איך לבנות אתר במספר שלבים בצורה איכותית

אתר אינטרנט
תוכן העיניינים

כל מי שיש לו עסק ורוצה להצליח ולהגיע לכמה שיותר קהל לקוחות, חייב להחזיק אתר אינטרנט איכותי לעסק שלו.

באמצעות האתר, תוכלו להציג את כל המידע שצריך בנוגע למוצר או השירות שאתם מציעים, כאשר באמצעות תוכן איכותי, סרטונים או תמונות תהפכו את האתר למקצועי שמושך אליו אלפי גולשים והשאיפה היא להגיע לדירוג כמה שיותר גבוה בגוגל ושהאתר שלכם יהיה בין הראשונים אחרי

הפרסומות.

 

בניית אתר אינטרנט

בניית אתר אינטרנט היא עבודה מורכבת שמתבצעת על ידי אנשים-מקדמי אתרים שזאת עבודתם. אם אתם רוצים לראות תוצאות כדאי שתפנו לאנשים הנכונים (למשל, חברה לבניית אתרים בנתניה) ואל תנסו לבנות אתר לבד. מדובר על השקעת זמן, אנרגיה ומחשבה כאשר העבודה מתבצעת בשקיפות מלאה מולכם ומול הדרישות והרצונות שלכם מהאתר.

 

אתר וויקס לעומת אתר וורדפרס

גם וויקס וגם וורדפרס הם פלטפורמות המיועדות לבניית אתרים אך הן שונות בגישה: וויקס בונה אתרים ו-וורדפרס זאת מערכת שלמה לניהול התוכן. פלטפורמת וויקס קלה יותר לשימוש אך לא ניתנת להתאמה אישית, לא ניתן לקדם בגוגל ומתאים בעיקר לחנות וירטואלית. הוורדפרס מתאים לאתר תוכן שניתן לאחסון וגם ניתן לקדם בגוגל. עוד על ההבדלים ניתן לראות ב MakeItMedia.

 

שלבים עיקריים בבניית אתר אינטרנט

שלב פירוט
היכרות אישית ועסקית פגישה ראשונית להיכרות אישית עם בעל העסק וגם שיחה ובה בונה האתר ילמד על העסק ומטרתו וגם הצרכים של בעל העסק מהאתר כולל מיתוג ועיצוב.
הצעת מחיר לאתר הצעה מותאמת אישית לעסק, לאתר ולמטרות שלו כולל כל האופציות שמתאימות לכם.
איפיון האתר יחד אתכם נבחר את העיצוב המתאים וכל הפרטים החשובים כדי שתגיעו לכל הלקוחות הרצויים.
הבנייה עצמה+בדיקה אף פעם לא מעלים אתר לרשת מבלי לבדוק לפני שהוא עובד בכל המכשירים האפשריים: סמארטפונים, ווינדוס/אפל, טאבלטים, אנדרואיד וכל הדפדפנים.
העלאה של האתר וקידומו אחרי שתקבלו גרסה ראשונית של האתר, הוא יעלה לרשת ואתם תקבלו הדרכה מפורטת איך אפשר להשתמש באתר ולראות את כל הנתונים.

 

דומיין ושרת

דומיין, או בעברית שם מתחם, הוא בעצם כתובת האתר שלכם. כאשר לוחצים על כתובת האתר, הדפדפן מוצא את האתר ומציג אותו מתוך הדומיין. בבניית אתר, כחלק מהתשלום, משלמים גם על הדומיין כאשר שוכרים אותו לשנה לפחות במחיר משתנה בין 60 ל-100 שקלים לשנה. בנוסף, יש את שרת האחסון שם נמצא האתר והוא שומר על הדומיין ומציג אותו לקהל הגולשים בעת לחיצה על הקישור. גם על שרת האחסון צריך לשלם מחיר חודשי של בין 10 ל-50 שקלים לחודש.

יש עולם שלם מאחורי בניית אתרים שמי שמתעסק בזה מכיר את כל המושגים והשלבים בבניית האתר לכן אם ברצונכם לבנות אתר תעשו סקר שוק לפני שאתם בוחרים את בונה האתרים שלכם.

 

מסך

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
חשוב להשקיע באתר העסק שלך
בניית אתרים
למה חשוב להשקיע באתר של העסק שלך?

בעידן שלנו בו הכל קורה ומתקיים באינטרנט, השקעה באתר לעסק שלך היא לא רק שדרוג מודרני אלא חובה של ממש. אתר אינטרנט מקצועי ונגיש של

6 טיפים לבניית אתר מצליח לעסק שלך!
בניית אתרים
6 טיפים לבניית אתר מצליח לעסק שלך!

אחד המרכיבים המרכזיים של נוכחות ברשת הוא ניהול של אתר אינטרנט מעוצב, יעיל ומצליח. האתר מהווה לעתים קרובות נקודת הקשר הראשונה עם הלקוחות פוטנציאליים ולכן

בניית אתר לעסק קטן
בניית אתרים
מה החשיבות של בניית אתר לעסק קטן

בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות חזקה באינטרנט היא חיונית להצלחתו של כל עסק, ללא קשר לגודלו. בניית אתר לעסק קטן הפכה להיות הכרח של ממש

שופיפיי בעברית
בניית אתרים
5 סיבות להפוך את אתר השופיפיי לעברית

מסחר אלקטרוני הוא תחום שנמצא בצמיחה מתמדת בשנים האחרונות, ועם ההתפתחות שלו עולה גם הצורך בפלטפורמות נוחות וידידותיות למשתמש. שופיפיי היא מערכת נוחה שעושה מאמצים