איך תזמינו טכנאי תיקון הליכונים אונליין?

איש רץ
תוכן העיניינים

מי לא מכיר את ההליכון? כנראה שזהו מכשיר הכושר הביתי הנפוץ ביותר וגם נמצא הכי בשימוש בכל חדר כושר.

באמצעות ההליכון  ניתן לבצע אימוני כושר בבית של הליכה או ריצה לבחירתכם.

המכשיר הינו חשמלי והוא עובד באמצעות מנוע שמניע את המסוע עליו אתם רצים, כאשר המסוע זה בעצם לולאה שמסתובבת.

גודל המנוע ועוצמתו הם אלו שקובעים את המהירות המקסימלית של ההליכון ובנוסף, ישנם הליכונים שמצעים גם שיפוע כדי לדמות הליכה בעלייה ובכך לשפר את הסיבולת והכוח.

כמו כל מכשיר חשמלי, גם להליכון יכולות להיווצר בעיות ואם אתם נתקלים בכאלו כנראה שצריך להחליף את ההליכון, אך לפני שאתם עושים זאת יש כמה דברים שאפשר לעשות לבד

כדי לטפל בבעיה ואם אין ברירה אז תמיד אפשר להזמין טכנאי הליכונים אונליין או בטלפון.

 

דברים שניתן לתקן בבית

דבר ראשון לפני שניגשים למלאכה זה לנתק את ההליכון מהחשמל שמא הוא יתחיל לפעול בטעות בזמן שאתם מטפלים בו ורק לאחר מכן תבדקו את הדברים הבאים:  

בעיה פתרון
הרצועה קודם כדי לנקות את החגורה שכן האבק יכול לחדור אליה ולהאט אותה. בנוסף, ניתן למרכז את הרצועה. בעזרת מפתח ברגים אפשר להדק/לשחרר את החגורה. כפתרון אחרון אפשר להחליף את הרצועה בחדשה.
חיישן המהירות אם הרצועה לא מגיבה לכפתור המהירות אז יכול להיות שיש בעייה בחיישן. ניתן לאתר את החיישן בעזרת החוברת שהגיעה עם ההליכון או להתקשר לחברה. יכול להיות שהחיישן התנתק או התלכלך ואז הפתרון פשוט.
ברגים אם אתם מרגישים שההליכון לא יציב אז אולי הברגים משוחררים. אפשר לחזק אותם היטב עם מברג ידני או מברגה חשמלית.
תצוגה אמנם לא מדובר בבעיה אקוטית אך כן זה יכול להפריע במהלך האימון אם אינכם יכולים לראות את הנתונים על גבי המסך. במצב כזה כדי לבדוק את  שהכבלים מחוברים כמו שצריך או שאולי להחליף בטריות.
ריח של שרוף ריח של שרוף בזמן עבודה יכול להעיד על קצר ולכן כדי לקרוא לטכנאי.

 

עזרה באמצעות איש מקצוע

באם בדקתם את כל מה שרשום בטבלה אך עדיין אתם נתקלים בבעיה אז מומלץ לקרוא לטכנאי הליכונים מוסמך. ישנן חברות שמתמחות בתיקון מכשירי כושר בכלל והליכונים בפרט. בנוסף, החברות מספקות תחזוקה שוטפת למכשירים ותיקון גם למכשירים ביתיים וגם לחברות גדולות וחדרי כושר. חיפוש קצר בגוגל יוביל אתכם למספר חברות ואנשי מקצוע ייעודיים ואתם יכולים להתקשר או לשגר בקשה אונליין דרך אתר האינטרנט של החברה. אחת החברות המובילות הינה יוני תיקון הליכונים הנותנת שירות ברמה מקצועית וגבוהה עם טכנאים שנותנים שירות בכל מקום שתרצו וזמן הגעה של עד כ-36 שעות מרגע הקריאה. עוד על העסק יוני תיקון הליכונים תמצאו כאן.

מברג

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
מדריכים דיגיטליים
המתנות הטובות ביותר לעובדים מרוחקים

ככל שעבודה מרחוק ממשיכה להיות פופולרית יותר, חשוב להראות את הערכתך לעובדים המרוחקים שלך. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי מתן מתנות שמראות שאתה

מגן
מדריכים דיגיטליים
הכירו את אפ-לינק

עסקים כיום דורשים משאבי מחשוב ושירותים הולכים וגדלים כדי לעמוד בקצב הדרישות של העולם המודרני; מניהול מסדי נתונים גדולים ועד שירותי אחסון בענן ומחשוב, עסקים