איך תהיה מקום ראשון – 4 טיפים לבניית אתרים

בניית אתרים
תוכן העיניינים

כל אחד שמקים אתר, עושה זאת מתוך מטרה. לרוב, אתר עסקי בא להנגיש את השירות שבית העסק נותן ולהגדיל את קהל היעד שלו. בניית האתר עצמו לא תניב רווחים אם היא לא תקודם באינטרנט. כאן תקבל מחברת פרוזיטיב שיווק ובניית אתרים, ארבעה טיפים מעשיים שיובילו אותך למקום ראשון בדף התוצאות של הגולשים הרלוונטיים. 

 

טיפ ראשון – בנה אתר מותאם לקהל היעד שלך

כל אתר שנבנה פונה לקהל יעד מסוים. אם ברצונך להעמיק את החיבור בינך לקהל היעד שלך, הטיפ הראשון של פרוזיטיב שיווק ובניית אתרים היא להתאים את האתר לקהל היעד בהתאם למה שאתה רוצה להפיק מהאתר. לצורך הדוגמא, אתר עסק העוסק בתחום ייעוץ משכנתא אך מתמקד אך ורק בגיוס משכנתא הפוכה, צריך להיות מתוכנן היטב ומותאם לקהל היעד הספציפי.

במקרה הזה, משכנתא הפוכה היא משכנתא הניתנת אך ורק לבני שישים ומעלה ולכן קהל היעד של העסק מצטמצם לבני שישים ומעלה שמעוניינים להוציא משכנתא. כדי להתאים את האתר נכון לקהל היעד המדובר, חשוב לאפיין אותו היטב בתהליך תכנון האתר.

בתהליך אפיון לקוחות העסק, חשוב להגדיר קהל יעד לאתר, מה קהל היעד רוצה למצוא כשהוא נכנס לאתר ומה השירות שאנחנו יכולים לתת ולפתור לו את הבעיה. כאשר האפיון נעשה כנדרש כבר בשלב ההתחלתי, העניינים זורמים יותר בהמשך.

 

טיפ שני – שלב מדיה באתר

ככל שתשלב באתר שלך יותר מדיה ותמונות, האתר יהיה ברור וקריא יותר. בעלי אתרים רבים נוטים לזלזל בשילוב תמונות באתר. אך האמת היא ששילוב תמונות איכותיות באתר הוא קריטי במיוחד כאשר מדובר באתר המציע שירותי מכירה אונליין. בקלות תוכל למצוא צלם לצילום התמונות. לא תמיד השקעה ברכישת תמונות מצלם היא משתלמת והרבה פעמים כדאי לרכוש מנוי באתרי תמונות כמו שאטרסטוק וכדומה. השקעה בתמונות מובילה את האתר למקום מתקדם יותר.

 

טיפ שלישי – הישארו בנישה שלכם

חשוב להימנע מפיזור יתר. כדי שהגולש יכיר במדויק את השירות שאתה מציע, תכני האתר צריכים לעסוק באותה נישה בה אתה מתמחה. אין סיבה להתפזר לתחומים שונים ומגוונים. אם אתה עוסק בייעוץ משכנתאות, אין סיבה שתפרסם בלוג לקידום אתרים באינטרנט.

 

טיפ רביעי – אופטימיזציה מתמדת

אם בנית אתר זה לא אומר שהוא יופיע בתוצאות החיפוש של גולשים רלוונטיים. כדי שהאתר יקודם למקום ראשון, חשוב לבצע אופטימיזציה מתמדת. תצטרך להתאים את האתר באופן מתמיד למנועי החיפוש של גוגל. במסגרת האופטימיזציה תצטרך לשים דגש על כתיבת כותרות טובות, שילוב תיאורי מטא תקינים, הפניית קישורים חיצונים, קישורים בין עמודי האתר, רספונסיביות, התאמה למובייל ועוד.

ביצוע אופטימיזציה מצריכה ידע מקצועי רב וכדי לצלוח אותה, ההמלצה היא להיעזר בחברה מקצועית לקידום אתרים כמו חברת פרוזיטיב המובילה בשיווק ובניית אתרים.

אתר עסקי

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
אֲתַר
שיווק דיגיטלי
איך נדע האם קידום האתרי מתבצע כראוי?

אחרי שיש לעסק שלכם אתר אינטרנט, המטרה שלכם היא לדאוג לכמה שיותר גולשים שייכנסו אליו. האתר הופך להיות המקום השני בחשיבותו אחרי העסק עצמו, ואם