בדיקת ביטוחים אונליין – על הר הביטוח

כסף
תוכן העיניינים

אתר האינטרנט של הר הביטוח מאפשר לבצע בדיקה מקיפה של כלל הביטוחים דרך כל חברות הביטוח השונות. איך זה עוזר למבוטחים, מה היתרונות של ביצוע הבדיקה אונליין לעומת בדיקה דרך סוכני הביטוח וכיצד עושים זאת בפועל? הנה כל התשובות

 

כל מבוטח עם פוליסה פעילה צריך להכיר את השירות של אתר האינטרנט הר הביטוח. נכון להיום, מדובר על שירות האונליין שמרכז בתוכו את הכי הרבה פוטנציאל עבור חיסכון בהוצאות.

הסיבה לכך היא שבאתר האינטרנט של הר הביטוח כל מבוטח יכול לראות את כלל הביטוחים שיש לו דרך חברות הביטוח השונות. מאותו רגע והלאה, כל שנותר הוא לזהות כפילויות, לבדוק את סעיפי הפוליסות ולחסוך בהוצאות על פרמיה גבוהה מדי.

 

היתרונות של בדיקת ביטוחים אונליין

בדיקה של ביטוחים אונליין מתבצעת בלחיצת כפתור ואפשרית דרך כל מחשב עם חיבור לאינטרנט. מלבד מחשב נייח במשרד או מחשב נייד בבית, זה אומר שאפשר לבצע את הבדיקה הזו גם דרך הסמארטפון. יתרה על כך, אין צורך בשום סוג של ניסיון קודם או במיומנות טכנית. אם רוצים לבצע את הבדיקה ולראות תוצאות, כל שנדרש הוא להזין פרטים אישיים ולהמתין עד לקבלת המידע בצורה מסודרת.

בדיקת ביטוחים אונליין מעניקה עצמאות למבוטח ומחזירה לו את הכוח להחליט על מה לשלם, על מה לוותר ואיזה כיסויים לרכוש. לשם השוואה, התייעצות עם סוכן ביטוח גם היא לכאורה מספקת את המידע הזה – אך כאן הגורם בצד השני הוא לא אובייקטיבי אלא מלא באינטרסים.

 

השוואה בין הר הביטוח לבין סוכן ביטוח

בדיקת ביטוחים אונליין מייתרת את הצורך בסוכן ביטוח ומאפשרת לוותר עליו. במקום להמשיך לסמוך על מידע שמגיע דרך סוכן ביטוח שגובה עמלות מחברות ביטוח, ניתן פשוט להיכנס אל אתר האינטרנט של הר הביטוח ולראות את המידע לבד.

כל מבוטח שרואה את המידע על הביטוחים השונים שיש לו בחברות הביטוח השונות גם יכול להחליט מה לעשות. חלק מהמבוטחים מסתפקים ביצירת קשר עם חברת הביטוח כדי להתמקח על גובה הפרמיה, בעוד אחרים נוקטים צעדים דרסטיים יותר של ויתור על פוליסות שלמות. מטבע הדברים, פעולות כאלה יהיו הרבה יותר מורכבות דרך סוכן ביטוח שמחויב לחברת הביטוח ולא ללקוח.

 

הר הביטוח בכל גיל

אף פעם לא מאוחר מדי לבצע בדיקת ביטוחים אונליין דרך אתר האינטרנט של הר הביטוח. האתר זמין עבור מבוגרים וצעירים, יכול להיות רלוונטי עבור הורים לילדים ומתאים מאוד גם לזוגות צעירים שנמצאים בתחילת דרכם המשותפת.

כל עוד משתמשים במידע שמגיע דרך האתר בצורה נכונה, אין סיבה להמשיך לשלם ביוקר על ביטוחים שאין בהם צורך. אז בכל הנוגע לשימוש באתר הר הביטוח, האונליין מוכיח את עצמו שוב כאלטרנטיבה.

 

ביטוח

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
שוק עורכי הדין
כללי
אתה עו"ד? למה חשוב שיהיה לך אתר

אחת האמירות הידועות בעולם הפרסום  היא "אם אתה לא שם, אז אתה לא קיים". זו אמירה נכונה כשמדברים על עולם האינטרנט, בפרט עבור עורכי דין.

עסק חדש
כללי
פתחת עסק חדש? למד איך לקדם אותו

אם פתחתם עסק חדש, לא משנה במה הוא עוסק, סביר להניח שאתם נמצאים בתחרות קשה. התחרות הזו עוטפת אתכם מכל כיוון, והמטרה שלכם היא לייחד

מקליט סים
כללי
סים מקליט – הקלטת כל השיחות בסלולרי

מחפשים חלופה טובה יותר להקלטת שיחות בסלולרי? אקסטרא מובייל מציעים לכם חבילות סלולרי משתלמות במיוחד הכוללות שירות הקלטת שיחות גם לאנדרואיד וגם לאייפון על גבי

4 דרכים להשתמש באתר הר הביטוח
כללי
4 דרכים להשתמש באתר הר הביטוח

כיום, יותר קל מתמיד לקבל את התמונה הרחבה על המצב הפיננסי שלכם וכן על הביטוחים הרבים והפרמיות השונות שרכשתם עבורכם, עבור המשפחה והילדים שלכם. חברת