דרכים להאצת האתר שלכם ואיך זה עוזר בקידומו

מדד
תוכן העיניינים

יכול להיות שאתם מוכרים בחנות אונליין, אולי אתם אפילו מספקים שירות ממש מוצלח ללקוחות שלכם.

ככה או ככה, אתם רוצים לראות מכירות ואתם רוצים לראות התקדמות עסקית והתקדמות כלכלית.

וכשרוצים לראות התקדמות בעסק, כמובן שחשוב לבדוק את הדירוג שלכם בגוגל לעומת המתחרים שלכם.

אם יש משהו אחד חשוב שגוגל לא מתפשר עליו הוא, הנושא של קידום אורגני. כחלק מהקידום האורגני של האתר שלכם, יהיה חשוב גם לבדוק עד כמה האתר שלכם עונה על הקריטריונים השונים של האלגוריתמים של גוגל. וכשמדברים על קריטריונים אלו, לבסוף מדברים על נושא אחד – איכות ומהירות האתר שלכם. מהירות האתר נמדדת על ידי גוגל, מה שמסייע לאלגוריתמים שלו לדרג אתכם בתוצאות החיפוש במילות מפתח מסוימות.

 

כיצד אפשר להאיץ את מהירות האתר?

רגע לפני שמדברים על קידום אתרים אורגני או קידום בכללי של עסקים באינטרנט, חשוב לדבר על מהירות האתר שלכם. אם אתם רוצים להאיץ את מהירות האתר, קודם כל אתם צריכים לבדוק את מהירות הסרבר שלכם, מה שנקרא "שרת".

בעוד שחלק מחברות אחסון האתרים מציעות חבילות אחסון מהירות במיוחד, חברו אחסון אתרים אחרות יציעו לכם חבילות אחסון בשרתים כבדים ומסורבלים שנקראים שיתופיים. עכשיו, שלא תבינו אותנו לא נכון, זה לא שאנחנו יוצאים חוצץ נגד שרתים שיתופיים. אבל אנחנו כן צריכים להדגיש – במקרים מסוימים שרת שיתופי פשוט לא יתאים לסוג העסק שלכם ולסוג אתר האינטרנט שיש לכם באוויר.

 

בדקו את חבילת אחסון האתרים שלכם

במקרים שבהם האתר מאוד איטי ומסורבל, יהיה כדאי לבדוק אופציות אחסון אחרות. באופן הזה, תוכלו בעצם לבדוק את מהירות האתר וגם תוכלו לבדוק את מהירות האתר הפוטנציאלית של האתר שלכם. לא פעם, אנשים מחליטים להחליף שרת בכדי לקדם את מהירות האתר בכמה וכמה מונים.

אם אתם מעוניינים לבדוק את מהירות האתר שלכם, אנחנו ממליצים על בדיקת מהירות האתר בראש ובראשונה. קודם כל, תבקרו את ה-PAGESPEED של גוגל, שהוא בעצם כלי חינמי עבור בדיקת המהירות של אתרים. לאחר מכן, תוכלו לברר תהליכים של מאיץ אתרים על ידי חברות דיגיטל מומחיות בתחומן.

 

תהליך האצת אתרי אינטרנט

כדאי לדעת, התהליכים של האצת אתרים לעיתים עשויים להימשך זמן מה. אם אתם מסתייעים בחברת קידום אתרים מומחית, ייתכן שייקח לה מספר ימים לשפר את מהירות האתר שלכם. וכשהיא תעשה זאת על פי הקריטריונים והפרמטרים של גוגל, האתר שלכם ידורג גבוה יותר בתוצאות החיפוש.

בפועל, גוגל רוצה לראות שהאתר שלכם לא רק איכותי, אלא גם מהיר ומספק לגולשים ערך מוסף כלשהוא. אם גוגל מבחין שהגולשים נוטשים את האתר שלכם בגלל בעיית מהירות אתר, הוא ידרג אתכם נמוך ביחס למתחרים שלכם.

 

סטטיסטיקת קידום

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
4 טיפים לקידום העסק שלך בקלות
קידום אתרים
4 טיפים לקידום העסק שלך בקלות

בעידן בו התחרות בעולם העסקים מתחזקת מיום ליום, מציאת דרכים חדשניות ויעילות לקדם את העסק הפכה למשימה מרכזית עבור כל בעל עסק. אך איך אפשר

למה אתם צריכים קידום אורגני
קידום אתרים
למה אתם צריכים קידום אורגני?

היום כולם זקוקים לשירותי קידום אורגני, מאחר ולא ניתן לקדם או לשווק את העסק או האתר שלכם, ללא נוכחות אונליין. רוב הלקוחות שלכם נמצאים בגוגל

קידום אתרים
קידום אתרים
כיצד ניתן לשפר את דירוג האתר בגוגל?

שיפור הדירוג שלכם בגוגל הינה מלאכה שדורשת שימוש במילות המפתח הנכונות, במבנה האתר ובאופטימיזציות כדי לספק חווית משתמש מצוינת, שהאלגוריתמים של גוגל יודעים לזהות וכך

תיאוריה של SEO
קידום אתרים
הכירו את תורת ה SEO –

קידום העסק שלכם באמצעות אלגוריתם החיפוש של גוגל הוא הדרך היעילה ביותר להבליט את אתר הבית שלכם ולהביא אותו לתוצאות הראשונות בחיפוש. השיטה מביאה אליכם