איך בנייה נכונה של אתר קשורה למוניטין ברשת?

מנוף
תוכן העיניינים

עידן האינטרנט והחשיפה למידע ברשת הביא איתו הזדמנויות רבות, אך גם סיכונים.

לצד היכולת לפרסם את עצמכם, אתם עלולים למצוא את שמכם או שם העסק שלכם בהקשרים שפחות תשמחו למצוא אותם.

לכן חשוב לשמור על מוניטין רשת טוב, איך עושים את זה? קבלו כמה טיפים מאנשי מקצוע.

כצרכני מידע ושירותים בדרך כלל נרצה שקיפות מוחלטת ברשת, על מנת לדעת הכל אודות העסק, המוצר או הספק מולו אנחנו עושים עסקים. אולם כבעלי עסק, עליכם לדעת שברחבי הרשת עלול להופיע מידע שיפגע בשמכם הטוב, ומוניטין הרשת חשוב פי כמה וכמה מאדם רגיל. כל מידע שאתם מעלים לפיד (feed) שלכם הוא נחלת הכלל, וגם המעסיקים או המתחרים שלכם יכולים לראות אותו.

מעבר לזה, אתרים רבים יכולים להעלות כתבות, דעות או ביקורות ללא ידיעתכם וללא אישורכם. אותם אתרים לא בהכרח מאמתים את המידע שמגיע אליהם, וחלקם אף מקבלים תשלום עבור פרסום מידע שעוסק באדם אחר. כך או אחרת, כל המידע הקיים עליכם באתרים השונים באינטרנט, אם הוא שגוי או נכון, אם הוא חיובי או שלילי, הוא חלק מהמוניטין שלכם ברשת. אז איך עוקבים אחרי המידע הזה, איך אפשר לעשות  ניהול מוניטין ברשת שלנו? ואיך בנייה נכונה של אתר עסקי קשורה לכל זה?

 

זה גם הכמות, וגם האיכות

אז הקמתם עסק ובניתם לו אתר שיווקי, מעוצב יפה ועם ביקורות טובות. נפלא, אבל זה לא מספיק. מנוע החיפוש של גוגל מתבסס על אלגוריתמים שונים ולא בהכרח יעלה את האתר שלכם כאופציה הראשונה בחיפוש אחר השם שלכם או אפילו שם העסק. מה עושים? שומרים על כמות פרסומים גבוהה, כמו גם תוכן מדויק שיעזור לכם להגיע גבוה ברשימת תוצאות החיפוש בגוגל. בכל תחום יש מילות מפתח מסוימות שחייבות להופיע באתר שלכם, אם אתם רוצים לזכות בחשיפה.

כדי לשמור על מוניטין טוב, עליכם להפיץ את השם והמותג כמה שיותר, בכמה שיותר פלטפורמות. אנחנו מדברים על יוטיוב, אנחנו מדברים על בלוגים, רשתות חברתיות, אתרי המלצות וביקורות ועוד. החשיפה החיובית שאתם תיצרו תבוא לטובתכם כאשר תעלה תגובה שלילית כנגדכם, ועדיף שתטו את כף המאזניים מבעוד מועד.

אם בכל זאת נתקלתם בתגובה שלילית, אל תתעלמו. זה אולי הדבר הכי גרוע שאפשר לעשות. נסו להשיב לתגובה בשיקול דעת ובכבוד, זכרו שאנשים אחרים רואים הכל ויתייחסו גם לדרך בה אתם מטפלים בביקורות שליליות. אז אם עניתם והגעתם למין הסדר ביניכם, אפילו אם פיציתם את הלקוח, תוכלו לבקש ממנו בנימוס להוריד את התגובה השלילית.

 

הישארו בעניניים

באופן כללי, אם מדובר על תגובות שליליות או חיוביות, וודאו שאתם ערים ועוקבים אחר הנוכחות הווירטואלית שלכם ברשת. גוגל מציעים פיצ'ר של התראות למייל כאשר עולה תוכן הקשור למילות מפתח שהגדרתם מראש. זאת אומרת שאין צורך לשבת מול המחשב יום ולילה וללחוץ רענן, אלא תוכלו לעקוב בקלות ובנוחות אחרי המוניטין שלכם, וכן גם של המתחרים. מה שכן, תמיד כדאי לעקוב אחרי טרנדים חדשים ורחשים מלקוחות, ולעדכן את האתר העסקי שלכם בתכיפות. מזל שגם את זה יש אנשים שיעשו עבורכם.

 

אתר אינטרנט

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!