10 דרכים לשפר את האתר שלכם

סרטון
תוכן העיניינים

ישנן דרכים רבות לשפר את האתר שלכם בצורה כזו שתגדיל את מספר הכניסות אליו.

חלק מן הדרכים כרוכות בהוצאה כספית, וחלק מהדרכים כרוכות בהשקעה של זמן.

במאמר הבא ריכזנו עבורכם עשרה טיפים פשוטים להגדלת כמות הכניסות לאתר, חיזוק המותג העסקי שלכם והצלחה במכירות.

רבים מאיתנו לא מרוצים מספיק מכמות הכניסות לאתר, או לחילופין מכמות המכירות בעסק. עסק דיגיטלי טומן בחובו מספר מאפיינים חשובים שיש להכיר, מובן שישנה האופציה להשתמש בשירותיה של חברה מקצועית המתעסקת בנושא של קידום אתרים, וזה בהחלט מומלץ.

אולם, ישנם מספר דברים שתוכלו לעשות בעצמכם על מנת למנף את העסק הדיגיטלי שלכם. כל זאת ועוד בהמשך.

 

הוספת ניוזלטר

מומלץ ביותר להשתמש בניוזלטר על מנת לקיים קשר רציף ופרסום קבוע עבור הלקוחות. כלומר, אם יש ברשותכם את שם הלקוח וכתובת האימייל שלו, תוכלו לשלוח לו הודעות במייל, לרוב בחינם.

מומלץ לעשות זאת בכל פעם שיש מידע חדש אודות המותג, מבצעים חדשים וכדומה. ישנו חוק למניעת דואר זבל ( או בשמו המוכר יותר, ספאם ) והוא אכן צמצם משמעותית את יכולות השיווק במייל, לכן קבלת הדואר ממקור מאושר ומוכר מקובל יותר ע"י הנמען.

 

סושיאל

חוץ מהאתר, מומלץ מאוד לפתוח לעסק שלכם דף עסקי בפייסבוק או בטוויטר וכמובן גם באינסטגרם, ובמקביל – להזכיר אותם גם באתר שלכם.

התוכן הציבורי והחשיפה שלו באמצעות כלי מדיה שונים הינה הכרחית ביותר. ככל שיהיו יותר דרכים למצוא אתכם, כך יותר ויותר לקוחות ייחשפו אליכם ולמוצר העסקי שלכם.

 

מה הבידול שלכם?

לא משנה מה המוצר שאתם מציעים ללקוחותיכם, כדאי מאוד שתשאלו את עצמכם מה מבדל אתכם כעסק בשוק הרחב שקיים כיום, כלומר, נסו לבדל את עצמכם כחנות מקוונת.

מכיוון שכיום ישנם אלפי

 

מסך

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
מדריכים דיגיטליים
המתנות הטובות ביותר לעובדים מרוחקים

ככל שעבודה מרחוק ממשיכה להיות פופולרית יותר, חשוב להראות את הערכתך לעובדים המרוחקים שלך. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי מתן מתנות שמראות שאתה

מגן
מדריכים דיגיטליים
הכירו את אפ-לינק

עסקים כיום דורשים משאבי מחשוב ושירותים הולכים וגדלים כדי לעמוד בקצב הדרישות של העולם המודרני; מניהול מסדי נתונים גדולים ועד שירותי אחסון בענן ומחשוב, עסקים