איך להפוך מעוסק מורשה לחברה במספר צעדים פשוטים

חישוב פיננסי
תוכן העיניינים

החלטתם שהגיע הזמן להפוך לחברה בע״מ ואין לכם מושג מה עושים? לפני שאתם מתחילים להסתבך והעשן מתחיל לצאת מהאוזניים, עצרו וקראו – זה ממש לא סיפור.

פתיחת חברה בע״מ היא עניין פשוט למדי שלא לוקח יותר משבוע , אם תעקבו אחרי מספר צעדים פשוטים תוכלו לפתוח את החברה בנחת ולחסוך בעלויות גדולות.

אז לפני שנתחיל לעבור על הצעדים לפתיחת חברה בע״מ חשוב שנבין מה המשמעויות של העניין ולמה ומתי כדאי להפוך מעוסק מורשה לחברה.

 

מה זה בעצם חברה בע״מ ולמה כדאי לי להפוך מעוסק לחברה? 

המשמעות העיקרית של חברה בערבון מוגבל היא שהיא ישות נפרדת מבעליה. כאשר ישנה תחרות בשוק והוצאות גדולות שהופכות את העסק לבעל סיכון גבוהה או כשיש הכנסות גבוהות ויחסי שותפות בעסק יכול להיות שיהיה יותר משתלם לפתוח חברה בע״מ מאשר התנהלות כעוסק מורשה. עורך דין, רואה חשבון ויועץ עסקי טובים הם כמה מבעלי התפקידים שכדאי להיעזר בהם על מנת לנהל את תהליכי החברה ולהגיע לשגשוג כלכלי.

 

מה צריך לעשות כדי לפתוח חברה בע״מ – מספר צעדים להצלחה

ראשית כדאי לשכור את שירותיו של יועץ עסקי בעל ניסיון רב שנים על מנת להבין האם כדאי להפוך לחברה או להישאר עוסק ועל מנת לתכנן את הצעדים קדימה (בכל דרך שתבחרו) על מנת לקדם התייעלות פיננסית של העסק. אמנם יש כמה ״רמזים״ לכך ששווה להפוך לחברה אך אין נוסחת קסם או אמת אחת בנושא, זו היא משוואה מורכבת למדי ששווה להתייעץ עם מומחה מתחום הייעוץ העסקי על מנת להבין מה התשובה הנכונה, איך לעשות זאת ובאיזה עיתוי. אייל פז ייעוץ עסקי מתמחה בעניין זה ועזר לעסקים רבים להפוך לחברות מצליחות בקנה מידה עולמי, שווה לקבוע פגישת ייעוץ ללא התחייבות על מנת לחשב צעדים קדימה על הצד הטוב ביותר.

 

מספר אופציות לפתיחת החברה

הליך הרישום כחברה בע״מ אינו מסובך כלל ויש שני נתיבים מרכזיים שצריך לבחור ביניהם – רישום בעזרת עורך דין או רישום החברה אונליין.

היום הליך הרישום אונליין הוא מאוד יעיל וזריז, בתחילת הדרך על מייסד החברה למלא טופס מקוון קצר ולא מסובך באתר של רשם החברות. לאחר מכן יקבל המייסד טלפון מעו״ד מטעם הנציגות לקביעת מועד חתימה על מסמכי ההתאגדות ובתוך מספר ימים לאחר מכן יקבל המייסד במייל מספר ח.פ ותעודת התאגדות. מסמכי ההתאגדות הם: הצהרה של בעלי המניות הראשונים, הצהרת הדירקטוריון, תקנון חברה וטופס בקשה לרישום חברה עם שמות חלופיים.

טיפ זהב  לפני בחירת שם החברה שווה לבדוק באינטרנט האם השם כבר קיים בכדי לא לקבל דחייה לשם החברה ולחסוך זמן וכסף.

לפרטים נוספים בנושא ולקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות, פנו אלינו לחברת אייל פז ייעוץ עסקי ופיננסי המתמחה בייעוץ עסקי ופיננסי לעסקים וחברות

 

לחיצת יד

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
שוק עורכי הדין
כללי
אתה עו"ד? למה חשוב שיהיה לך אתר

אחת האמירות הידועות בעולם הפרסום  היא "אם אתה לא שם, אז אתה לא קיים". זו אמירה נכונה כשמדברים על עולם האינטרנט, בפרט עבור עורכי דין.

עסק חדש
כללי
פתחת עסק חדש? למד איך לקדם אותו

אם פתחתם עסק חדש, לא משנה במה הוא עוסק, סביר להניח שאתם נמצאים בתחרות קשה. התחרות הזו עוטפת אתכם מכל כיוון, והמטרה שלכם היא לייחד

מקליט סים
כללי
סים מקליט – הקלטת כל השיחות בסלולרי

מחפשים חלופה טובה יותר להקלטת שיחות בסלולרי? אקסטרא מובייל מציעים לכם חבילות סלולרי משתלמות במיוחד הכוללות שירות הקלטת שיחות גם לאנדרואיד וגם לאייפון על גבי

4 דרכים להשתמש באתר הר הביטוח
כללי
4 דרכים להשתמש באתר הר הביטוח

כיום, יותר קל מתמיד לקבל את התמונה הרחבה על המצב הפיננסי שלכם וכן על הביטוחים הרבים והפרמיות השונות שרכשתם עבורכם, עבור המשפחה והילדים שלכם. חברת