5 דברים שחשוב שיהיה באתר של עסק באילת

אתר בנוי
תוכן העיניינים

בשנת 2019, אילת סיכמה את שנתה כאשר נרשם לזכות העיר לינה של כ- 7.2 מיליון תיירים ישראלים.

אפשר להגיד לכאורה שכ- 75%מאוכלוסיית ישראל נפשה באילת בשנה הזו. הנתון הזה הוא לא פחות מבלתי נתפס.

בהנחה וכל אלו הם תייר ממוצע (והם לא), הם יוציאו ברחבי העיר רק על לינה ואוכל בסיסי כ- 200 ₪.

לפי זה ניתן להסיק שבעלי העסקים ברחבי העיר מכניסים לפחות 14,000,000 ₪ בשנה.

כאשר יש כל כך הרבה כסף שנכנס שעובר ברשות המקומית בדרום המדינה, מה כי חשוב לכם, בעלי העסקים שיהיה באתר האינטרנט שלכם?

 

APPLICATION\LOCATION

שימו את מיקום החנות באמצעות חלון של Google Maps. תיירים רבים שמגיעים לעיר לא בהכרח יכירו אותה מעבר לטיילת ורצועת המלונות. הנגשת המיקום דר אאתר האינטרנט תקל על לקוחות פוטנציאליים לפקוד את העסק שלכם, יהיה באשר יהיה. בנוסף, השקיעו את הזמן, פתחו עמוד עסקי באפליקציית ניווט ונסיעה וכך תקלו עוד יותר על הלקוח הפוטנציאלי בקבלת ההחלטה האם להגיע אליכם או לא.

 

אפ טו דייט

בניית אתר באילת הוא כביש דו סטרי. בזמן שאזרחים ותיירים נכנסים לאתר של העסק ועוקבים אחרי מעשיו, כך גם בעל העסק יכול לעשות, ולבצע ניטור את כמות הכניסות היומית שלו. בכדי להבטיח דיוק, אמינות ומאמץ מקסימלי להגדלת החשיפה, חובה לעדכן את האתר לפחות פעם בשבוע. מידע חדש ועדכונים לפי תאריך מהווים עדות לעסק פעיל שמקפיד להתעדכן בסביבה התחרותית שלו וגם מאשר ללקוחות שאכן מדובר בעסק פעיל. דרך נוספת להגדלת החשיפה הינה קידום אתר באילת ע"י מקדם מקצועי שיביא אתכם למקומות הראשונים בגוגל.

 

הנגשת השפה!

אילת מכילה בשנה, מאות אלפי ומליוני תיירים שעושים את דרכם הכי דרומה שאפשר ואולי אף לירדן וסיני. עברית לא תהיה להם שפה מוכרת ונגישה, והכנסת אפשרות של שפה נוספת מלבד עברית תהפוך את אתר האינטרנט שלכם למונגש, אמין ומזמין לתייר שרק רוצה שמש מדברית ומי ים קרים. אנו ממליצים לכם בחום להשקיע את הכסף והזמן בתרגום האתר ללפחות שפה נוספת. המלצת המערכת – אנגלית\רוסית\צרפתית\. כל שפה מעבר לאלו הוא בונוס.

 

חנות וירטואלית

מוכרים סחורה? האוכל שלכם הכי טעים ברחוב? יש לכם מוצרים מיוחדים שלא נגישים? תציגו אותם! פרסמו באתר את מגוון המוצרים והשירותים שעומדים לרשותכם, ואפילו פרסמו את המחיר של מוצרים ושירותים אלו. כל פיסת מידע מסייעת ללקוח לקבל את ההחלטה לגשת אל העסק שלכם ולא של אחרים.

 

פרטי התקשרות

אין חשוב כמו דרך ליצור קשר ישיר עם בעל העסק לכל שאלה. מלבד הנגשת העסק ללקוח, חשוב שתהיה אתה, בעל העסק נגיש וזמין ללקוח. כתובת דוא"ל, מספר טלפון עסקי, פייסבוק, אינסטגרם – כל דרך שהיא ערוץ תקשורת איתכם תראה שאתם מעודכנים במדיה החברתית, לא מפחדים מפנייה של לקוחות ומוכנים לכל לקוח באשר יהיה.

 

איש דיגיטל

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
מדריכים דיגיטליים
המתנות הטובות ביותר לעובדים מרוחקים

ככל שעבודה מרחוק ממשיכה להיות פופולרית יותר, חשוב להראות את הערכתך לעובדים המרוחקים שלך. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי מתן מתנות שמראות שאתה

מגן
מדריכים דיגיטליים
הכירו את אפ-לינק

עסקים כיום דורשים משאבי מחשוב ושירותים הולכים וגדלים כדי לעמוד בקצב הדרישות של העולם המודרני; מניהול מסדי נתונים גדולים ועד שירותי אחסון בענן ומחשוב, עסקים