3 דרכים לשווק מעשנות בשרים באינטרנט

מד קידום
תוכן העיניינים

המעשנות מבטיחות חוויה קולינרית ממש כמו במסעדות גורמה ולכן הן מבוקשות כל כך.

על מנת להנגיש אותן לצרכנים יש לשווק אותם באופן שוטף. קבלו 3 דרכים לשיווק מעשנות באינטרנט.

 

1 – חנות אינטרנטית למעשנות בשר

כאשר רוצים לשווק מעשנות בשרים ולמכור אותן באופן שוטף פותחים חנות מקוונת ומספקים אותן באמצעות משלוח. חשוב מאוד גם לשמור על קשר ישיר עם הצרכנים בטלפון ולוודא שקיבלו את הסחורה בזמן והכל תקין. בשל ההתקדמות הטכנולוגית כיום אין כמעט מוצרים וציוד שלא ניתן לקנות באמצעות האינטרנט. אנשים נמצאים יותר בבית, הם מעדיפים פחות להתרוצץ ולבזבז זמן יקר ואף רוצים למנוע כאב ראש מיותר. ברגע שהם נכנסים לחנות מקוונת המוכרת גרילים ומעשנות הם רואים את התמונות שלהם, קוראים את המפרט הטכני ואת המידע לו הם זקוקים ורואים את המחיר. כך הם גם יכולים לערוך השוואת מחירים זריזה מבלי להתאמץ. חשוב שלחנות המקוונת יהיו חוות דעת והמלצות של לקוחות מרוצים, אפשרות לשלם באופן בטוח ותקנון העוסק בביטול עסקה, החזרה או שינויים אחרים. ישנן אף חנויות מקוונות שמוסיפות תכנים משמעותיים ללקוחות לגבי השימוש, היכולות של המעשנות ומתכונים שונים.

 

2 – שיווק מעשנות ברשתות החברתיות

כיום הרשתות החברתיות המובילות הן אינסטגרם ופייסבוק ולכן חשוב לשווק באמצעותן בחינם את המעשנות והגרילים שרוצים למכור. מדי יום נכנסים לפלטפורמות אלו מיליוני משתמשים וכ-33% מהם גם רוכשים באמצעותן את הדברים להם הם זקוקים. מבלי מאמץ פשוט פותחים דף עסקי ומתחילים להעלות תמונות, סרטונים, סטורי ופוסטים הכוללים תכנים משמעותיים, מבצעים וטיפים שונים. ככל שיוצרים יותר עוקבים החשיפה של העסק מתרחבת והפוסטים מגיעים למשתמשים נוספים. גם המידע של גוגל על קהל הצרכנים משחק כאן תפקיד. לא פעם, כאשר אנשים מחפשים מוצרים במנוע החיפוש של גוגל הוא מקפיץ להם מודעות ודפים עסקיים ברשתות החברתיות בנושאים שחיפשו. כך המשתמשים החשופים לפרופילים העסקיים הופכים לבסוף להיות לקוחות של העסק. ישנם אף עסקים שמתייגים בהאשטגים פופולריים ובהתאם למוצרים אותם הם מוכרים, מה שמביא לחשיפה רבה יותר. כדי להשיג הרבה לקוחות ניתן אף לקנות עוקבים כדי לקבל בוסט ראשוני. כתופעת העדר, כאשר הלקוחות הפוטנציאליים רואים שיש הרבה עוקבים הם יצטרפו גם כעוקבים ויחלו לקנות.

 

3 – שיווק מעשנות באמצעות דפי נחיתה

עסקים המוכרים מעשנות ומנהלים אתרי אינטרנט חייבים שבאתר שלהם יהיו דפי נחיתה על מנת ליצור קשר עם הלקוחות הפוטנציאליים. כאשר אדם מחפש מעשנת בשרים הוא ייכנס לאתר ואם אין לו אפשרות רכישה הוא ישאיר את הפרטים שלו לחזרה באמצעות הטלפון. במידה ואין דפי נחיתה ניתן לפספס את הלקוחות המתעניינים. בדפי יצירת הקשר חשוב שהצרכן ימלא את שמו, טלפון לחזרה ומייל. כך ניתן לחזור אליו טלפונית ולתת לו הצעת מחיר.

 

בישול ארוך

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
קופונים
שיווק דיגיטלי
איך אפשר לשווק את העסק באמצעות קופונים?

בזמנים תחרותיים אלה, מציאת דרכים חדשות ויצירתיות למשוך לקוחות ולהגדיל את המכירות חיונית יותר מתמיד. קופונים הם כלי שיווק יעיל שיכול לעזור לך להשיג את