באיזה שלב של העסק כדאי לפתוח אתר?

באיזה שלב של העסק כדאי לפתוח אתר?
תוכן העיניינים

חנות המכולת של שנות השישים התנהלה באופן פיזי לחלוטין, לקוחות באו, שילמו בשטרות מרשרשים, ויצאו עם מוצרים שניתן למששם. מאז, התקדמו העניינים בעולם העסקי בקצב של ריצת מרתון, והיום לא ניתן כמעט למצוא חנויות ועסקים שלא מחזיקים באתר מקוון. מנהלים עסק? איך תדעו מתי אתם זקוקים לאתר משלכם? לפניכם התשובות הברורות: בניית אתרים, רגע לפני שתהפכו ללא רלוונטיים.

 

אז מתי כדאי לפתוח אתר?

למען האמת, זה לא ממש משנה אם אתם מנהלים עסק למכירת פרוות-קואלה או נותנים שירות של ייעוץ בהתאמה של מנגני חליליות. ככל הנראה המצב כיום בשוק הוא שמי שלא שם, כאילו לא קיים. נתינת מענה ללקוחות במרחב הווירטואלי הפכה היום למבוקשת עד כדי הגדרת עסקים נטולי אתרים – כלא רלוונטיים.

בזמן בו אתם מתחילים להרגיש, שהלקוחות שלכם מביעים מורת רוח, על כך שאינם יכולים להזמין מוצרים דרך הרשת, או שאינם מגיעים למידע מדויק עליכם, זה הזמן לעצור ל"חושבים", ולהכריע כי הגיעה העת לעשות שינוי ולבנות אתר ייעודי עבור החברה שלכם.

בעת פתיחת אתר כדאי לחשוב על קידומו בגוגל, מומלץ להיעזר בחברה לקידום אתרים.

 

אתר הוא כרטיס הביקור הטוב ביותר עבור העסק שלכם

הגם שאין זו משימה של מה בכך לבנות אתר ולתחזק אותו, הכלי המקוון הזה עושה עבודה מצוינת. הוא מספר עליכם בצורה הפוטוגנית ביותר, מציג את המוצרים שלכם בצורה מאורגנת, ומאפשר ללקוחות לבצע עסקאות מבלי שתנקפו אצבע.

 

למה כדאי לשים לב בגוף האתר

ישנם 2 היבטים שיש לתת עליהם דגש: האספקט של תוכן האתר והפן העיצובי שלו. מבחינת תוכן, חשוב שהוא ישרת את מטרות החברה, ישלב מידע מקצועי וייתן פרטים על אודות האתר שיבטאו אמינות ועניין, זאת מלבד ניסוח הולם ותקני בשפה הפונה ישירות אל קהל היעד.

בשלב הבא, יש לדאוג למראה החיצוני של האתר, שכן אתר מבולגן שאינו מושך את העין, הינו עילה מספיק טובה להיפרד ממנו לשלום, מבלי לבדוק אפילו, אולי אתם מוכרים זהב בפרוטות. השקיעו בעיצוב וויזואלי נכון, המתכתב היטב עם השפה העיצובית של החברה ומתאים לערכים של העסק.

 

 אתר אפקטיבי

בניית אתר אינה משימה של זבנג וגמרנו, היא כוללת חקירות עומק של פעילות החברה, עיצוב ומיתוג נכונים, ויצירת דרך מתוחכמת להנעה לפעולה של הגולשים. אולם גם אחרי שגמרתם לעצב אתר מהשורה הראשונה, הדרך לא הסתיימה. שכן אינכם רוצים להיקבר עמוק ברשת, מבלי שאף גולש ימצא גישה אליכם, לא כן?!

קידום אתרים הינו פעולת תחזוקה חשובה עבורכם עד מאוד. חברה לקידום אתרים תדאג לכך שהאתר שלכם יימצא בתוצאות הראשונות של החיפוש בגוגל. בעזרת הטמעת תכנים עם מילות מפתח רלוונטיות וחקירת החברות המתחרות, תוכלו להיות מנותני השירות המפורסמים בגוגל, ולא להישכח בקרן זווית.

באיזה שלב של העסק כדאי לפתוח אתר?

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
4 טיפים לקידום העסק שלך בקלות
קידום אתרים
4 טיפים לקידום העסק שלך בקלות

בעידן בו התחרות בעולם העסקים מתחזקת מיום ליום, מציאת דרכים חדשניות ויעילות לקדם את העסק הפכה למשימה מרכזית עבור כל בעל עסק. אך איך אפשר

למה אתם צריכים קידום אורגני
קידום אתרים
למה אתם צריכים קידום אורגני?

היום כולם זקוקים לשירותי קידום אורגני, מאחר ולא ניתן לקדם או לשווק את העסק או האתר שלכם, ללא נוכחות אונליין. רוב הלקוחות שלכם נמצאים בגוגל

קידום אתרים
קידום אתרים
כיצד ניתן לשפר את דירוג האתר בגוגל?

שיפור הדירוג שלכם בגוגל הינה מלאכה שדורשת שימוש במילות המפתח הנכונות, במבנה האתר ובאופטימיזציות כדי לספק חווית משתמש מצוינת, שהאלגוריתמים של גוגל יודעים לזהות וכך

תיאוריה של SEO
קידום אתרים
הכירו את תורת ה SEO –

קידום העסק שלכם באמצעות אלגוריתם החיפוש של גוגל הוא הדרך היעילה ביותר להבליט את אתר הבית שלכם ולהביא אותו לתוצאות הראשונות בחיפוש. השיטה מביאה אליכם