חנות אלכוהול – אונליין או חנות פיזית?

חנות אלכוהול
תוכן העיניינים

לא מזמן מצאנו את עצמנו נוכחים בוויכוח קולני שפרץ בין קולגות מהמשרד שלנו. כמה מהם טענו שהדרך הטובה ביותר לקנות אלכוהול היא דרך חנות פיזית, בזמן שאחרים טענו שהדרך הטובה ביותר היא דווקא אונליין. לא הייתה לנו דעה מוצקה בנושא, לכן, החלטנו לשמוע את הדעות השונות ולהחליט בעצמנו  – מהי הדעה שלנו בכל הנוגע לעניין הזה? הישארו אתנו ותגלו את ההליך שעברנו עד שהגענו למסקנה המתבקשת.

 

למה כדאי לקנות אלכוהול בחנות פיזית?

התיישבנו לשיחה רגועה ונינוחה עם 5 חברינו הטובים מהמשרד שציינו בפנינו למה לדעתם כדאי לקנות אלכוהול בחנות פיזית. הם מנו בפנינו את היתרונות שבאים לידי ביטוי ברכישה זו ואנחנו רשמנו מילה במילה, הנה היתרונות הללו:

  1. בגלל שאפשר לראות את ההיצע של האלכוהול ב- 360 מעלות
  2. בגלל שאפשר לפנות למוכר בשר ודם שיכול לענות על השאלות בנוגע לסוגי אלכוהול שונים
  3. בגלל שזו חוויה בפני עצמה
  4. בגלל שזה כבר טבוע בלו"ז של יום שישי- יוצאים לקנות חלה, חומוס ואלכוהול

לאחר ששמענו את היתרונות הללו, יצאנו לפגוש את החברים שציינו בפנינו שהם בוחרים רק ברכישה אונליין. בפסקה הבאה תוכלו לשמוע את חוות הדעת שלהם בנושא.

 

למה כדאי לקנות אלכוהול בחנות אונליין?

5 החברים שחיכו לנו בשולחן הסמוך ציינו בפנינו שהם לא ראו חנות אלכוהול כבר כמעט שנתיים. לדבריהם, הם קונים אלכוהול רק אונליין בגלל שחנויות אונליין מציעות בדרך כלל בקבוקי אלכוהול מבצעים שאין בחנות הפיזית. אם לא די בכך, לדבריהם, כדאי לקנות אלכוהול בחנות אונליין בגלל היתרונות הבאים:

  1. לא צריך לצאת מהפיג'מה
  2. לא צריך לחפש חניה
  3. לא צריך לעמוד בתור
  4. לא צריך לשאול מחירים – הכול מופיע באופן מסודר
  5. אפשר לשלוח לחברים משלוחי אלכוהול בקלות דרך האתר
  6. לא צריך להתעסק עם מזומן

אחרי שישבנו עם 5 החברים האלה, ביקשנו מהם להמתין לנו בזמן שנשב בצד, נעכל את היתרונות שלהם ונחליט מהי העמדה שלנו בנושא.

 

מה אנחנו חושבים על הנושא? מה עדיף?

לאחר שישבנו בקצה החדר ועברנו על היתרונות של 2 הקבוצות הבנו שעדיף לקנות אלכוהול דרך חנות אונליין. שכן, מדובר בחוויית קנייה אחרת שמאפשרת לבצע רכישה במבצעים, בלי לעמוד בתור ולברר על מחירים וכל זה כולל משלוח עד הבית. היתרונות הללו קנו אותנו והבנו שמעכשיו, אנחנו רוכשים רק בחנות אונליין.

 

רגע, אז מי ניצח בוויכוח?

למקרה שתהיתם – אנחנו הכרענו את הוויכוח המדובר בכך שהוספנו קול נוסף לקבוצה שטענה כי קנייה בחנות אונליין היא העדיפה. ההפסד של הקבוצה השנייה הביא לכך שהם "נאלצו" לקנות לנו משלוח אלכוהול דרך חנות מקוונת והדבר גרם לכמה מהם לעבור לצד שלנו ולטעון כי רכישה מקוונת באתר היא באמת נוחה יותר.

חנות אלכוהול

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
עסק חדש
כללי
פתחת עסק חדש? למד איך לקדם אותו

אם פתחתם עסק חדש, לא משנה במה הוא עוסק, סביר להניח שאתם נמצאים בתחרות קשה. התחרות הזו עוטפת אתכם מכל כיוון, והמטרה שלכם היא לייחד

4 דרכים להשתמש באתר הר הביטוח
כללי
4 דרכים להשתמש באתר הר הביטוח

כיום, יותר קל מתמיד לקבל את התמונה הרחבה על המצב הפיננסי שלכם וכן על הביטוחים הרבים והפרמיות השונות שרכשתם עבורכם, עבור המשפחה והילדים שלכם. חברת

ביטוחים
כללי
4 דרכים להשתמש באתר הר הביטוח

אתר הר הביטוח מציע מגוון פונקציות המאפשרות למשתמשים לנהל את צרכי הביטוח שלהם בצורה יעילה יותר. פלטפורמה מקיפה זו מספקת פתרון נקודתי לבעיות שונות הקשורות

8 טיפים שיעזרו לך לייעל את העסק
כללי
8 טיפים שיעזרו לך לייעל את העסק

בעולם העסקי התחרותי של היום, חשוב יותר מתמיד לייעל את העסק שלך ככל האפשר. ייעול יעזור לך לחסוך זמן וכסף, לשפר את התפוקה ולהגדיל את