7 אתרי אינטרנט שניתן להזמין בהם המבורגר עד הבית

אוכל
תוכן העיניינים

אתם בטוח מכירים שאתם יושבים בבית והבטן מקרקרת אחרי יום עבודה ארוך וכל מה שעולה לך בראש זה מה תוכלו להזמין הבייתה ויהיה משביע ועסיסי.

ואז מתחילים לפנטז על המבורגר, עם צ׳יפס ומלא קטשופ ומיונז. וממש רוצים לצאת לאכול, אבל אחרי היום הארוך בעבודה בא לכם לשבת על הספה ולצפות בתוכנית בישול בטלוויזיה.

אלה האתרים שניתן להזמין מהם את ההמבורגר עד הבית מבלי לצאת מהבית.

 

תן ביס 

עושים משלוחים עד הבית ממגוון מסעדות המבורגר שונות. תן ביס עובדים בשיתוף פעולה עם חברות שונות הממנים לעובדיהם תקציב חודשי של אוכל בכל מסעדה המכבדת תן ביס ממגוון מקומות יותר מרוחקים מסביבת המגורים שלכם.

 

וולט 

וולט בשנתיים האחרונות הפכו אימפריה ופרחו בעיקר בתקופת הקורונה כשכולם היו בבית וחלק מהאוכלוסייה שלא בשלנית, חיה על משלוחים. בוולט תוכלו להזמין גם באפליקציה וגם באתר האינטרנט שלכם אוכל עד הבית ממגוון מסעדות. וולט עובדים סביב סביבת המגורים שלכם ומספקים במהירות האפשרית את האוכל בנוסף ישנו מעקב אחרי השליח היכן הוא נמצא וכמה זמן עד שהאוכל הטעים והחמים שלכם יגיע.

 

סיבוס 

מאוד דומה לתן ביס עובדים עם מגוון מסעדות. עובדים גם כן בשיתוף פעולה עם חברות השונות הממנים לעובדיהם תקציב חודשי לקנייה במסעדות המכבדות סיבוס. סיבוס משתפים פעולה גם עם וולט, כך שבוולט ניתן לשלם גם בסיבוס.

 

משלוחה 

אתר משלוחים בפריסה ארצית. מציעים מגוון רחב של סגנונות מזון ומפרטים על סגנון המסעדה שבה בחרתם להזמין. תוכלו לראות את עמודי המסעדות ולקבל קישור לכל המנות בתפריט באתר משלוחה הם תוכלו לראות תמונות של המנות, המלצות מאנשים, וגם מסעדות בהנחות וצבירת נקודות.

 

מקדונלס 

המוכר ואהוב. מקדנולס פתחו שירותי משלוח אזוריים, כמו מקדרייב שניתן לאסוף את האוכל באוטו, מקדונלס הקימו שירות חדש הנקרא מקדליברי. משלוחים עד הבית באזורי חלוקה מסוימים. המשלוחים מגיעים בקופסא מרשימה כמו קופסת הפתעות ונותנת תחושה מרגשת לפתוח אותה.

 

אתרים אינטרנט עצמאיים של מסעדות 

למסעדות עצמן קיים שירותי משלוחים עד הבית. מסעדות העושים שירותי משלוחים באתרי האינטרנט שלהם כמו אגאדיר, מוזס, bbb, בורגרים וכו׳, שסניפם פרוסים ברחבי הארץ.

 

חנויות בשר אינטרנטיות 

אם אתם בעניין של לעשות משלוח של המבורגר שהכינו עבורכם ולעשות ארוחת בורגר בבית, תוכלו לעשות משלוח מאטליז וחנויות בשר כמו למשל רשת ״חינוואי״, שמכינים המבוגרים שניתן רק לצלות אותם על המחבת ולאכול כאבת נפשכם.

 

לסיכום

המבורגר מבורך תמיד, אבל תמיד. אבל כן חשוב להזמין מאתר שמספק לכם את הצרכים שלכם, בין אם זה משלוח מהיר, בין אם זה מקום המשתף פעולה עם סבסוד מהעבודה, או בין אם זה אופציות מגוונות יותר להזמנה. ישנה גם את האופציה ללכת על המוכר ואהוב כמו מקדונלס, או להכין את הקציצה בעצמכם בבית.

 

שלוש המבורגרים

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
רעיונות למתנה לבת הזוג שלך
קניות באינטרנט
4 רעיונות למתנה לבת הזוג שלך

אם נעיר אתכם באמצע הלילה ונבקש לשמוע על רעיונות למתנות כלליות, סביר להניח ש"תמטירו" עלינו עשרות הצעות, זה הרי פשוט. העניין הוא שהקושי בא לידי

אתר בגדים
קניות באינטרנט
איפה מוצאים קופונים לשופינג ברשת?

  ישראלים רבים תרים אחר קופונים במטרה למצוא הנחות אטרקטיביות על מוצרים שאותם הם קונים דרך הרשת. הסיבה לחיפוש הזה מוצדקת בהחלט, כיון שקופון איכותי

איפה קונים ציוד גיימינג?
קניות באינטרנט
איפה קונים ציוד גיימינג?

בשנים האחרונות, אנו רואים עלייה דרמטית בביקוש ובפופולריות של עולה הגיימינג, ובפרט באלו של ציוד הגיימינג. אנשים מכל הגילאים המשחקים במשחקים שונים וברמות שונות, מחפשים