איך לבחור מסך מחשב מושלם לעבודה

מסך של אפל
תוכן העיניינים

סביבת העבודה הופככת משנה לשנה ליותר ארגונומית, מותאמת אישית.

כיום, סביבת העבודה הממוחשבת יכולה פתאום להיות בבית. בבית תהיה על בסיס מחשב נייד, סט רמקולים, מקלדת ועכבר אלחוטיים והחשוב מכל – מסך מחשב.

מסך איכותי, מהיר וקל לתפעול יכול להקל עלינו אלף אלפי הבדלות במהלך העבודה שלנו על המחשב.

ישנם מספר קריטריונים שעלינו להתייחס אליהם בזמן שאנחנו משווים מחירים, על מנת לבחור באמת את המסך הטוב ביותר בשבילנו.

אז כיצד בוחרים מסך לעבודה?

 

ח – י – ב – ו – ר – י – ם

באמצע העשור השני של המאה ה- 21, מסכי מחשב בעלי חיבור HDMI הפכו לברירת המחדל ברוב המקרים. זהו החיבור הנפוץ ביותר לחיבור ממשק בין מחשב למסך. החיבור הכבל הוא איכותי, מאפשר חיבור מהיר ומאפשר גיוון. עדיין ישנם מסכים בעלי חיבור VGA, הלא הוא החיבור הישן שאנו מכירים בתור הכבל הכי סיוט לחבר לאחורי המחשב הנייח. הוא עדיין קיים במחשבים ניידים אך השימוש בו לא מומלץ. כיום קיים גם חיבור USB Type – c, המוכר לנו בכלל מעולם הסלולר. חיבור זה מאפשר לחבר גם פלאפונים ניידים למסכי מחשב וטלוויזיה (בהם קיים החיבור) ואף במקרים מסוימים שקיימת אפשרות Power Delivery, המסך יכול לשמש כמטען למכשיר הסלולארי.

 

רזולוציה

נכון להיום, הרזולוציה הבסיסית עימה מגיעים מסכי מחשב היא Full HD. רבים יכירו את זה כ – 1980X1920. בשנים האחרונות מסכים בעלי רזולוציות אף גבוהות יותר הפכו לנפוצים במיוחד. רזולוציות אשר ידועות בשם 2K ו- K4, אשר מציגו כמות פיקסלים מכופלת אחת מהשנייה בהתאמה. מעבר לכל אלו,  קיימים בשוק מסכים ברזולוציית 5K או גבוהה מכך – אך לרוב מסכים אלו יהיו יקרים יותר באופן משמעותי.

 

קעור? קמור?

מסכים שטוחים הם הפתרון הנפוץ והמוכר ביותר שמכירים בעולם זה. מעבר למסכים אלו קיימים גם מסכי מחשב קעורים. הם נותנים תחושה של מעטפת, בעלי איכות עבודה גבוהה מאוד ומאפשרים דינמיות וסביבת עבודה נוחה יותר, במיוחד כאשר עובדים עם מספר מסכים. אופציית הפיווט היא חדשה, ומאפשרת לסובב את המסך כ- 90 מעלות וליצור מסך אנכי לצורך בניית טבלאות או כל שימוש שיעלה על דעת המשתמש.

 

מחיר ופרמטרים

שימו לב! מסך מצוין לא אמור לעלות מעל ל- 700 ₪. המחיר נקבע לפי גודל המסך והפרמטרים שלו: ניגודיות, זמן תגובה ובהירות. ככל שרזולוציית המסך תהיה גבוהה יותר וגם גודלו, המחיר יכול לעמוד על אלפי שקלים למסך.

ציפוי נוגד השתקפות ימנע ממכם להסתכל על מסך המחשב ולחשוב שהוא מראה וגם זה משפיע על המחיר. חשוב להיות צרכן חכם ולבצע השוואת מחירים יסודית טרם הקנייה. ודאו שמסך המחשב מגיע עם אחריות, חיבור תואם למחשב, רזולוציה וגודל שיתאים לצורכיכם. עבודה נעימה!

 

שולחן עבודה

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
Software Engineer VS Software Developer
שירותי מחשוב
Software Engineer VS Software Developer

שני תפקידים נחשקים, נחוצים ונפוצים כיום בעולם התוכנה הנוגעת כמעט בכל תחום בחיים. מהנדס תוכנה ומפתח תוכנה, מה ההבדל ביניהם ובאיזה הכשרה מומלץ להשקיע יותר?

שלושה כוננים
שירותי מחשוב
4 סיבות לקחת שירותי מחשוב חיצוניים לעסק

הקמת עסק דורשת תקציב גדול, כיוון שההוצאות רבות ומגוונות. בוודאי הינכם עושים רשימה של הדברים ההכרחיים לעסק, ומוותרים בינתיים על אלו שלא. כדאי שתכניסו לרשימת