המדריך המושלם לעיצוב ובניית אתר אינטרנט

אתר מותאם
תוכן העיניינים

כבר אין צורך להגיד שאתרי אינטרנט הם חלקי בלתי נפרד משיווק עסקי בימינו.

עבור כל עסק בכמעט כל ענף, אתר אינטרנט הוא תנאי בסיסי להצלחה ומהווה כרטיס ביקור חשוב עבור העסק.

חשוב להבין שלא רק חשוב שיהיה לעסק אתר אינטרנט – חשוב שהאתר יהיה איכותי, אינפורמטיבי, נוח ומעוצב היטב כדי שימשוך אליו גולשים רבים.

כל אחד יכול להקים אתר, אך לא כל אחד יכול לבנות ולעצב אתר ויראלי ואיכותי.

מה הסוד החשוב של עיצוב ובניית אתרים? על כך נרחיב במאמר זה.

 

המרכיבים החשובים בבניית אתרים

בנייה ועיצוב של אתרים דורשים יכולות מסוגים שונים ויש בהם רכיבים שונים, אשר אלו העיקריים והחשובים שבהם:

המרכיב הטכני:

הרכיב הטכני חשוב מאוד לפעילות הסדירה של האתר. במסגרת הפן הטכני יש לדאוג שהאתר ירוץ במהירות, שיתפקד גם תחת עומס וכמובן שיהיה נוח לשימוש.

 

מרכיב התוכן:

בסופו של דבר אנחנו נכנסים לאתר אינטרנט עבור מטרה מסוימת – התוכן שלו. לכן חשוב לדאוג שהאתר יכיל תוכן איכותי ואינפורמטיבי שישאיר את הגולשים באתר. בשביל תוכן איכותי דרושים כותבי תוכן המיומנים בכתיבה ובניסוח – לא מדובר במשוררים אלא בכותבים שיודעים להפיק תוכן איכותי שמושך לקוחות.

 

קידום אתרים:

כדי שהאתר יהיה ויראלי נדרש מאיתנו לעשות מספר פעולות שימשכו גולשים לאתר. ישנן אפשרויות רבות העומדות בפנינו: ניתן למקם קישורים לאתר שלנו באתרים אחרים תמורת תשלום, להעלות פרסומות ממומנות לגוגל או ברשתות החברתיות, לשלב מילות תוכן פופולאריות שיבטיחו שגוגל ימצא את האתר בחיפוש רלוונטי וכן לעבוד על הקידום אורגני של האתר במנועי חיפוש על מנת שהוא יגיע למקום הגבוה ביותר שאפשר ברשימת התוצאות.

 

הרכיב העיצובי:

אסתטיקה ועיצוב הם דברים חשובים במיוחד לאתר. כפי שחנויות ומסעדות המעוצבות היטב מושכות אותנו כך גם אנחנו כגולשים נוטים להישאר יותר באתרי אינטרנט יפים, נעימים לעין ונוחים לעיון וניווט. עיצוב אתר מצריך חוש אומנותי וכן ידע כלשהו בעיצוב.

 

האם כדאי להיעזר במשרד מיתוג לאתר?

אחת ההתלבטויות העומדות בפני בעלי אתרים רבים היא אם לנהל את בניית ועיצוב האתר בעצמם או להיעזר בבעלי מקצוע. לדעתנו חשוב לזכור כי בנייה ועיצוב של אתרים מצריכים כישורים מקצועיים רבים, שבהנחה והעסק לא נוגע בהם ישירות סביר להניח שאין אותם לבעל או מנהל העסק. לכן אנחנו ממליצים להיעזר בשירותה של חברה שתבנה ותעצב את האתר כחלק מתהליך מיתוג כולל של העסק.

 

תהליך אסטרטגי למיתוג ואפיון

ברנדוויז הוא משרד בוטיק המוביל בתחומי המיתוג, הפרסום, תקשורת שיווקית אפקטיבית וכן עיצוב ובניית אתרים. בניית אתר בברנדוויז נעשית כחלק מתהליך אסטרטגי רחב הכולל מחקר ואסטרטגיה, אפיון ותכנון חווית משתמש, עיצוב האתר, כתיבת תוכן שיווקי ואיכותי, בנייה ופיתוח קוד וכן בקרה QA. ברנדוויז מציעה חבילת מיתוג מקיפה, בה שום תחום לא ייפול בין הכיסאות.

 

מחשב נייד

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
חשוב להשקיע באתר העסק שלך
בניית אתרים
למה חשוב להשקיע באתר של העסק שלך?

בעידן שלנו בו הכל קורה ומתקיים באינטרנט, השקעה באתר לעסק שלך היא לא רק שדרוג מודרני אלא חובה של ממש. אתר אינטרנט מקצועי ונגיש של

6 טיפים לבניית אתר מצליח לעסק שלך!
בניית אתרים
6 טיפים לבניית אתר מצליח לעסק שלך!

אחד המרכיבים המרכזיים של נוכחות ברשת הוא ניהול של אתר אינטרנט מעוצב, יעיל ומצליח. האתר מהווה לעתים קרובות נקודת הקשר הראשונה עם הלקוחות פוטנציאליים ולכן

בניית אתר לעסק קטן
בניית אתרים
מה החשיבות של בניית אתר לעסק קטן

בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות חזקה באינטרנט היא חיונית להצלחתו של כל עסק, ללא קשר לגודלו. בניית אתר לעסק קטן הפכה להיות הכרח של ממש

שופיפיי בעברית
בניית אתרים
5 סיבות להפוך את אתר השופיפיי לעברית

מסחר אלקטרוני הוא תחום שנמצא בצמיחה מתמדת בשנים האחרונות, ועם ההתפתחות שלו עולה גם הצורך בפלטפורמות נוחות וידידותיות למשתמש. שופיפיי היא מערכת נוחה שעושה מאמצים