4 הדברים שכל מסעדה חייבת ב2022

בית קפה
תוכן העיניינים

זה ידוע ששוק המסעדנות בישראל הוא מהתחרותיים והקשים שמתקיימים בה. יש מאות מסעדות מעולות והמלחמה על תשומת הלב של הלקוחות נעשית מורכבת יותר משנה לשנה. במאמר הבא נסקור בצורה מסודרת את הדברים הבולטים שיגרמו למסעדה שלכם להתבטל מעל השאר ולייצר יותר לקוחות מרוצים וחוזרים.

 

על תפריטים דיגיטליים כבר שמעתם?

שלא תטעו, אנחנו ממש בעד מסורת אבל בכל הקשור לעולם המסעדנות הגיע הזמן להתחדש. זה לא שאנחנו לא אוהבים את תפריטי הנייר המסורתיים, זה פשוט שיש דרך טובה יותר. תפריט דיגיטלי מהווה שדרוג משמעותי גם בחוויית הלקוח וגם לעובדי המסעדה עצמה.

בואו נסקור ביחד את היתרונות של התפריט הדיגיטלי ואיך אפשר להשתמש בו בחוכמה גם לשיווק ומיתוג במסעדה:

 

יתרונות התפריטים הדיגיטליים במסעדות:

  • בולטות ובהירות – היכולת לגייס לטובתכם, המסעדות, את העזרים הויזואליים ואת האנימציות המתקדמות כדי להעביר את המידע אל הלקוח בצורה בהירה ומוחשית יותר מקלה גם על התקשורת וגם על בחירת הסועד.
  • חסכון בזמן הוא חסכון בכסף – תפריט דיגיטלי למסעדה חוסך זמן למלצר בהסברים, למידה של ספיישלים ותיאור המנות. הזמן של המלצר נחסך, הזמן של הלקוחות בשולחן התקצר והנה הצלחתם להושיב עוד סיבוב על אותו השולחן במסעדה. זמן הוא כסף.
  • פשוט וקל לתפעול – התפריט הדיגיטלי ידידותי ללקוח ומצליח להנגיש את התפריט בצורה יעילה וטובה יותר מתפריטי הנייר.
  • הרובריקות והאפשרויות השונות – בניגוד לתפריט הנייר, התפריט הדיגיטלי מאפשר לכם ירידה לפרטים: באנר קופץ של האפי אוור, מבצעי צהריים, קוקטיילים חדשים ועוד אפשרויות מעולות להגדלת המכירה.
  • פתרון מושלם לילדים רעבים – הרבה מסעדות בחרו אופציה למעבר למשחקי ילדים לאחר ההזמנה של השולחן. אחלה תעסוקה לילדים רעבים ופתרון מעולה לייצור שקט ונחת אצל ההורים. מנצחים משני הצדדים.

 

חידוש, ריענון ווייבים טובים

כל תוכנית ריאליטי שקשורה באוכל ("מאסטר שף", "המסעדה הבאה" או "משחקי השף") מייצרת כוכבים חדשים בעולם האוכל. מעבר לכך היא מראה לנו על האפשרויות הרבות שאפשר לייצר במסעדה כדי לשדרג, לחדש ולרענן את האווירה.
מסעדנים ושפים צריכים לעבוד ביחד ולחשוב כל הזמן איפה אפשר לעשות שינוי, הן בהוספת גאג'טים והן במיתוג מחדש, מבצעים מתחלפים, האפי אוור שווים, שיתופי פעולה או שינוי כוסות הקוקטיילים.

עולם המסעדות עובד בדופק גבוה ואתם לא רוצים להישאר מאחור!

 

לסיכום

חברות רבות מייצרות כל הזמן פתרונות יעילים ומשדרגים לעולם המסעדנות. הם זיהו את הצמיחה הגדולה בשוק, התחרות והצורך להמציא את העצמך מחדש בכל יום.

פלא שהענף הזה מעסיק חברות רבות כל כך?

בכל אופן זו ההזדמנות שלכם ליהנות, לנצל את הפוטנציאל של גאג'טים והמצאות חדישות שיגרמו ללקוח שלכם לעבור חוויה מבדלת משאר המסעדות. כזו שהוא לא ישכח ויהיה חייב לפרסם ברשתות החברתיות ולהשוויץ בפני החברים והמשפחה. ככה זה, מי שלא רץ קדימה נשאר מאחור.

בהצלחה!

חלל מעוצב

 

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
מדריכים דיגיטליים
המתנות הטובות ביותר לעובדים מרוחקים

ככל שעבודה מרחוק ממשיכה להיות פופולרית יותר, חשוב להראות את הערכתך לעובדים המרוחקים שלך. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי מתן מתנות שמראות שאתה

מגן
מדריכים דיגיטליים
הכירו את אפ-לינק

עסקים כיום דורשים משאבי מחשוב ושירותים הולכים וגדלים כדי לעמוד בקצב הדרישות של העולם המודרני; מניהול מסדי נתונים גדולים ועד שירותי אחסון בענן ומחשוב, עסקים