איך למצוא ספקי מוצרים לדרופשיפינג אונליין

דף אינטרנט
תוכן העיניינים

קיים מעין באז באוויר שכולם מדברים על דרופשיפינג מסביב, זוהי דרך מכירה שנחשבת יעילה ומקובלת בעולם לאחרונה ומאפשרת לנו למעשה להצטרף לכפר הגלובאלי שעוסק היום במספרים גדלים והולכים במסחר המקוון בעזרת שותפים בינלאומיים שמסוגלים לספק את הסחורה לכל מקום בעולם מבלי שאפילו נפגשתם. אבל כאן טמונה הבעיה הגדולה, הרשת מלאה באפשרויות, אבל איך נדע שאנחנו בעצם בוחרים את הספק הנכון. במדריך הבא נציג לכם במה חשוב להתמקד בזמן שאנחנו מחפשים ספקים לעולם הדרופשיפינג.                      

     

מה זה בעצם דרופשיפינג?

דרופשיפינג היא שיטת מסחר. שיטה שצברה תאוצה עצומה בעשרים השנים האחרונות בעיקר עם כניסת שחקנים בעלי עוצמה כגון Amazon, eBay וכמובן ענקית הקמעונאות הסינית Aliexpress. השיטה אומרת דבר פשוט, המוכר לא מחזיק את המלאי אצלו, הוא למעשה מוכר מוצר שאינו שלו, המוכר משווק את המוצר במחיר גבוהה וקונה אותו מן הספק בזול. ומכאן הרווח, ככל שהמוכר מצליח לייצר פער גדול בין המכירה שלו ללקוח לבין הרניה מהספק עולה אחוז הרווח שלו. נשמע פשוט? כנראה שלא כל כך.

 

איך בוחרים ספק?

ישבתם וחשבתם מה אפשר למכור דרך הרשת ומצאתם את המוצר המושלם, עכשיו צריך לבחור את הספק הנכון, איך עושים זאת?

  • ראשית כדאי להתייעץ עם המומחים של מרצ'נט סנטר להבין איך ניגשים לבחירת הספק, אין ספק שלא כולנו מבינים בהכול, אפשר ורצוי להיעזר במומחים בצעד הראשון.
  • החלטת על מוצר? רצוי לראות אם לספק שאתם רוצים יש עבר משביע רצון בזמני אספקה ויכולות השילוח.
  • כדאי לעשות טסט על הספקים שאתם מעוניינים בשרותיהם דרך אתרים אחרים ולחוות את חווית הלקוח.

 

ממה צריך להיזהר?

חשוב לזכור מכירות הדרופשיפינג מתבצעות בסופו של דבר על ידי חנויות קטנות שאין להם האפשרות להפעיל מערך של מחלקות רכש וקניינים שיכולים להסתובב בעולם ולבחור את הספק המושלם ( וגם במערכות כאלו יש נפילות) אתם למעשה זאב בודד, וגם זאב יכול לפעמים ליפול למלכודת, לכן חשוב מאד להקפיד על מספר כללים.

  • הספק שלכם מייצר מוצר שמתאים לשיטה שלכם, יצרתם קשר ורציתם לסגור עסקה, תבדקו לפני כן שאין חנות וירטואלית שכבר מוכרת את המוצרים שלכם במחיר זול יותר, או ביכולות אספקה מהירות וטובות יותר.
  • האם הספק אמין, לא חסרים נוכלים, לא לשים את כל הביצים בסל אחד, להתחיל בקטן, לייצר אמון ולראות שאתם מסוגלים למכור בכמות ובמחיר שייצרו עבורכם הכנסה ולא בור בחשבון הבנק.
  • האם הפלטפורמה מתאימה לכם? מכירה באמזון לא דומה למכירה באלי אקספרס, או בחנות עצמאית, תבינו את הרצונות שלכם מול היכולות שלכם .

 

לסיום

מכירת דרופשיפינג יכולה בהחלט להוות פלטפורמה עסקית מוצלחת, עובדה שיש אנשים שמתפרנסים ממנה יפה מבלי לצאת מהבית. אבל חשוב לזכור, העולם העיסקי תמיד היה ותמיד יהיה אכזרי ותחרותי, לכן כדאי להיעזר במומחים של  מרצ'נט סנטר לפני שיוצאים לדרך.

קניית מוצר

 

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
מדריכים דיגיטליים
המתנות הטובות ביותר לעובדים מרוחקים

ככל שעבודה מרחוק ממשיכה להיות פופולרית יותר, חשוב להראות את הערכתך לעובדים המרוחקים שלך. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי מתן מתנות שמראות שאתה

מגן
מדריכים דיגיטליים
הכירו את אפ-לינק

עסקים כיום דורשים משאבי מחשוב ושירותים הולכים וגדלים כדי לעמוד בקצב הדרישות של העולם המודרני; מניהול מסדי נתונים גדולים ועד שירותי אחסון בענן ומחשוב, עסקים