איך מרכזיה תגדיל את מכירות העסק

אישה מדברת בטלפון
תוכן העיניינים

כל עסק המספק שירותים ללקוחות זקוק לשירות טלפוני ראוי לשמו, וככל שמדובר בעסק גדול יותר כך קריטי שהשירות יהיה יעיל, מתקדם ומותאם לאפשרויות שונות עבור שירותים שונים.

בעולם עסקי שנהיה יותר ויותר גלובלי, האפשרות לתקשר על עסקים מעבר לים ולבצע שיחות בן לאומיות באופן נוח וזול היא חשובה.

אם בעבר שיחות בין לאומיות היו יקרות ומסורבלות, כיום תודות לטכנולוגיות מתקדמות ניתן לבצע שיחות בין לאומיות בקלות ויעילות. איך זה נעשה, ומהם היתרונות?

 

הכירו את מרכזיות IP – מרכזיות בענן

כיום יותר ויותר עסקים הבינו ששירות טלפוני ראוי עושים באמצעות מרכזיות בענן. מדובר למעשה במרכזייה ה"מתלבשת" על קווי האינטרנט הקיימים בעסק ולא מצריכה התקנה של קו טלפון או כבלים נוסף. החיבור הוא אינטרנטי, ולכך נלווים כל היתרונות שבשימוש באינטרנט כולל התממשקות לכתובת האימייל וקבלת מידע אונליין.

שירות כזה מוזיל באופן ניכר גם את עלויות ההפעלה וגם את עלויות השיחות עצמן, כך ששיחות בין לאומיות זולות הרבה יותר ממה שהיו ונוחות הרבה יותר ללא תקלות.

 

מרכזיות IP – מה צריך לדעת?

קודם כל חשוב להבין שלא כל מרכזייה בענן מסוגלת לענות על הדרישות של העסק שלכם. בסופו של דבר איכות המרכזייה תלויה גם באיכות החיבור שלכם לאינטרנט, ויש להקים את המרכזייה על גבי תשתית אינטרנט יציבה ומהירה. כמו כן, חשוב להבין כי לחברה שמפעילה את המרכזייה יש תפקיד חשוב בנושא כי היא זו שדואגת לאבטחת המידע, מניעת תקלות וכמובן – איתה אתם שומרים על קשר בכל עניין שקשור למרכזייה.

 

מהם היתרונות של מרכזייה בענן?

למרכזיית IP ישנם יתרונות רבים. אלה חלק מהם:

הוזלת השירות:

מרכזייה בענן היא זולה יותר גם מבחינת עלויות ההקמה והתפעול וגם מבחינת עלות השיחות עצמן. כך תוכלו לחסוך על הוצאות תקשורת ולהסיט משאבים לדברים אחרים בעסק ולייעל אותו.

 

נוח יותר:

השימוש ברשת האינטרנט מצמצם לאין שיעור את התקלות והבעיות שיהיו במערכת התקשורת שלכם ויהפכו כך שיחה ואינטראקציה עם לקוחות וספקים לנוחה הרבה יותר.

 

שיחות בין לאומיות:

באמצעות מרכזייה בענן תוכלו לקיים בזול שיחות בין לאומיות ולהרחיב את אפיקי ההכנסה של העסק שלכם.

 

שירותים מקיפים:

מרכזייה בענן שתספק לכם חברה ראויה לשמה תכלול שירותי תקשורת מקיפים כגון אבטחת מידע, גיבוי ועדכון. כל זה מסייע לכם להשתחרר מהחשש לאבדן מידע.

 

אמצעי תקשורת מתקדמים:

באמצעות מרכזייה בענן תוכלו לתקשר באמצעות אמצעי תקשורת רבים – מחשבים, טלפונים סלולריים, טאבלטים ועוד.

 

הלו 015 – מרכזיות IP לייעול העסק

חברת הלו 015 מציעה מרכזיות IP לעסקים במחירים ללא תחרות ובשירות ברמה הגבוהה ביותר. הלו 015 מציעה חבילת שירותים מקיפה, כולל שיחות בין לאומיות ותקן אבטחת מידע גבוה במיוחד.

 

נותנות שרות

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
מדריכים דיגיטליים
המתנות הטובות ביותר לעובדים מרוחקים

ככל שעבודה מרחוק ממשיכה להיות פופולרית יותר, חשוב להראות את הערכתך לעובדים המרוחקים שלך. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי מתן מתנות שמראות שאתה

מגן
מדריכים דיגיטליים
הכירו את אפ-לינק

עסקים כיום דורשים משאבי מחשוב ושירותים הולכים וגדלים כדי לעמוד בקצב הדרישות של העולם המודרני; מניהול מסדי נתונים גדולים ועד שירותי אחסון בענן ומחשוב, עסקים