איך למצוא אינסטלטור אונליין שיכול להתקין מערכת חימום מים בגז

טכנאי
תוכן העיניינים

שיטת החימום של מים בעזרת גז הפכה למבוקשת ביותר בשנים האחרונות. יש המון יתרונות לשיטה והיא הוכיחה עצמה כמאפשרת חימום לאורך זמן בצורה יעילה. אם כך, מה הם ההבדלים שבין חימום בגז או חשמל? אילו סוגי רישיון קיימים לטכנאי הגז, וכיצד תוכלו למצוא אינסטלטור או טכנאי גז אונליין.

 

באמצעות גז או באמצעות חשמל?

קודם כל, לפני שנציג לכם כיצד תוכלו למצוא אינסטלטורים מומלצים , נציג את ההבדלים שבין צורת חימום בגז ובמים. כשמדובר בחימום חשמלי, מדובר לרוב בדודי חשמל, אותם אתם צריכים להדליק טרם השימוש במים. כך, אם למשל אתם רוצים להתקלח במים חמים אתם צריכים לדאוג לחמם את הדוד לפני שבכלל נכנסתם להתקלח. מנגד, חימום בעזרת גז קורה בזמן אמת, כלומר במהלך המקלחת עצמה. על כן, הוא לא דורש הכנה מוקדמת ומאפשר לכם יעילות מקסימלית ללא הגבלה של זמן. כל עוד המים פתוחים על פונקציה חמה, יגיעו אליכם מים חמים. התפעול הוא פשוט כיוון שנדרש רק חיבור לגז והעלות היא זולה יותר, עקב העובדה שהגז יוצא רק כאשר אתם משתמשים במים חמים בפועל, בניגוד לשיטה החשמלית.

 

למה התקנה דורשת איש מקצוע?

עכשיו כשהצגנו את היתרונות של חימום מים בגז נרצה להציג כיצד אפשר לדאוג להתקנה אצלכם בבית. אם מדובר בבית חדש שההתקנה בו נדרשת מאפס, חשוב ביותר לקחת איש מקצוע. התקנה נכונה, תוביל אתכם לצורך מינימלי ביותר של תיקונים או תקלות ועל כן, גם אם נדמה לנו שעדיף לנסות לעשות זאת לבד, היעילות היא מרבית כשניקח איש מקצוע. מעבר לכך, התעסקות בבלון הגז ובחיבורים שלו למערכת הבית, היא מסוכנת ביותר עקב החשש מנזילת גז. את מחמם המים יש להתקין באזורים מיועדים שימנעו התפתחות של קורוזיה. מומלץ מאוד להתקין את המחמם באזור או ארון אטומים לחלוטין, כדי להבטיח אורך חיים מירבי למכשיר.

 

אז איך מוצאים מתקין?

איש המקצוע אותו אתם צריכים הוא טכנאי גז מקצועי או אינסטלטור בעל רישיון התקנת גז. כיום, בעידן הטכנולוגי המתקדם שבו אנחנו חיים, אפשר למצוא מתקיני גז ברחבי האינטרנט. עליכם להיכנס למנוע החיפוש ולחפש אחר טכנאי גז, כיוון שזה הוא בעל המקצוע הנדרש לעבודה. חפשו אחר טכנאי גז מקצועי, בעל המלצות או וותק בתחום. יש לוודא גם, כי הטכנאי בעל רישיון תקף והרשאה לטיול בצנרת הגז. אם הדירה שלכם היא פרטית, מומלץ לחפש אחר מישהו שביצע המון התקנות בבתים פרטיים, אם מדובר בדירה או בבניין חפשו גם כן אדם שמבין בסוג המבנה. המחיר הממוצע להתקנת מחמם מים על גז הוא 1,250 ש"ח.

 

סוגי רישיון של מתקינים

ישנם שני סוגים של רישיון עבור מתקיני גז. הסוג הראשון הוא מתקין גמ"פ ברמה 1, אשר רשאי לטפל בכל תקלה או בעיה שקשורה לגז בביתכם. מדובר בברז בלון הגז עד לתשתית הגז בבית. הוא לא יודע לטפל בסוגי מערכות גז רחבות, כמו למשל מערכת גז חיצונית של השכונה או מכלים. הסוג השני הוא מתקין גמ"פ רמה 2, והוא מאפשר למתקין לטפל במערכות גז שהן בלחץ גבוה עד 10 טון גז פחמימני מעובה. סוג רישיון זה למעשה מורשה לטפל בבעיות במערכות גדולות כמו של בתי עסק ומסעדות.

איש שרות

 

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
מדריכים דיגיטליים
המתנות הטובות ביותר לעובדים מרוחקים

ככל שעבודה מרחוק ממשיכה להיות פופולרית יותר, חשוב להראות את הערכתך לעובדים המרוחקים שלך. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי מתן מתנות שמראות שאתה

מגן
מדריכים דיגיטליים
הכירו את אפ-לינק

עסקים כיום דורשים משאבי מחשוב ושירותים הולכים וגדלים כדי לעמוד בקצב הדרישות של העולם המודרני; מניהול מסדי נתונים גדולים ועד שירותי אחסון בענן ומחשוב, עסקים