חשיבותה של מערכת ה CRM בארגון

בעל עסק
תוכן העיניינים

מידי יום אתם מנהלים שיח עם לקוחות פוטנציאלים שחלקם הופכים גם ללקוחות משלמים. לאחר מכן הם אולי הם ממשיכים לקבל ממכם שירות או תמיכה נוספת. האם הפרטים של כל הלקוחות האלו נשמרים בצורה הטובה ביותר בארגון שאתם עובדים בו או שאתם רואים אפשרות לשפר?

במאמר הבא נגלה מי הכי חשוב לרכוש תוכנת CRM ובאילו דרכים היא משפרת ומייעלת את העסק או הארגון שלכם בצורה מיידית.

 

מהי תוכנת CRM?

מערכת CRM היא למעשה תוכנה שהתפקיד שלה הוא ניהול קשרי לקוחות. ניתן להזין בה פרטים של לקוחות קיימים או פוטנציאלים וגם אנשים שלא רוצים שתפנו אליהם יותר.
ניתן למלא פרטים כמו: שם מלא, כתובת, מספר טלפון, אי – מייל ופרטים נוספים על בית העסק.

בנוסף היא מאפשרת לתעד שיחות, הצעות מחיר ופגישות שמתרחשות בחברה. לקוחות משלמים שפונים לחברה בקריאת שירות זוכים למענה מהיר בזכות המערכת שיכולה לשלוף את הפרטים של המוצרים שרכשו על ידי אותו הלקוח וגם להציג בפניכם את היסטורית התלונות שהתרחשו מיום הרכישה.

 

מדוע לקוחות חוזרים לחברות שיש בהם מערכות CRM מתקדמות?

חברות שבוחרות להשתמש במערכות CRM מתקדמות מצליחות לבצע שימור לקוחות לטווח הארוך. תחושת היחס האישי עוברת אל הלקוח בזמן שהוא מתקשר למחלקת שירות לקוחות או מכירות ואפילו כאשר הוא מעוניין לבטל עסקה. המערכת מקנה לארגון אפשרות הבנה עמוקה יותר של הצורך של כל לקוח ואיך ניתן להמשיך ולטפל בו בעתיד.
זה כבר פחות ופחות קריטי מי בדיוק הנציג שמטפל בו מכיוון שלכולם יש גישה אל הפרטים והנתונים הדרושים להם להענקת שירות טוב יותר ללקוח.

 

מהי מערכת CRM בענן?

בימים אלו ניתן להתקין את מערכת ה CRM על מחשב אחד\ רשת מחשבים או להשתמש בגישה מאובטחת דרך האינטרנט לתכונה היושבים בענן. שימוש בתוכנה בצורה מקוונת מאפשרת להיכנס לפרטי לקוחות מכל מקום בעולם: בבית, במשרדים, בחופשה ובחו"ל.
אנשי מכירות שנמצאים בשטח יכולים לגשת אל הפרטים של הלקוחות בצורה ישירה שם מהפלאפון הנייד ולעדכן נתונים בזמן פגישות.

ניתן להשתמש במערכות גם לביצוע הצעות מחיר לכל לקוח ולאחר מכן לשלוח לו בצורה מסודרת לכתובת המייל הפרטית שלו עם ההצעה הרלוונטית ואפילו צירוף קוד קופון להנחה לקנייה הבאה. מערכות חכמות לניהול קשרי לקוחות מוכיחות לנו שוב ושוב שהשמיים הם הגבול.

 

ניתוח דפוסי קנייה וליקויים במחלקות השונות

לתוכנות CRM יתרונות נוספים. הם מאפשרות למנהלי החברה להיכנס לעמודי דו"חות מקיפים על תהליכי מכירה ושירות לקוחות בכל עת. הדו"חות מאפשרים למנהלים לגלות כמה שירותים או מוצרים נמכרו בטווחים מוגדרים כמו: יום, שבוע, חודש או שנה.

 

לסיכום

אנחנו סבורים כי בעוד כמה שנים מהיום לא יהיה ארגון, חברה או עסק שלא עובדים עם מערכות CRM מתקדמות. למערכות האלה יש יתרונות רבים כל כך בשיפור המכירות של העסק ומתן שירות אישי ומקצועי לכל לקוח בצורה כזו שהן שינו את עולם המכירות והשירות לנצח.

מחשב

 

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
מדריכים דיגיטליים
המתנות הטובות ביותר לעובדים מרוחקים

ככל שעבודה מרחוק ממשיכה להיות פופולרית יותר, חשוב להראות את הערכתך לעובדים המרוחקים שלך. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי מתן מתנות שמראות שאתה

מגן
מדריכים דיגיטליים
הכירו את אפ-לינק

עסקים כיום דורשים משאבי מחשוב ושירותים הולכים וגדלים כדי לעמוד בקצב הדרישות של העולם המודרני; מניהול מסדי נתונים גדולים ועד שירותי אחסון בענן ומחשוב, עסקים