איך לבנות עמוד נחיתה שימיר לכם?

חנות
תוכן העיניינים

בשלבי קידום עסק באינטרנט ודאי שמעתם על אתר נחיתה – כיצד לבנות אותו כך שימיר הרבה וימשוך גולשים לעסק?

קידום של אתרים ופרסומות יעילות כבר מזמן הפכו לדרישת חובה לכל אתר עסקי באינטרנט, החל מאתרים אשר עדיין "בחיתולים" וכלה באתרים של עסקים מוצלחים ומבוססים. בניית אתרים נראית כמו נחלת הגאונים אך בפועל קידום אתר על ידי בניית אתר תומך או דף נחיתה מסתבר כמשימה לא כל כך מסובכת.

 

עמוד נחיתה

כמעט כל אתר אינטרנט אשר תגלשו אליו יורכב מכמה עמודים מקושרים כך שכל לחיצה באתר על כפתור תוביל לעמוד אחר שהוא חלק מהאתר. באתרים מסוימים ישנם כפתורים, קישורים, אשר מובילים לעמודי נחיתה. עמודים אלו, בשונה מאתרים מלאים, בנויים רק מעמוד אחד וכל מטרתם לקדם המרה באתר ממנו הגיעו ואותו מקדמים.

 

המרה

הגדרה זאת מתכוונת לשינויים שהלקוח מבצע באתר, הכנסת פרטים אשר הולכים למאגר המידע של האתר ובעצם גורמים למבקר להפוך לקוח של העסק. דפי נחיתה מזמינים וגורמים לגולשים ליצור קשר מידי עם העסק בעזרת כפתור התקשר כעת לבעל העסק, השארת פרטים כדי שבעל העסק יוכל להשתמש בהם ולחזור ללקוח מאוחר יותר וגם הכנסת פרטי כרטיס אשראי ורכישת מוצרים שהעסק מציע. על מנת לבנות דף נחיתה יש צורך בבחירת מטרת הדף כך שהוא מבצע רק המרה אחת.

 

עיצוב ותוכן

דף נחיתה הוא מעין פלייר לכל דבר ועניין. חשוב לעצב אותו בצורה מושכת ומקצועית אשר תשרת את האינטרס שלכם בהתאם לפעולה שבחרתם. דף הנחיתה חייב להכיל הסבר קצר או מפורט על ההמרה שהדף מבצע וכן, בגלל מטרתו, גם להזמין את הגולש לבצע את ההמרה שהדף עושה. מומלץ לשבץ בדף תוכן אשר מעיד על מקצועיותו והצלחתו של העסק כדוגמת ציטוטים של לקוחות ותיקים ומרוצים וקישורים למדיות החברתיות של העסק להמשך גלישה.

 

נגישות

למרות שקיים רצון לעשות את העמוד צבעוני, עמוס ומושך, יש חשיבות בנגישות של ההמרה. באם מדובר בטופס השארת פרטים מומלץ לדאוג שהטופס יהיה נגיש ככל האפשר על מנת שהגולש לא יתייאש באמצע מילויו. כדי לוודא שהטופס ידידותי ונגיש למשתמש כדאי ליצור כמה טיוטות ולראות איזה דף ממיר הכי הרבה.

 

בניית הדף

לא חייבים להיות בעלי ידע בתכנות על מנת ליצור דף נחיתה, ישנם הרבה אתרים באינטרנט (אירוני אך נכון) שמייצרים דפי נחיתה עבור אתרים אחרים, לעיתים אפילו בחינם! במידה ותחליטו להיעזר בגוף חיצוני לבניית דף הנחיתה שלכם כדאי לבקש לראות עבודות נוספות ולבחור בכותב אשר יתאים לסגנון שלכם.

דף נחיתה הוא כלי מאוד חשוב בקידום אתרים ועסקים באינטרנט. לאחר שתחליטו לאילו מטרה הוא ישמש מומלץ לעצב אותו בצורה מושכת תוך שימת ההמרה במרכז ודאגה שהיא תהיה פשוטה לתפעול ומושכת את העין.

 

איש דיגיטל

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
חשוב להשקיע באתר העסק שלך
בניית אתרים
למה חשוב להשקיע באתר של העסק שלך?

בעידן שלנו בו הכל קורה ומתקיים באינטרנט, השקעה באתר לעסק שלך היא לא רק שדרוג מודרני אלא חובה של ממש. אתר אינטרנט מקצועי ונגיש של

6 טיפים לבניית אתר מצליח לעסק שלך!
בניית אתרים
6 טיפים לבניית אתר מצליח לעסק שלך!

אחד המרכיבים המרכזיים של נוכחות ברשת הוא ניהול של אתר אינטרנט מעוצב, יעיל ומצליח. האתר מהווה לעתים קרובות נקודת הקשר הראשונה עם הלקוחות פוטנציאליים ולכן

בניית אתר לעסק קטן
בניית אתרים
מה החשיבות של בניית אתר לעסק קטן

בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות חזקה באינטרנט היא חיונית להצלחתו של כל עסק, ללא קשר לגודלו. בניית אתר לעסק קטן הפכה להיות הכרח של ממש

שופיפיי בעברית
בניית אתרים
5 סיבות להפוך את אתר השופיפיי לעברית

מסחר אלקטרוני הוא תחום שנמצא בצמיחה מתמדת בשנים האחרונות, ועם ההתפתחות שלו עולה גם הצורך בפלטפורמות נוחות וידידותיות למשתמש. שופיפיי היא מערכת נוחה שעושה מאמצים