גוגל לעסק שלי – למה זה חשוב

מחשב נייד
תוכן העיניינים

היום כל עסק חייב לעצמו את הקידום האינטרנטי, הרי ממש כולם נמצאים במרחב הזה ובעצם מי שלא שם, הוא כלא קיים.

יותר מכך, מנוע החיפוש של גוגל כידוע זה המקום המרכזי דרכו מגיעים לכל מקום במרחב האינטרנט, לכן כרטיס עסק בגוגל וכל האמצעים הנהדרים הנוספים שגוגל לעסק שלי מביאים לכם ביחד עם זה, זה דבר שיעזור

מאוד לעסק שלכם להצליח.

 

מהו פרופיל עסק?

פרופיל עסק בתוך גוגל לעסק שלי עוזר ברגעים חשובים, מדובר בפרופיל חינמי לחלוטין שיעלה את העסק שלכם, המוצרים שלכם או השירות שלכם בגוגל, כאשר יהיו חיפושים קשורים. שם תוכלו לשים את כל פרטי העסק שתרצו, כתובת, אתר, טלפון, שעות פתיחה ועוד. תוכלו לשים שם פרטים ותמונות ובכך למשוך אליכם לקוחות חדשים, להכיר להם את העסק שלכם.

 

איך גוגל לעסק שלי עוזר להגיע ליותר לקוחות?

בעזרת גוגל לעסק שלי אתם יכולים למשוך יותר לקוחות ולעניין אותם בעסק שלכם, פרופיל העסק יוצר את הנוכחות באינטרנט, ניתן להוסיף שם ביקורות ותגובות שיעלו אתכם במדרג, ניתן להוסיף ולשנות את התמונות ולהראות את העסק שלכם. ובעיקר על ידי כל המדדים שגוגל לעסק שלי מספקים לכם, אתם יכולים להסיק מסקנות ולדעת לשפר את העסק שלכם.

 

מתאים לשימוש במצבים רבים

גם אם כבר יש לכם אתר לעסק שלכם, זה לא סותר, זה רק מוסיף, דרך כרטיס העסק שלכם אנשים יוכלו גם למצוא את האתר שלכם, מדובר בתוספת שאינה גורעת כלל. ואם לעסק שלכם אין מקום פיזי, זה לא בעיה בכלל, כל השירותים שגוגל לעסק שלי מציעים תקף גם אליכם ואפילו עוד יותר חשוב בכדי שיוכלו להגיע אליכם יותר לקוחות.

 

תכונות של ׳גוגל לעסק שלי׳

גוגל לעסק שלי מגיע עם תכונות שעוזרות לעסק שלך להיות מוכר דרך מרחב האינטרנט:

גוגל מפות

מציג את העסק שלך עם מיקום מדויק על גבי גוגל מפות.

 

שעות פעילות 

מציג את הימים ושעות הפעילות של העסק שלך.

 

ביקורות 

קבלת ביקורות על העסק, משיכת ביקורות מתוך פייסבוק, רשתות נוספות וערוצים שונים.

 

שאלות בכרטיס העסק

קבלת שאלות שמשאירים לכם בכרטיס העסק ומקום למענה על השאלות הללו.

 

דרכי התקשרות

הצגת טלפון, אימייל ודרכי התקשרות נוספים בכדי שלקוחות ידעו איך לפנות אליכם במקרה הצורך.

 

פוסטים עדכניים

אפשרות לפרסם פוסטים לגבי העסק, מבצעים, חידושים, תמונות ועוד.

 

יתרונות

גוגל לעסק שלי מגיע עם המון דברים שמנגישים את המידע על העסק שלך לקהל הרחב, האמת היא שכולם היו מבלים זמן רב בחיפושים בגוגל וזה אמצעי מעולה להפיץ את הבשורה על העסק שלכם. יש כל כך הרבה מידע שתוכלו לספוג בעצמכם ממה שגוגל מאפשר לכם ללמוד על העסק שלכם, סטטיסטיקות ועדכונים ומעקב על כל אינטראקציה עם העסק שלכם.

אתר אינטרנט

 

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
מדריכים דיגיטליים
המתנות הטובות ביותר לעובדים מרוחקים

ככל שעבודה מרחוק ממשיכה להיות פופולרית יותר, חשוב להראות את הערכתך לעובדים המרוחקים שלך. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי מתן מתנות שמראות שאתה

מגן
מדריכים דיגיטליים
הכירו את אפ-לינק

עסקים כיום דורשים משאבי מחשוב ושירותים הולכים וגדלים כדי לעמוד בקצב הדרישות של העולם המודרני; מניהול מסדי נתונים גדולים ועד שירותי אחסון בענן ומחשוב, עסקים