4 דרכים לשיפור מהירות אתרי וורדפרס

מערכת דיגיטלית
תוכן העיניינים

מהירות האתר היא דבר חשוב. אנשים מעדיפים את המהיר והמיידי, לכן כאשר הם נכנסים לאתר כלשהו, של וורדפרס או כל אתר אחר, אם האתר איטי, הם לא יחכו יותר מדי וימהרו

לנטוש אותו.

הנה 4 דרכים להגברת מהירות אתרי וורדפרס.

 

שירותי CDN (Content Delivery Network)

שירותי CDN הם דרך להגברת מהירות האתר. שירותים אלה יוצרים רשת של שרתים שעליהם נוצרת גרסת מטמון ((cache של האתר. מאחר וישנה וורסיה של האתר על השרתים הללו האתר ייטען מהר יותר וללא תלות בשרת עליו מאוחסן האתר עצמו.

 

כיווץ תמונות

תמונות הן בעלות משקל (לכל תמונה יש גודל במגה) באתר, ככל שיש יותר תמונות, יותר משקל על האתר וכתוצאה מכך מהירותו תהיה נמוכה יותר. כיווץ התמונות יביא לכך שהמשקל שלהן ירד וכך מהירות האתר תעלה.

 

פעולה הסבר דרך לביצוע
כיווץ תמונות קיימות הכוונה לכיווץ התמונות שנמצאות כבר על האתר. ·        הורדת התמונות למחשב ולאחר מכן שימוש בתוכנה לכיווץ גודל התמונה – (הכוונה  לגודל שהיא תופסת במגה ולא לגודל התמונה מבחינת נראות). ניתן להשתמש בתוכנה, אך גם לוורד יש פונקציה של כיווץ תמונות.

·        שימוש בפלאגין – כאן הכיווץ מתבצע על האתר עצמו, יש לקחת בחשבון שהתהליך ארוך ולא ניתן לסגור את האתר כל עוד הפלאגין עובד.

כיווץ תמונות בזמן העלאה מדובר בתמונות שעדיין לא הועלו לאתר ואתם רוצים לכווצם בעת ההעלאה. לפעולה זו ניתן להשתמש בתוספים שונים, כך שכשתעלו תמונות לאתר שלכם הן יכווצו אוטומטית. ישנם תוספים בתשלום, וישנם תוספים חינמיים עם הגבלת כמות התמונות המועלות בחודש.

 

תוספי מטמון (Cache)

מדובר בפעולה הדומה ל – CDN אך הפעם מדובר בעבודה על השרת עצמו שעליו יושב האתר שלכם. גרסה נשמרת על השרת וכך האתר לא נטען כל פעם מחדש אלא נשלף מתוך השרת עליו הוא מאוחסן וכך האתר נטען מהר יותר. ישנם תוספים חינמיים וישנם תוספים בתשלום המשתנה בהתאם לכמות האתרים שיש לכם.

 

תוסף למסד הנתונים

כל פעולה שעושים באתר מציגה תוצאה לאחר שליפה ממסד הנתונים. חשוב שמסד הנתונים יהיה יעיל ומסודר. כדי לעשות זאת ניתן להשתמש בתוסף אופטימיזציה (מיטוב) – תוסף זה ייפטר משאריות העלולות להכביד על מסד הנתונים וכך יאפשר לו פעילות טובה וכתוצאה מכך, מהירות אתר גבוהה.

 

לסיכום

שיפור מהירות אתרים חשוב לנוחות המשתמש. שירותי CDN יצירת רשת שרתים עליהם גרסת מטמון של האתר מביאה לטעינה מהירה יותר של האתר. כיווץ תמונות – פעולה זו תקטין את המשקל על האתר וכתוצאה מכך תגבר מהירותו. תוספי מטמון – גרסה של האתר הנשמרת על השרת בו מאוחסן האתר וכך מאפשרת טעינה מהירה יותר. תוסף למסד הנתונים – תוסף זה ייפטר משאריות העלולות להכביד על המסד וכך תתאפשר מהירות שליפה גבוהה יותר מהמסד שמשמעה אתר מהיר יותר.

 

תוכנה

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
מדריכים דיגיטליים
המתנות הטובות ביותר לעובדים מרוחקים

ככל שעבודה מרחוק ממשיכה להיות פופולרית יותר, חשוב להראות את הערכתך לעובדים המרוחקים שלך. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי מתן מתנות שמראות שאתה

מגן
מדריכים דיגיטליים
הכירו את אפ-לינק

עסקים כיום דורשים משאבי מחשוב ושירותים הולכים וגדלים כדי לעמוד בקצב הדרישות של העולם המודרני; מניהול מסדי נתונים גדולים ועד שירותי אחסון בענן ומחשוב, עסקים