איך לגרום ללקוחות להגיע לאתר שלך

מסך עם נתונים
תוכן העיניינים

בעלי עסקים, במיוחד אלו שיש להם אתר אינטרנט, יודעים שהלקוחות הם העסק שלהם ובלעדיהם כלום לא יכול להתקיים ולכן יש מרדף תמידי אחרי חיפוש לקוחות חדשים ושימור לקוחות קיימים.

התחרות היום מאד גבוהה והרבה עסקים נותנים שירותים דומים או מוכרים מוצרים דומים ובעצם נלחמים על אותו קהל לקוחות.

עם עבודה נכונה ומימוש כל הטיפים והדרכים שיש היום כדי למשוך לקוחות תוכלו לקדם את האתר שלכם בצורה הטובה ביותר.

 

קודם כל, קידום האתר SEO

לפני שבונים את האתר ומאפיינים אותו צריך גם לחשוב על איך לקדם ולשווק אותו. זה תקף גם לאתרים שדרכם ניתן לרכוש ישירות את המוצרים או השירות המתאים וגם אתרים תדמיתיים. תחשבו איך אתם רוצים שהלקוחות יגיעו אליכם. כל התחום של קידום אתרים SEO מתעסק בדיוק בזה- לדאוג לכך שהאתר העסקי שלכם ידורג בתוצאות הראשונות של החיפוש בגוגל. אמנם זה יקח כמה חודשים אך מדובר בהשקעה משתלמת.

 

קידום אתרים ב-2 דרכים

מנוע החיפוש העיקרי בישראל הוא גוגל ולכן תמיד קידום אתרים יהיה רלוונטי כלפי גוגל, כאשר בגוגל ישנו קידום ממומן וקידום אורגני. בקידום ממומן אתם משלמים כסף לגוגל על כל פעם שמישהו מקליק על קישור האתר שלכם, בתמורה, אתם מרוויחים להיות תמיד ראשונים במעלה התוצאות תחת תווית של מודעה ADD. בקידום אורגני לעומת זאת, לא מדובר במודעה ואתם לא צריכים לשלם לגוגל אך בסיום התהליך שלוקח כאמור כמה חודשים האתר שלכם יהיה במקומות הראשונים אחרי כל המודעות.

 

עסקים חדשים

אם אתם בעיצומו של תהליך של פתיחת עסק או בניית אתר אינטרנט חדש לעסק שלכם אז מומלץ גם כאן לחבור למומחים שיעזרו לכם בכל מה שקשור בתהליך של בניית אתרים. החברות שמתעסקות בזה גם דואגות לבניית האתר על כל מה שמשתמע מכך: עיצוב, פונט, אייקונים, תוכן, נגישות ותיאום לנייד וגם יהיו אחראים על קידום האתר ככה שהראש שלכם יכול להיות פנוי לטפל בכל שאר הדברים שקשורים לעסק שלכם.

 

תפקיד מקדמי אתרים

באופן כללי החברות שמקדמות אתרים עוסקות ב-2 אספקטים: דבר ראשון מתעסק באתר עצמו כולל תוכן האתר ואיך אתם, הבעלים, מאפיינים אותו ודבר שני איך האתר נתפס מבחוץ, כלומר, כמה אתרים יכולים לאמת את מה שאתם אומרים על האתר שלכם. שמחברים את 2 הדברים, גוגל תראה בכם אתר איכותי ותקדם אתכם ובכך אל תזלזלו שכן לפי מחקרים האתרים שנמצאים ראשונים מקבלים בין 20 ל-30% כניסות לאתר.

 

 

סיכום

קידום אתרים SEO מהווה חלק אינטגרלי מתחזוקת האתרים ותפעולם ולכן בסיום בניית האתר העסקי שלכם, רק אם תדאגו לקידום שלו, לא משנה אם מדובר בקידום ממומן או אורגני, תזכו לראות תנועה וכניסת גולשים לאתר ובכך לזכות בלקוחות פואנציאליים חדשים או קיימים.

 

מחשב נייד

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
מדריכים דיגיטליים
המתנות הטובות ביותר לעובדים מרוחקים

ככל שעבודה מרחוק ממשיכה להיות פופולרית יותר, חשוב להראות את הערכתך לעובדים המרוחקים שלך. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי מתן מתנות שמראות שאתה

מגן
מדריכים דיגיטליים
הכירו את אפ-לינק

עסקים כיום דורשים משאבי מחשוב ושירותים הולכים וגדלים כדי לעמוד בקצב הדרישות של העולם המודרני; מניהול מסדי נתונים גדולים ועד שירותי אחסון בענן ומחשוב, עסקים