מה ההבדל בין דרגות הסינון של האינטרנט

מחשב
תוכן העיניינים

רבים מאתנו יודעים שהטכנולוגיה מאפשרת לנו לגלוש ברחבי האינטרנט מבלי לעצום את העיניים או לסגור (ברגע האחרון) חלונות גלישה שאינם ראויים לצפייה.

אבל לא כולם יודעים את ההבדלים שקיימים בין דרגות הסינון של האינטרנט, זו בדיוק הסיבה שהחלטנו לצאת ולבדוק את העניין לעומק.

בשורות הבאות יובא פירוט שיעשה לכם סדר בנושא. הישארו אתנו ותגלו את כל המידע שאתם צריכים לדעת.

 

רקע אודות ההבדל בין דרגות הסינון של האינטרנט

ההבדל בין דרגות הסינון הוא מסלולים שונים. חברות הסינון יודעות שיש אוכלוסיות שונות ומגזרים שונים שכוללות בתוכם אנשים ששונים אחד מהשני. כלומר, בזמן שאדם אחד מתעניין בקבלה של סינון מלא. אדם אחר עשוי להתעניין בסינון חלקי, כזה שיאפשר לו לגלוש ברשתות חברתיות, פורומים מסוימים וכו'. זו הסיבה שהעוסקים בתחום הסינון השכילו לחלק את הסינון לדרגות שונות. מבירור שערכנו בנושא, יש 2 דרגות עיקריות, הנה הפירוט אודותיהן:

 

דרגת סינון סגורה

דרגת סינון זו נחשבת למתאימה ביותר עבור אלו שחיים אורח חיים חרדי. לכן, רבים מגדירים אותה כ"דרגת סינון חרדית". דרגה של סינון אינטרנט חרדי מסוג זה מאפשרת גישה לאתרים ולאפליקציות הנוגעות לתחומים הבאים:

  • מוזיקה יהודית
  • אתרי חדשות
  • פורומים חרדיים
  • אתרי קניות מסוננים
  • אתרי בנקים
  • אתרי קופות חולים ועוד

ראוי לציין כי כל לקוח יכול לבחור את האתרים המתאימים לו לגלישה מבין התחומים הללו. כאשר, כפי שאתם יכולים לראות, אתרי הרשתות החברתיות כלל לא נכללים באפשרות זו. כלומר, דרגת סינון זו אינה מאפשרת גישה לאתרים מסוג זה כלל וכלל.

 

דרגת סינון פתוחה

דרגת סינון זו, כשמה כן היא – פתוחה. כלומר, היא מאפשרת לכל אדם באשר הוא לערוך את הסינון המתאים לו ביותר. מתברר שזו הדרגה המבוקשת ביותר עבור אוכלוסיות דתיות והיא כוללת 3 אפשרויות של הגנה:

  1. הגנה בסיסית
  2. הגנה מתקדמת
  3. הגנה רחבה

כל הגנה שכזו מונעת גלישה באתרים שמכילים תכנים שונים (תכני אלימות, הלבשה  תחתונה ורבות פנאי מערבית) כך שכל לקוח יכול לבחור את ההגנה המתאימה לו ביותר (אפשר לבחור כמובן יותר מהגנה אחת).

 

איך תוכלו לבחור בדרגת הסינון המתאימה לכם ביותר?

כדי שתוכלו לבחור את הדרגה המתאימה לכם ביותר, עליכם לכתוב תחילה 2 רשימות מפורטות. רשימה אחת תכלול את רשימת האתרים שאתם לא מוכנים לוותר עליהם (כלומר, אתרים שתוכלו לגלוש בהם כרגיל) ורשימת אתרים שאתם לא מעוניינים לגלוש בהם כלל. רק לאחר שיהיו לכם רשימות מסודרות שכאלה, תוכלו להיכנס אל האתר המתאים ולבחור את דרגת הסינון המתאימה.

 

לסיום

עד כאן המידע שאתם צריכים לדעת אודות ההבדלים בין דרגות סינון האינטרנט. כעת, כשאתם בקיאים בנושא, אתם יכולים להיכנס אל אתר שמציע סינון לאינטרנט ולבחור את הדרגה המתאימה לכם.

מסכים

 

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
מדריכים דיגיטליים
המתנות הטובות ביותר לעובדים מרוחקים

ככל שעבודה מרחוק ממשיכה להיות פופולרית יותר, חשוב להראות את הערכתך לעובדים המרוחקים שלך. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי מתן מתנות שמראות שאתה

מגן
מדריכים דיגיטליים
הכירו את אפ-לינק

עסקים כיום דורשים משאבי מחשוב ושירותים הולכים וגדלים כדי לעמוד בקצב הדרישות של העולם המודרני; מניהול מסדי נתונים גדולים ועד שירותי אחסון בענן ומחשוב, עסקים