איך לבחור כיסוי לאייפון 12 פרו מקס ?

מכשיר סלולר
תוכן העיניינים

למה כיסוי בכלל ?

זו השאלה הראשונה שכל אחד שואל את עצמו אחרי שהוא מצטייד בפלאפון חדש. פעם זו הייתה שאלה ממש נפוצה, כשמחירו של טלפון היה פרוטות בודדות ומחיר הכיסוי שלו ייקר משמעותית את העסקה, אך גם היום לא מעט אנשים תוהים מדוע לא פשוט ייזהרו ויימנעו מהוצאה נוספת. יש לא מעט סיבות להגן על הטלפון שלכם באמצעות כיסוי וחשוב לזכור כמה מהן.

 

בטיחות לפני הכל

חשוב לזכור כי גם בימים אלה, בהם מחירי הטלפונים נוסקים ויכולים להגיע לאלפי שקלים, אין הדבר הופך אותם לעמידים יותר. אמנם בניגוד לימים עברו, נפילה של הטלפון מהכיס לא תיאלץ לשלוח אתכם מידית לתיקון (אם ברשותכם מגן מסך), אבל אף אחד לא רוצה סדקים או סימני שבר על הטלפון שלו, במיוחד כאשר מדובר בכזה שעלה לא מעט כסף. כיסוי איכותי לטלפון יקטין את הסיכוי לנזק, את הנזק עצמו במקרה של נפילה ויאפשר לכם להסתובב בחופשיות עם הטלפון בלי חשש אימתני שמא הוא ייפול וכל עולמכם יתרסק יחד אתו.

 

האופנה של ימינו

בעולם שבו המסכים תופסים נפח גדול יותר ויותר בחיי היום יום שלנו, בין אם בעבודה ובין אם בשעות הפנאי, אי אפשר שלא להפוך את המכשיר הנייד שלנו לפריט הכי אופנתי בסביבה. לעתים רבות הטלפון שרכשנו לעצמנו הוא בצבע יחסית אפרורי שאינו בולט לעין, וכיסוי אופנתי ומדוגם יעניק לו נוכחות וייתן לו גוון שיגרום לו להיות הבולט ביותר בחדר.

כשבוחרים טלפון חדש, לרוב אנו בוחרים את הכיסוי והאביזרים הנלווים המתאימים לאותו "סטנדרט" של מכשיר. הכוונה היא שאם קנינו מכשיר נייד ב300 ₪, ייראה לנו מופרך להשקיע עוד 100 ₪ בכיסוי היות ומדובר בכמעט שליש ממחיר המכשיר. אבל איך נפעל כאשר המכשיר עלה 3,000 ₪ ואף יותר ?

 

האייפון ששבר את השוק

המלחמה המתמשכת על ציבור משתמשי הסלולרי מרקיעה שחקים, ולאחרונה הגיעה למחוזות חדשים כאשר יצא לשוק "אייפון" פרו 12 מקס של חברת "אפל". כשמדובר במכשיר כל כך יוקרתי עם כל כך הרבה אפשרויות חשוב לשמור עליו בצורה הטובה ביותר. כדי לבחור כיסוי לאייפון 12 פרו מקס חשוב לדאוג שהוא יגן על המכשיר בצורה הטובה ביותר ולא רק ישמש כתפאורה. המגן שלנו, מציע לכם בין היתר בלימת זעזועים בכל אחת מהפינות, שמשתנה בהתאם לצורך שלכם. הוא עשוי מסיליקון שמאפשר הגנה באמצעות חלקיקים צפופים אך עם ספיגת זעזועים בעובי מינימלי, ובנוסף הוא תומך באופן מלא בטעינה אלחוטית כך שתוכלו להניח את הטלפון שלכם על משטח טעינה ביחד עם הכיסוי ולא להפריד ביניהם בכל פעם שאזלה לכם הסוללה. מקווים שעזרנו לכם והעיקר שתבחרו נכון !

 

חיבור טלפון למטען

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
שוק עורכי הדין
כללי
אתה עו"ד? למה חשוב שיהיה לך אתר

אחת האמירות הידועות בעולם הפרסום  היא "אם אתה לא שם, אז אתה לא קיים". זו אמירה נכונה כשמדברים על עולם האינטרנט, בפרט עבור עורכי דין.

עסק חדש
כללי
פתחת עסק חדש? למד איך לקדם אותו

אם פתחתם עסק חדש, לא משנה במה הוא עוסק, סביר להניח שאתם נמצאים בתחרות קשה. התחרות הזו עוטפת אתכם מכל כיוון, והמטרה שלכם היא לייחד

מקליט סים
כללי
סים מקליט – הקלטת כל השיחות בסלולרי

מחפשים חלופה טובה יותר להקלטת שיחות בסלולרי? אקסטרא מובייל מציעים לכם חבילות סלולרי משתלמות במיוחד הכוללות שירות הקלטת שיחות גם לאנדרואיד וגם לאייפון על גבי

4 דרכים להשתמש באתר הר הביטוח
כללי
4 דרכים להשתמש באתר הר הביטוח

כיום, יותר קל מתמיד לקבל את התמונה הרחבה על המצב הפיננסי שלכם וכן על הביטוחים הרבים והפרמיות השונות שרכשתם עבורכם, עבור המשפחה והילדים שלכם. חברת