בניית אתרים – מהו תהליך האפיון והעיצוב של האתר?

מחשב נייד
תוכן העיניינים

הרבה עסקים הבינו שחשוב להשקיע בערוצים דיגיטליים כמו אתר העסק. ברשת יש עשרות אתרים שמוכרים את אותו המוצר, ולכן כשבונים אתר חשוב לייחד ולבדל אותו הן בנראות, הן בפונקציונאליות שלו, כך שהגולש ירצה להיכנס דווקא לאתר שלכם. אז איך מאפיינים ומעצבים אתר? כל התשובות במאמר הבא.

 

מהו תהליך אפיון?

כשאתם בונים בית, תצטרכו להיעזר באדריכל שיתכנן לכם את שלד המבנה. זה אותו סיפור כשמדובר בבנייה של אתר. כדי לבנות אתר בצורה מוצלחת, יש לאפיין ולעצב אותו בצורה מדוייקת כדי ליצור את חווית המשתמש המקסימלית. כשאתם בוחרים בחברה שתעזור לכם לבנות אתר, תצטרכו למצוא אחת כזו שבאמת מבינה בכוחות המדיה. ריל מדיה בניית אתרים היא בדיוק האדריכל אותו אתם רוצים.

 

השלבים בתהליך אפיון ובניית אתר לעסק

שלב 1 – בניית אסטרטגיה: כשאתם מתכננים ומעצבים אתר, תחילה יש לאסוף מידע ולענות על שאלות כדי שבונה האתר יוכל להבין את העסק והצרכים שלכם בצורה העמוקה ביותר. בשלב זה של תהליך האפיון, צריך להחליט על יעדים עסקיים ומטרות העסק.

שלב 2 – עיצוב ואפיון חווית משתמש: יש לתכנן כיצד יראה מבנה האתר ותכולתו. נדאג שלגולשים תהיה את חווית הגלישה הנוחה והזורמת ביותר כך יוכלו למצוא בקלות מה שהם מחפשים.

שלב 3 – אפיון טכנולוגי וסוג האתר: נקבע האם האתר יבנה על קוד סגור או פתוח. בנוסף, צריך לבחור מה יהיה סוג האתר שמתאים לעסק שלכם (דף נחיתה, אתר תדמית, דף קטלוג ועוד).

שלב 4 – בניית אב טיפוס: שלב זה מתמקד בפונקציונאליות של האתר.

שלב 5 – עיצוב האתר: השלב בו קובעים את הנראות של האתר ואת התחושה שהוא נותן.

שלב 6 – בקרת איכות ותכנות האתר: שלב חשוב שבו מחברים את כל האלמנטים הגרפיים והויזואליים, ואיתם יוצרים אתר אינטרנט שמתבסס על דף האפיון בצורה פונקציונאלית. מעלים תוכן לאתר, בודקים כיצד הוא עובדת מבחינת כפתורים, שימוש במובייל, בדיקת איכות ועוד.

שלב 7 – תוכן שיווקי: תבנו אסטרטגיית תוכן שתהיה מספיק משכנעת לקהל היעד הספציפי שלכם כדי לגרום לו להיכנס דווקא לאתר שלכם. זה יכול להיות תוכן טקסטואלי שמניע לפעולה, ויזאולי או שניהם יחד. לאחר מכן, יתבצע חיבור לאתרים גלובליים כמו גוגל כדי להכין את הקרקע לקידום ממומן או אורגני.

שלב 8 – השקה: העלאת האתר לאוויר, ופירסומו בפלטפורמות השונות בעזרת שיווק.

שלב 9 – תחזוקה: העבודה לא מסתיימת כשהאתר עולה לאוויר. הוא דורש תחזוקה, שיפורים ועדכונים בצורה שוטפת.

 

לסיכום

עסק מוצלח בולט גם בערוצים הדיגיטליים. כדי שהוא יבלוט, אתם צריכים אתר מיוחד, כזה שיתאים ללקוחות שלכם בשילוב עם המטרות והצרכים של העסק. בעת בניית האתר, חשוב לאפיין אותו בהתאמה לעסק, ולעצב אותו בצורה המושכת ביותר יחד עם פונקציונאליות שתיצור חווית משתמש נוחה וקלה.

איש דיגיטל

 

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
חשוב להשקיע באתר העסק שלך
בניית אתרים
למה חשוב להשקיע באתר של העסק שלך?

בעידן שלנו בו הכל קורה ומתקיים באינטרנט, השקעה באתר לעסק שלך היא לא רק שדרוג מודרני אלא חובה של ממש. אתר אינטרנט מקצועי ונגיש של

6 טיפים לבניית אתר מצליח לעסק שלך!
בניית אתרים
6 טיפים לבניית אתר מצליח לעסק שלך!

אחד המרכיבים המרכזיים של נוכחות ברשת הוא ניהול של אתר אינטרנט מעוצב, יעיל ומצליח. האתר מהווה לעתים קרובות נקודת הקשר הראשונה עם הלקוחות פוטנציאליים ולכן

בניית אתר לעסק קטן
בניית אתרים
מה החשיבות של בניית אתר לעסק קטן

בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות חזקה באינטרנט היא חיונית להצלחתו של כל עסק, ללא קשר לגודלו. בניית אתר לעסק קטן הפכה להיות הכרח של ממש

שופיפיי בעברית
בניית אתרים
5 סיבות להפוך את אתר השופיפיי לעברית

מסחר אלקטרוני הוא תחום שנמצא בצמיחה מתמדת בשנים האחרונות, ועם ההתפתחות שלו עולה גם הצורך בפלטפורמות נוחות וידידותיות למשתמש. שופיפיי היא מערכת נוחה שעושה מאמצים