשתות החברתיות?

בעידן הדיגיטלי הנוכחי, חיזוי מגמות ברשתות חברתיות הוא מיומנות שהופכת ליותר ויותר חשובה עבור עסקים, חברות ומשפיענים. עם עלייתן של פלטפורמות כמו TikTok ו- Instagram,

רשת חברתית
אפליקציות
5 קבוצות היכרות חשובות בפייסבוק

יותר מעשור אנו עדים לרשת חברתית בדמות הפייסבוק שהפכה עם השנים לאתר הכרויות אחד גדול וישנן כמה דרכים בהן תוכלו למצוא הכרויות דרך הפייסבוק כשהדרך

מכשיר סלולר
אפליקציות
מה ההבדל בין טיקטוק לפייסבוק?

כל מנהל פרסום צריך להכיר את הפלטפורמות השונות וזאת בכדי לפרסם את העסק שלו בצורה חכמה. כך לדוגמא המנהל צריך להכיר את הנושא של פרסום