התהליך של הקמת אתר אינטרנט

איש דיגיטל
תוכן העיניינים

היום אין אפשרות להפריז בחשיבות של נוכחות אינטרנטית.

בעלי עסקים יודעים היטב שבשוק של התקופה הנוכחית חובה להחזיק נכסים דיגיטליים – אתר אינטרנט, עמודים ברשתות החברתיות ולפעמים גם אפליקציות נייטיב שמפעיל העסק.

עסק ללא אתר אינטרנט משול לחנות ללא חלון ראווה – האתר הוא השער של לקוחות פוטנציאליים לעסק ובלעדיו יהיה להם קשה להיחשף לעסק.

במאמר זה נעבור על הדגשים החשובים ביותר בבניית אתר אינטרנט עבור עסקים.

 

מהי חוויית המשתמש, ומדוע היא חשובה?

אחד האלמנטים החשובים ביותר בבניית אתרים היא החוויה של המשתמש באתר. חוויית המשתמש למעשה משקפת כמה נוח למבקר מבחוץ לגלוש באתר – נוחות ההתניידות באתר, מהירות האתר, כמה קל למצוא שירותים או מוצרים מסוימים באתר, הרושם הראשוני ממנו ועוד. הפילוסופיה העומדת מאחורי הקפדה על חווית משתמש מתמקדת בגולש שנכנס לאתר, כאשר על אלמנט בו בין אם הוא טכני, עיצובי או שיווקי צריך לקחת בחשבון את נוחות המשתמש.

חווית המשתמש היא קריטית לאתר שלכם בעולם בו אתם מתחרים על תשומת הלב של לקוחות פוטנציאליים מול עסקים רבים מהתחום שלכם ומתחומים אחרים. כדי לשרוד בשוק אתם גם צריכים להביא לידיעתם של לקוחות פוטנציאליים שאתם מציעים שירות מסוים וגם לשכנע אותם שאתם מספקים את השירות בצורה הטובה ביותר. רושם ראשוני מוצלח משימוש באתר הוא אחד הדברים החשובים להשגת מטרות אלה.

 

כמה זמן לוקח תהליך בניית אתר אינטרנט?

הדבר תלוי במספר גורמים: סוג האתר שאתם בונים, משקלו, השירותים שאתם מציעים דרכו ועוד. באופן טבעי, ישנם אתרים שיקח מעט זמן יחסית לבנות בעוד באחרים יש להשקיע יותר זמן ומשאבים. באופן כללי, משך בניית אתר בקצב עבודה טוב הוא בין 30 ל-90 יום.

 

כמה עולה לבנות אתר אינטרנט?

שוב – אין מחיר אחיד לכל האתרים, כפי שאין מחיר אחיד לשיפוץ בית. כאשר בונים אתר יש לבחור פלטפורמה והדבר משפיע על המחיר, וכמו כן יש הבדל בין בניית אתר מאפס לבין שכפול של תבנית קיימת. בנוסף, אתר מורכב בעל עמודים רבים ואפשרויות רבות יעלה יותר מאשר אתר פשוט עם דף אחד או שניים.

באופן כללי, המחירים בשוק עבור אתרי תדמית נעים בין 3,000 ל-10,000 ש"ח, ועבור חנות וירטואלית בין 6,000 ל-20,000 ש"ח.

 

האם האתר מופיע בחיפוש בגוגל?

אם משתמש יחפש את שם העסק בחיפוש בגוגל האתר יעלה, אבל המטרה שלכם היא שאתר יעלה לא רק בחיפוש ספציפי שלו. לשם כך יש לבצע קידום אורגני, שזה מספר פעולות שנועדו לקדם את דירוג האתר שלכם בגוגל כגון קניית קישורים, תוכן רלוונטי ואיכותי שמכיל מילות מפתח חזקות, השקעה בחוויית משתמש ועוד.

 

לסיכום

בניית אתרים זה מקצוע לכל דבר – אם אתם מעוניינים באתר איכותי שיזניק את העסק שלכם קדימה מומלץ מאוד להיעזר בבעלי מקצוע המתמחים בבניית אתרים. מומחים יבנו עבורכם אתר אינטרנט ויסייעו לו להפוך לויראלי ולנכס מניב.

 

מסך

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
חשוב להשקיע באתר העסק שלך
בניית אתרים
למה חשוב להשקיע באתר של העסק שלך?

בעידן שלנו בו הכל קורה ומתקיים באינטרנט, השקעה באתר לעסק שלך היא לא רק שדרוג מודרני אלא חובה של ממש. אתר אינטרנט מקצועי ונגיש של

6 טיפים לבניית אתר מצליח לעסק שלך!
בניית אתרים
6 טיפים לבניית אתר מצליח לעסק שלך!

אחד המרכיבים המרכזיים של נוכחות ברשת הוא ניהול של אתר אינטרנט מעוצב, יעיל ומצליח. האתר מהווה לעתים קרובות נקודת הקשר הראשונה עם הלקוחות פוטנציאליים ולכן

בניית אתר לעסק קטן
בניית אתרים
מה החשיבות של בניית אתר לעסק קטן

בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות חזקה באינטרנט היא חיונית להצלחתו של כל עסק, ללא קשר לגודלו. בניית אתר לעסק קטן הפכה להיות הכרח של ממש

שופיפיי בעברית
בניית אתרים
5 סיבות להפוך את אתר השופיפיי לעברית

מסחר אלקטרוני הוא תחום שנמצא בצמיחה מתמדת בשנים האחרונות, ועם ההתפתחות שלו עולה גם הצורך בפלטפורמות נוחות וידידותיות למשתמש. שופיפיי היא מערכת נוחה שעושה מאמצים