האם אתה מקבל שכר ראוי? כך תדע

לחיצת יד
תוכן העיניינים

כל אחד היה רוצה שתהיה לו את היכולת לקרוא מחשבות ולו רק ליום אחד כדי שתהיה לו את היכולת לדעת פרטים אישיים מעניינים על אנשים אחרים ובעיקר – על גובה המשכורת שלהם. שכן, מדובר בעניין שלא משוחחים עליו סתם כך. אם אתם מזדהים עם המידע הזה, כדאי שתדעו שאתם יכולים לקבל מידע אודות משכורות של אחרים ולהבין אם אתם מקבלים שכר ראוי. הישארו אתנו ותגלו איך תוכלו לעשות זאת.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

ראוי לציין כי את המדריך הנוכחי אנו כותבים תוך סיוע מצד גורמים מביני עניין בכל הנוגע למשכורות. שכן, מדובר באנשים שאחראיים על אתרי שונים שמאפשרים לכל אחד לראות את גובה המשכורת של עובדים שונים מתחומים שונים. הגענו אליהם לאחר שנתקלנו בפוסט שהם כתבו ברשת חברתית בנוגע להשוואות של תלושי משכורות. הדבר גרם לנו להבין שהם יוכלו לסייע לנו בכתיבת מדריך שיאפשר לכם לדעת אם אתם מקבלים שכר ראוי בתפקיד שלכם.

 

האם אתם מקבלים שכר ראוי? כך תוכלו לדעת – השלב ה -1

כדי שתוכלו לדעת אם אתם באמת מקבלים שכר ראוי אתם צריכים קודם כל להכיר בעובדה שיש ברחבי הרשת לא מעט טבלאות שכר. אם אינכם בקיאים בטבלאות אלו, כדאי שתדעו שבתוכן תוכלו למצוא את הפרטים הבאים:

  • משרות בתחומים שונים
  • אחוז המשרה
  • גובה המשכורת במשרות אלו

כלומר, אתם יכולים למשל לראות את המשכורת של מישהו שעובד במשרה זהה לשלכם ובאחוז משרה זהה או דומה.

 

האם אתם מקבלים שכר ראוי? כך תוכלו לדעת – השלב ה – 2

כדי שתוכלו לדעת אם אתם מקבלים שכר ראוי, אתם צריכים קודם כל להגיע אל טבלת שכר שכזו. ההמלצה של הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך היא לבצע חיפוש מקיף ברשת ולחפש טבלה שנוגעת לתחום שלכם. כך שאם אתם למשל עובדים כאחראים על כוח אדם בחברה מסוימת, תצטרכו לחפש אחר טבלה שנוגעת לתחום כוח אדם. החיפוש יכול להתבצע במנוע החיפוש שלכם או באמצעות פרסום פוסט בפייסבוק.

 

האם אתם מקבלים שכר ראוי? כך תוכלו לדעת – השלב ה – 3

בשלב זה אתם כבר צריכים להיות אל מול הטבלה המדוברת שמותאמת לתחום שלכם. כך שכעת, עליכם רק לחפש (באמצעות לחיצה על כפתור F  ו – CTRL  בו זמנית) את המשרה שלכם. ברגע שתערכו את החיפוש, תופיע בפניכם המשכורת הממוצעת של עובד במשרה מסוג זה. כך תוכלו לערוך השוואה ולגלות אם אתם מגלים שכר ראוי בהשוואה אליו.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת אם אתם מקבלים שכר ראוי שלב אחר שלב. כעת, כשיש לכם את כל המידע, נותר לכם רק ליישם את הנכתב לעיל ולגלות את המידע מבלי לנסות ולקרוא מחשבות של אחרים. מאחלים לכם הצלחה רבה.

מטבעות ושעון

 

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
מדריכים דיגיטליים
המתנות הטובות ביותר לעובדים מרוחקים

ככל שעבודה מרחוק ממשיכה להיות פופולרית יותר, חשוב להראות את הערכתך לעובדים המרוחקים שלך. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי מתן מתנות שמראות שאתה

מגן
מדריכים דיגיטליים
הכירו את אפ-לינק

עסקים כיום דורשים משאבי מחשוב ושירותים הולכים וגדלים כדי לעמוד בקצב הדרישות של העולם המודרני; מניהול מסדי נתונים גדולים ועד שירותי אחסון בענן ומחשוב, עסקים