אלו המקרים שתוכלו להשתמש במחשבון גימטריה אונליין

מחשבון
תוכן העיניינים

גימטריה היא טכניקה לחישוב ערכן של מילים על פי הערך המספרי של האותיות שלהן. טכניקה זו החלה כדרך לפירוש סעיפים סתומים בכתבי הקודש בתקופת ימי הביניים על ידי חכמי הקבלה, אבל צברה מאז תאוצה, כאשר אנשים רבים מכירים במשמעות הנסתרת של המילים ומשתמשים בטכניקה בכדי להבין את מסתורי היקום. בכתבה זו תוכלו לקרוא על כל ההזדמנויות לשימוש במחשבון גימטריה אונליין.

מאמר זה נכתב באדיבות בריל בניית אתרים

 

מהי גימטריה?

גימטריה (או גימטריא בספרות הרבנית) היא שיטה עתיקת יומין למספור על פי אותיות, שמבוססת על הקניית ערך מספרי קבלי לכל אות בשפה העברית, וחישוב ערכן המצבר בכדי לחשב את ערך המילה עצמה.

 

 מה מחשבים בגימטריה?

לערכם המספרי של מילים יש משמעות רבה בגימטריה, והיא משמשת בכדי להבין את המשמעויות הנסתרות במילה על ידי השוואת ערכה המספרי לערך המספרי של מילים אחרות. לפי הקבלה, למילים שונות בעלות ערך מספרי זהה יש קשר מיסטי.

חז"ל, למשל, ראו בגימטריה מקור וחיזוק לדרשות ופירושים של פסוקי התנ"ך על פי ערכם המספרי של המילים. בכל פעם שחכמינו ראו מילה שהם לא הבינו את משמעותה בהקשר בו היא נכתבה, הם השוו את ערכה למילים אחרות בכתבי הקודש, וחיברו בין מובנם לבין מובן המילה הלא ברורה.

 

מהו מחשבון גימטריה אונליין?

מחשבון גימטריה אונליין הוא אלגוריתם שמחשב עבורכם את ערך המילים, במקום שתדרשו לעשות את המלאכה המורכבת הזאת בעצמכם. מי שמעוניין להשתמש במחשבון מזין לתוכו מילים שהוא מעוניין לקבל את ערכן ומקבל חזרה את הערך המספרי המדויק לפי תחשיבי הקבלה.

 

מהם יתרונות הגימטריה?

לפי הקבלה, הגימטריה יכולה להכווין אותנו בקבלת החלטות והבנת המשמעות הנסתרת של מילים בכך שהיא מאפשרת לנו להשוות אותם למילים אחרות. דבר זה נותן למי שיודע להשתמש נכון בגימטריה אפשרות להבין לעומק טקסטים לא ברורים, את המשמעות של שמות ועוד.

 

מהם המקרים שבהם משתמשים במחשבון גימטריה אונליין?

ישנם מספר מקרים בהם אדם ירצה להשתמש במחשבון גימטריה אונליין:

  1. בחירת השם לילד: לפי היהדות, לשמות יש משמעות והם יכולים להשפיע על מהלך חייו של האדם בעת שהוא הולך במסלול חייו. משמעות זו כוללת בה גם משמעות גימטרית, ולכן הורים רבים מוודאים את השמות שהם נותנים לילדים שלהם, בכדי לברר אם ערכם הגימטרי זהה למילים טובות או רעות.
  2. בחירת בן זוג: שמו של בן הזוג יכול לספר עליו הרבה לפי המאמינים בגימטריה – חשוב להיזהר מבני זוג שלשמותיהם יש ערך מספרי שווה לערכם של מילים המנבאות מתיחות וקושי במערכת היחסים.
  3. בחירת תאריך עברי לחתונה

 

לסיכום:

מחשבון גימטריה הוא כלי שימושי שכל אחד יכול להידרש אליו לפני קבלת החלטות חשובות. פלאי הטכנולוגיה הפכו את הליך החישוב למהיר ופשוט.

מכשיר כתיבה

 

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
מדריכים דיגיטליים
המתנות הטובות ביותר לעובדים מרוחקים

ככל שעבודה מרחוק ממשיכה להיות פופולרית יותר, חשוב להראות את הערכתך לעובדים המרוחקים שלך. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי מתן מתנות שמראות שאתה

מגן
מדריכים דיגיטליים
הכירו את אפ-לינק

עסקים כיום דורשים משאבי מחשוב ושירותים הולכים וגדלים כדי לעמוד בקצב הדרישות של העולם המודרני; מניהול מסדי נתונים גדולים ועד שירותי אחסון בענן ומחשוב, עסקים