הטרנד החדש למדבקות לבית הספר – עיצוב מדבקות אונליין

כוכב
תוכן העיניינים

אין ספק כי למדבקות יש שימושים רבים בחיינו.

אנחנו אולי לא תמיד שמים לזה לב, אבל אם תפקחו עיניים תוכלו לראות שיש סביבנו מדבקות כמעט בכל מקום: סטיקרים פוליטיים ברחובות, מדבקות בטיחות על מוצרי חשמל, מדבקות עם הנחיות לנוסעים בתחבורה ציבורית ועוד ועוד.

לכל אחת מהמדבקות הללו יש תפקיד ומאפיינים מיוחדים משלהן, והן מודפסות במיוחד בשביל תפקידן.

אחד מסוגי המדבקות הנפוצים הם מדבקות לילדים עם שם לבית הספר, והיום ניתן להזמין מדבקות כאלו בעיצוב מיוחד.

 

מדבקות לילדים לבית הספר – למה בעצם?

מדבקות עם שם זוהי הדרך המיטבית לסמן את החפצים של הילדים שלכם: מחברות, ספרים, קופסאות אוכל ועוד. במקום להסתפק רישום על המחברת או להדביק עם דבק סלוטייפ נייר עליו רשום בטוש השם של הילד שלכם עדיף להזמין מדבקה בעיצוב מיוחד עבורו. כך סימון החפצים הופך לקל הרבה יותר וגם נהיה עמיד יותר.

 

מדבקות מעוצבות אונליין לילדים

בעולם של הילדים הכל קסום יותר וכך גם המדבקות צריכות להיות. לא עוד מדבקות לבנות מרובעות ומשעממות אלא מדבקות בעיצוב מיוחד שהילד שלכם יכול לבחור. תמורת כמה שקלים תוכלו להיכנס לאתר, לבחור עיצוב לפי העדפתכם והעדפת הילד שלכם ולהזין את שמו, ותוך מספר ימי עסקים יגיע אליכם הביתה סט מדבקות שיישא את שמו עם העיצוב המיוחד שבחרתם.

 

מדבקות מעוצבות לבית הספר – לא כל מדבקה תתאים

חשוב לדעת כאשר רוכשים מדבקות לבית הספר שלא כל מדבקה תעשה את העבודה כמו שצריך. מומלץ לבחור במדבקות איכותיות שגם יהיו עמידות לאורך זמן ולא תצטרכו אחרי יומיים לקנות שוב. לפני שאתם רוכשים מדבקות אנחנו ממליצים לכם לשים לב לדברים הבאים:

עמידות למים:

יש מדבקות עמידות למים ויש כאלו שטיפת מים תרד עליהן והן יהרסו. מומלץ מאוד שהמדבקות יהיו עמידות למים כך שלמשל אם אתם שוטפים קופסת אוכל עם מדבקה המדבקה לא תיהרס.

 

מדבקות בגדלים שונים:

מומלץ לא לקנות סט מדבקות שכולן באותו הגודל והצורה, והסיבה הפשוטה שלמדבקות יש מגוון שימושים: מדבקה למחברת קטנה, מחברת גדולה, ספר, מגירה, מדבקת שם על דש הבגד, על קופסאות אוכל ועוד ועוד. הזמינו מדבקות במספר גדלים וצורות על מנת שלכל אחד מהשימושים הללו תהיה מדבקה מתאימה.

 

מדבקה עם שם מודפס:

אל תסתפקו במדבקות עם מקום לכתוב בטוש או עט את השם של הילד שלכם. ראשית כל, השם יימחק במגע הקל ביותר עם מים ושנית זה כל פעם ידרוש מכם או מהילד שלכם לכתוב את השם על המדבקה, ואם השם לא יוצא קריא מספיק אז המדבקה הולכת לפח. בחרו מדבקה שהשם מגיע מודפס עליה.

 

הזמינו מדבקות לילדים עם שם עוד היום

בשביל הילדים מזמינים את הטוב ביותר ללא פשרות – הזמינו עוד היום מדבקות לילדים עם שם לבית הספר.

 

צבע כתום

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
מדריכים דיגיטליים
המתנות הטובות ביותר לעובדים מרוחקים

ככל שעבודה מרחוק ממשיכה להיות פופולרית יותר, חשוב להראות את הערכתך לעובדים המרוחקים שלך. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי מתן מתנות שמראות שאתה

מגן
מדריכים דיגיטליים
הכירו את אפ-לינק

עסקים כיום דורשים משאבי מחשוב ושירותים הולכים וגדלים כדי לעמוד בקצב הדרישות של העולם המודרני; מניהול מסדי נתונים גדולים ועד שירותי אחסון בענן ומחשוב, עסקים