ווינדוס 10 – איך זה באמת עובד וכמה זה עולה

מכשיר חשמלי
תוכן העיניינים

אם בדיוק רכשתם מחשב חדש, או שאתם רוצים לשדרג היטב את המחשב הנוכחי שלכם, דעו כי לא בהכרח צריך להוציא את החומרה שבפנים או לשלוח אותו לטכנאי, אלא כל מה שצריך זה לעדכן את מערכת ההפעלה שקיימת כרגע. כך תוכלו ליהנות ממחשב שעובד מהר וגם מתצוגה מודרנית ויוקרתית.

לפני שנדבר על ווינדוס 10, למה אנחנו צריכים אותו וכמה הוא יעלה לנו, חשוב להסביר שמערכת הפעלה היא בעצם מה שמניע את המחשב שלנו ומאפשר לנו לבצע בו את הפעולות הנדרשות. במערכת ההפעלה יש אפליקציות רבות והיא מהווה את הבסיס לכל עבודה שנרצה לבצע, בין אם מדובר בפתיחת אתרי חיפוש, עבודה על טקסט, בניית טבלאות ועוד רבים אחרים ולכן חשוב מאד לדאוג לעדכון של מערכת הפעלה כל כמה זמן.

 

מהו ווינדוס 10

ווינדוס הוא כנראה שם שמוכר למרביתכם וזה בעצם אחת ממערכות ההפעלה הוותיקות, אם לא הכי ותיקה שיש בשוק. ווינדוס הוא הבסיס שנתן לנו את כל אפליקציות האופיס, כמו וורד, אקסל ועוד. מערכת הפעלה זו כמובן שודרגה בהתאם לזמנים ולדרישות ולכן היא מוציאה כל כמה שנים את הגרסה הבאה והכי מוצלחת שלה. ווינדוס 10 היא הגרסה העדכנית ביותר בשנים האחרונות.

 

איך משיגים ווינדוס 10

אז לעומת עדכון גרסה באפליקציה, על מערכת ווינדוס צריך לקבל רישיון, משמע צריך לשלם. אבל לפני שנדבר על ווינדוס 10 מחיר והורדה, חשוב להבין למה בכלל צריך רישיון. ווינדוס היא בין לאומית וטמונה בה הרבה חומרה, השקעה וחשיבה. כמו כל מוצר אחר בשוק – החומרה הזו עולה כסף ועל מנת שנוכל ליהנות מכל מה שיש לה להציע יש לשלם באופן חד פעמים

ניתן לפעמים להשיג חומרה פרוצה, אבל חשוב לזכור שזה לא חוקי ולא באמת יקל על העבודה שלנו, היות ויהיה מסובך לעבוד כך ויהיו הרבה תקלות שלא נוכל לקבל בעבורן סיוע ותמיכה.

 

אז כמה זה עולה

בהתאם לצורך המקצועי שלכם, תוכלו לבחור בין ווינדוס 10 הום או פרו. ווינדוס 10 הום הוא פשוט יותר וקלאסי לכל בית בו יש מחשב, שעושים בו שימוש הורים וילדים. המחיר של החבילה הבסיסית הזו עולה לא יותר ממאה שקלים, באופן חד פעמי. לעומת זאת, ווינדוס 10 פרו ישמש אתכם במידה ומדובר במחשב לעבודה, שלפעמים צריך יכולות מעט יותר משודרגות ואפליקציות מיוחדות לעבודה. מערכת הפרו תעלה אך ורק כ-20 ₪ נוספים.

 

לסיכום

ווינדוס 10 היא מערכת ההפעלה הטובה ביותר שיש בשוק ומביאה לנו את כל הטכנולוגיות והמהירות שאנו זקוקים להם, בין אם בבית או בעבודה. חשוב לרכוש רישיון למערכת זו, על מנת ליהנות ממנה באופן חוקי ומחירה נע רק עד כ-125 ₪.

מחשב

 

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
מדריכים דיגיטליים
המתנות הטובות ביותר לעובדים מרוחקים

ככל שעבודה מרחוק ממשיכה להיות פופולרית יותר, חשוב להראות את הערכתך לעובדים המרוחקים שלך. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי מתן מתנות שמראות שאתה

מגן
מדריכים דיגיטליים
הכירו את אפ-לינק

עסקים כיום דורשים משאבי מחשוב ושירותים הולכים וגדלים כדי לעמוד בקצב הדרישות של העולם המודרני; מניהול מסדי נתונים גדולים ועד שירותי אחסון בענן ומחשוב, עסקים