איך למצוא פסיכולוג ילדים מקצועי אונליין

טיפול
תוכן העיניינים

הילדים שלנו ובריאותם במקום הראשון, ולעיתים גם הנפש הקטנה והעדינה שלהם זקוקה לטיפול ולתמיכה. איך נמצא להם את המטפל הנכון? מתי כדאי לפנות? ומה אומרים לילד? בואו ננסה רגע יחד לענות על כל השאלות, ולהרגיע, אולי, פחד או שניים.

כשזה נוגע לבריאותם של ילדינו, אין כזה דבר פשרות. לא סתם אנחנו אומרים – העיקר הבריאות, והבריאות הנפשית נכללת במארג העדין הזה גם היא. בשנים האחרונות אנחנו חווים גל של העלאת מודעות מבורכת, הכלה, ושיח חופשי ופתוח בכל הקשור לבריאות הנפש. יש עוד לאן לשאוף, אבל הרפורמות המתחוללות כאן, הן בדרגים הפוליטיים ובמערכות הביאות, והן בנו כחברה – הן חשובות מאין כמותם.
למדנו, אולי לאט מדי אבל טוב מאוחר מאשר אף פעם – שאין כל פסול בטיפול פסיכולוגי.
הסטיגמות על טיפול ושמירה על בריאות הנפש שלנו החלו להיעלם, וטוב שכך – הרי אם כואבת לנו הרגל, נלך לרופא, ולרגע לא נחשוב להסתיר את זה מאף אחד. אבל אם כואבת הנפש – אנשים רבים בחרו בעבר להתעלם, או ללכת לטיפול אבל לשמור עליו בסודי סודות. ולמה בעצם? אבל אנחנו בדרך הנכונה, וגם התחום של הטיפול והליווי הפסיכולוגי לילדים חווה מהפכות משמחות, שבאמת ממלאות אותנו באופטימיות זהירה.

 

מתי מומלץ לפנות ולמה?

הילדות היא התקופה המעצבת ביותר בחיינו. אנחנו כמבוגרים יכולים ודאי להצביע אחורה על חיינו ולהגיד בדיוק מה הפך אותנו אז למי שאנחנו היום. פסיכולוג ילדים יכול לעזור ולסייע לילדינו במגוון של תחומים ובעיות, ובכך למנוע כאב רב, בלבול וכעס, שיכולים לצוץ ולהציף אותם פתאום בחייהם הבוגרים. טראומות לא מטופלות לא נעלמות – הן גדלות מתחת לפני השטח ובסוף מתפרצות, ומקשות על ניהול חיים תקין ושמח. אז למה לא לטפל בהן מן היסוד?
אם הילד שלכם מתמודד עם קשיים, חרם בבית הספר, משבר בחיי הזוגיות של ההורים, מוות במשפחה – הסיבות רבות, ואנא, אל תתביישו – פנו לטיפול.

 

תמיכה גם להורים

קשה לנו לראות את הילד שלנו מתקשה. זה ברור. זה מכמיר לב, ומקשה עלינו, ההורים. אז אנחנו מפצירים גם בכם – אל תישארו לבד. יש הרבה מקומות בהם אפשר לשתף ולהיוועץ, באנונימיות או שלא, לבחירתכם. שאלות ותהיות תמיד אפשר להציף ולבקש עצה מקצועית אונליין, במקומות כמו פורום פסיכולוגיה  למשל. אם הילד מתמודד עם בעיה מסוימת, כמו הפרעות קשב וריכוז, למשל, תוכלו למצוא הרבה קבוצות בפייסבוק להורים, עם תמיכה, ועצות, ובעיקר כתף קהילתית ותחושה של אוזן קשבת.

 

דברו בחופשיות ובהכלה

חשוב להבהיר לילד שהוא לא עשה שום דבר רע. שלרגע לא יתבייש, או יחשוש. אנא הבהירו לו שהטיפול הוא שלו ובשבילו, קצת כמו חוג לנפש. דברו בחופשיות גם על עצמכם, ותנו מקום לרגשות. שיח בריא ופתוח ודיאלוג מכיל הוא מקום נפלא לצמוח ממנו, ולנפש שלנו ושל הילד להחלים וללבלב.
ילדה בוכה

 

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
מדריכים דיגיטליים
המתנות הטובות ביותר לעובדים מרוחקים

ככל שעבודה מרחוק ממשיכה להיות פופולרית יותר, חשוב להראות את הערכתך לעובדים המרוחקים שלך. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי מתן מתנות שמראות שאתה

מגן
מדריכים דיגיטליים
הכירו את אפ-לינק

עסקים כיום דורשים משאבי מחשוב ושירותים הולכים וגדלים כדי לעמוד בקצב הדרישות של העולם המודרני; מניהול מסדי נתונים גדולים ועד שירותי אחסון בענן ומחשוב, עסקים