4 טיפים לייעול העסק

קופת גמל להשקעה
תוכן העיניינים

1.   ניהול תזרים מזומנים

כשמדובר על תזרים מזומנים צריך לזכור שהיום יש כלים מתקדמים וחכמים לניהול התזרים. למה הכוונה ב"כלים מתקדמים וחכמים"? הכוונה שלא תמיד מספיקות טבלאות אקסל פשוטות… מבלי לזלזל בתוכנה, יש היום כלים דיגיטליים שמפי קים מסקנות פיננסיות מנתוני תזרים באופן אוטומטי. תוכנות שיודעות לבצע אנליזה מתקדמת של נתונים מחשבות את הכדאיות של הוצאות והשקעות ואת הסיכוי להכנסות באופן סטטיסטי.

אך לא רק. גם מבלי להיעזר בכלי הייטק מתוחכמים, כדאי לערוך חשיבה מחדש על הוצאות, הכנסות ותזרים המזומנים שלנו מפעם לפעם. איך אפשר לשפר אותו? פעמים רבות אנו מעט מקובעים, ומכוח ההרגל ברור לנו שהוצאה מסוימת היא הכרחית או שהכנסה מסוימת היא בגדר הבלתי אפשרי… רק יועץ חיצוני עם ראש רענן ופתוח יביא אותנו לחשיבה חדשה על כל פרט בתזרים.

 

2.   מיתוג ושיווק

השקעה במיתוג ושיווק עלולה להיראות מתסכלת – מין השקעה שלעולם לא נגמרת… כי בשיווק, צריך לזכור את זה, השאלה היא לא כמה אתה טוב אלא כמה האחרים טובים ממך. ובעיקר, כמה הלקוחות יודעים את זה…

בתחום השיווק צריך להישאר קשובים כל הזמן, חדי חושים, דרוכים אפילו. לבדוק מה קורה בשטח, לאן השוק הולך, מהם היתרונות של המתחרים, איך אפשר להדגיש דווקא עכשיו את היתרונות שלנו… השקעה אינטנסיבית בשיווק דורשת משאבים רבים. הבעיה שזה כמו גלגל: אין לקוחות-אין כסף להשקיע בשיווק-עוד יותר אין לקוחות- וכו'… צריך לזכור שהגלגל עובד גם הפוך. אחרי תקופה של השקעה, עם כל המחיר שלה, נוכל לראות פירות ולהזניק את העסק.

 

3.   מוטיבציה

מהי מוטיבציה? בעברית: "הנעה". הכוח המניע לעשות, ליצור, לעבוד, להפיק, להספיק…

מוטיבציה היא מילת מפתח להצלחה בכל תחום, גם בתחום העסקי אבל לא רק. אדם חדור מוטיבציה יצליח להפיק את המיטב מעצמו, לראות בקשיים אתגרים ובעומס – הזדמנות להסתער עליהם. אדם חדור מוטיבציה נהנה להוסיף על האתגרים, כך שמה שהיה פעם קשה עבורו, נראה פתאום קל, הרי הכל יחסי… עובד חדור מוטיבציה עושה לא רק את ה"שעות" שלו בעבודה, הוא מבצע את התפקיד. הוא משתדל להיות הטוב ביותר שרק אפשר.

שאלו את עצמכם: האם העובדים שלי חדורי מוטיבציה?

ו- האם העובד שהוא אני – מספיק מלא מוטיבציה?

אפשר להגביר מוטיבציה בכל מיני דרכים, צריך רק לזהות מה עושה את זה לכם ולעובדים שלכם.

 

4.   המשאב היקר ביותר לעסק…

מהו המשאב היקר ביותר לעולם?

המשאב האנושי הוא המשמעותי ביותר בקביעת ההצלחה של עסק.

עסק שמתנהל באופן יעיל הוא עסק שבו העובדים הם מצוינים בתחומם, מלאי שאיפה ועוסקים בתפקידים הנכונים להם. עסק שרוב העובדים שלו הם קרובי משפחה, ידידים… וכאלה שחיפשו משרה כלשהי… – הוא עסק בדרך לנפילה.

עם חברות של סורסינג =כוח אדם – מקצועי, ניתן ליצור מלכתחילה גיוס איכותי לעסק. כזה שיבטיח שימור של העובדים, מוטיבציה גבוהה ותפוקה מקסימלית לעסק.

שעון ומטבעות

 

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
מדריכים דיגיטליים
המתנות הטובות ביותר לעובדים מרוחקים

ככל שעבודה מרחוק ממשיכה להיות פופולרית יותר, חשוב להראות את הערכתך לעובדים המרוחקים שלך. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי מתן מתנות שמראות שאתה

מגן
מדריכים דיגיטליים
הכירו את אפ-לינק

עסקים כיום דורשים משאבי מחשוב ושירותים הולכים וגדלים כדי לעמוד בקצב הדרישות של העולם המודרני; מניהול מסדי נתונים גדולים ועד שירותי אחסון בענן ומחשוב, עסקים