רוצה לשמור על אבטחת המידע בעסק שלך? 5 פתרונות שיעזרו לך

גלובוס
תוכן העיניינים

אבטחת מידע עלתה לחדשות בהקשרים מצערים ואף מעט מפחידים לאחרונה.

בארגונים רבים היא אחד הנושאים שהכי מעסיקים את המנהל או המנכ"ל, בייחוד לאור הנזק התדמיתי שאפשר לראות אצל ארגונים שנפלו קורבן למתקפת סייבר.

עלייה בשימוש בטכנולוגיות שונות היא אחת הסיבות בקרב עובדים לריבוי המתקפות הללו, ולצורך הגובר בשירותי אבטחת מידע. לא פעם מידע ארגוני רגיש עובר בין משתמשים רבים ברשת הפנימית של הארגון, ואם המידע ייפול לידיים הלא נכונות הוא עלול, כאמור, לפגוע בתדמית הארגון ואף לבצע נזק בלתי הפיך.

הסכנה הולכת וגוברת, במיוחד בעידן הקורונה, בשל העובדה שחשבונות עסקיים של עובדים רבים בארגון מחוברים למחשבים הניידים שלהם בגלל הצורך לעבוד מהבית. גם עבודה בענן, אפילו במשרדי הארגון, מביאה סיכון מסוים לאבטחת המידע. מנהלים רבים מחפשים דרכים לשמור על המידע הפנימי של הארגון, ובשל כך מחפשים פתרונות אבטחה איכותיים.

 

בואו נדבר תכל'ס – פתרונות שיעזרו לך לשמור על אבטחת המידע בעסק

  1. סיסמאות חזקות ומאובטחות שמתחלפות בתדירות גבוהה וקבועה – זה הכלי הכי חזק והכי יעיל לאבטחת מידע. בחירת סיסמא איכותית תפחית את הסיכוי של האקרים להיכנס בקלות לשירותים חשובים ומאגרי מידע של העסק שלך.
  2. תוכנות אנטי וירוס – בשביל להגן על מערכות המחשוב, תוכנת אנטי וירוס עם רישיון (כלומר שנקנתה בכסף מחברה מוכרת) היא דבר הכרחי שאסור לוותר עליו. התוכנה תגן על המחשבים מול וירוסים שונים שעובדים בארגון יכולים להביא בטעות מהמחשבים הפרטיים שלהם.
  3. חברה מקצועית – קיימות היום חברות רבות המספקות שירותי מחשוב לעסקים. אחד השירותים שהחברות הללו יכולות להעניק הוא שירות אבטחת מידע. חברה המתמקצעת במתן פתרונות מחשוב לעסקים תוכל לפקח מקרוב על אבטחת המידע שלכם, וכך למנוע בזמן דליפה של מידע.
  4. עדכון גרסה – מערכות ההפעלה של המחשבים שלכם עוברות עדכוני גרסה כל הזמן, ולא סתם. המטרה של העדכונים היא לשפר את המערכות במגוון תחומים, כולל אבטחת מידע. שימו לב שאתם משתמשים תמיד בגרסה עדכנית.
  5. אימיילים – תיבת הדואר האלקטרוני מהווה דרך לרוב ההאקרים להיכנס למערכת של העסק. הקפידו לא לפתוח אימיילים ממקור לא ידוע, מיילים שמציעים לכם מתנות או דורשים כסף. אם חברה אחרת, או אפילו חטיבה אחרת בתוך הארגון שלכם מבקשת מכם להעביר אליה כסף, טלפנו וודאו מול אדם אמיתי שיש צורך בהעברה הזו.

 

סיכום

לסיכום, ככל שהטכנולוגיה מתקדמת כך אנו הופכים לתלויים בה יותר. אנו מנהלים כמעט את כל העסק על רשת המחשבים שלנו, בה אנחנו גם שומרים כמויות לא מבוטלות של מידע. כחלק מכך עולה חשיבותו של נושא אבטחת המידע. כאשר מידע הופך להיות מתועד באופן דיגיטלי, אנו חייבים לוודא שהוא מוגן ומוצפן, לטובת התדמית של העסק ולטובת הלקוחות.

 

תוכן מאובטח

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
Software Engineer VS Software Developer
שירותי מחשוב
Software Engineer VS Software Developer

שני תפקידים נחשקים, נחוצים ונפוצים כיום בעולם התוכנה הנוגעת כמעט בכל תחום בחיים. מהנדס תוכנה ומפתח תוכנה, מה ההבדל ביניהם ובאיזה הכשרה מומלץ להשקיע יותר?

מסך של אפל
שירותי מחשוב
איך לבחור מסך מחשב מושלם לעבודה

סביבת העבודה הופככת משנה לשנה ליותר ארגונומית, מותאמת אישית. כיום, סביבת העבודה הממוחשבת יכולה פתאום להיות בבית. בבית תהיה על בסיס מחשב נייד, סט רמקולים,

שלושה כוננים
שירותי מחשוב
4 סיבות לקחת שירותי מחשוב חיצוניים לעסק

הקמת עסק דורשת תקציב גדול, כיוון שההוצאות רבות ומגוונות. בוודאי הינכם עושים רשימה של הדברים ההכרחיים לעסק, ומוותרים בינתיים על אלו שלא. כדאי שתכניסו לרשימת