חושבים לבנות אתר? הנה כמה טיפים

מנוף מרים אתר
תוכן העיניינים

אתר לעסק הוא בגדר חובה בימינו, כיוון שהשיווק הדיגיטלי והרכישות הדיגיטליות צברו תאוצה בשנים האחרונות.

על מנת ליצור אתר שיווקי ומוכר, עליכם לעבוד יחד עם חברה שמתמחה בבניית אתרים.

במידה ויש לכם ידע רב בנושא השיווק הדיגיטלי, אולי תוכלו לבנות את האתר לבד, אך זה לא מומלץ. רוצים לדעת איפה להתחיל? ולקבל טיפים? הכל בכתבה הבאה.

 

מערכת CRM

בכל אתר הלקוחות מזינים את המידע האישי שלהם, הן לצורך הרשמה והן בעת רכישה. מערכת CRM תסייע לכם לשמור את המידע בצורה נוחה ולהשתמש בו. כשהפרטים על הלקוח שמורים אצלכם, תוכלו לתקשר איתו טוב יותר. לפרטים נוספים – מערכת CRM.

 

כוונת חיפוש – טיפ ראשון

כל אדם שגולש באינטרנט מגיע עם כוונה מסוימת, ואת המלל שהוא מזין בחיפוש הוא מתאים לרצון שלו. המערכת של גוגל מנסה למצוא את המענה המתאים לכל כוונה של גולש, לכן היא מנתחת אותו ומנסה לתת את האתרים שנוגעים לרצון שלו. התוצאה של הניתוח היא תוצאות החיפוש שמוצעות לגולש. כל מנהל אתר רוצה להיות בראש התוצאות כדי להגדיל את הסיכוי שגולשים ייכנסו אליו.

 

החוויה של הגולש – טיפ שני

אתר בו הגולשים מרגישים שהמבנה של האתר מובן ושקל להתנייד בו, הוא אתר שיהפוך למצליח וייהנה מרווחים גדולים. חווית משתמש מורכבת מהדברים הבאים – מהירות ההטענה של האתר, להימנע מהרשמה לאתר אם ניתן, עיצוב יפה ועוד. כמו כן, גוגל מדרגת את האתרים לפי חווית המשתמש, לכן כדאי להשקיע בתחום הזה.

 

התאמה לנייד – טיפ שלישי

כולנו נמצאים זמן רב בטלפון, לכן האתר צריך להיות מותאם לגלישה נוחה בטלפון, אחרת הוא יפסיד לקוחות. בנוסף, גם התאמה למובייל היא אחד מהפרמטרים של גוגל בדירוג. חשוב לציין – אתר שמתאים למובייל זה לא מספיק, האתר צריך להיות נוח מאוד לגלישה במובייל.

 

שלבים בבניית אתר

  1. תכנון אישי – לפני הפנייה לחברה, עליכם לנסות להבין מה האתר שמתאים לעסק שלכם, כמה זמן אתם רוצים להקדיש לעיסוק בו ועוד. לאחר שתבינו מול עצמכם את המטרות שלכם, תוכלו לפנות לחברה.
  2. חברת בניית אתרים – החברה תיתן מהידע המקצועי שלה – תציג לכם סוגי אתרים, תסביר כיצד לבנות אתר נגיש ועוד. את הידע שתקבלו מהחברה תוכלו לממש באתר שלכם ולהפוך אותו לטוב יותר. למידע – חברת בניית אתרים מומלצת.
  3. לאחר שתבנו את האתר, יש לדאוג לריענון שלו ולתפעול שלו מעת לעת. תוכלו לעשות זאת בכוחות עצמכם, אם יש לכם את הידע הנדרש, או להיעזר בחברה.

 

לסיום

בניית אתר היא צעד מרגש מאוד בפתיחת העסק שלכם. יש לעקוב אחר השלבים שפורטו לעיל על מנת להימנע מטעיות בעת בניית האתר. כמו כן, יש להפוך את האתר למתאים למובייל, נוח לגולש ומותאם לפרמטרי הדירוג של גוגל.

 

בונה אתרים

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
שוק עורכי הדין
כללי
אתה עו"ד? למה חשוב שיהיה לך אתר

אחת האמירות הידועות בעולם הפרסום  היא "אם אתה לא שם, אז אתה לא קיים". זו אמירה נכונה כשמדברים על עולם האינטרנט, בפרט עבור עורכי דין.

עסק חדש
כללי
פתחת עסק חדש? למד איך לקדם אותו

אם פתחתם עסק חדש, לא משנה במה הוא עוסק, סביר להניח שאתם נמצאים בתחרות קשה. התחרות הזו עוטפת אתכם מכל כיוון, והמטרה שלכם היא לייחד

מקליט סים
כללי
סים מקליט – הקלטת כל השיחות בסלולרי

מחפשים חלופה טובה יותר להקלטת שיחות בסלולרי? אקסטרא מובייל מציעים לכם חבילות סלולרי משתלמות במיוחד הכוללות שירות הקלטת שיחות גם לאנדרואיד וגם לאייפון על גבי

4 דרכים להשתמש באתר הר הביטוח
כללי
4 דרכים להשתמש באתר הר הביטוח

כיום, יותר קל מתמיד לקבל את התמונה הרחבה על המצב הפיננסי שלכם וכן על הביטוחים הרבים והפרמיות השונות שרכשתם עבורכם, עבור המשפחה והילדים שלכם. חברת