מתעסקים בשיווק באינטרנט?
רוצים ללמוד טיפים מעולים לקידום העסק האישי שלכם?
בעלי עסקים שחדשים בדיגיטל?
הכתבה היא בשבילכם.
שנת 2020 הביאה איתה הרבה דברים, הראשי שביניהם היא מגפה עולמית אשר ריסקה לנו ולעולם את השנה לרסיסים.
אבל בנוסף, היא גם בישרה לעולם על עתיד חדש ומבטיח – עתיד שרובו עובד ומתנהל דרך המחשב.
עוד ועוד עסקים בוחרים לקדם את העסק האישי שלהם בדיגיטל.
ומי יצאנית השיווק מספר אחת? כמובן שגוגל.
רק בשנת 2020 אנו עדים לעלייה חדה במספר העסקים אשר משתמשים בפלטפורמה המפורסמת.
בואו גם אתם ללמוד על קידום אתרים אורגני בגוגל.
השילוש הקדוש בקידום אתרים
ראשית כל, אם אתם בעלי עסק ויש סיכוי כזה שעדיין אתם לא מקדמים אותו באחת מפלטפורמות הדיגיטל? אתם הרחק מאחור יקיריי.
העולם של אחרי 2020 לגמרי תפס את השיטה, ויותר עסקים בוחרים להתרכז דווקא בקידום של גוגל.
נתחיל מזה שביחס לקידום אתרים אחר הממוצע חיפוש גבוה מאוד.
רק לצורך השוואה – מנוע החיפוש של גוגל מגלגל סביב ה 3,000,000,000 חיפושים ביום. (כן כן, לא טעיתי)
ועל כן בחישוב פשוט – יותר חיפושים תנבא יותר חשיפה.
לאחרונה נרשמת צמיחה של מאות אחוזים, מה שאומר שאתרים שבדרך כלל משתמשים בגוגל נהנים מהופעה "גבוהה" בראש העמוד.
והשלישי – אתר מקודם פשוט נתפס כאיכותי יותר.
אין אפס, חשבו על זה בעצמכם.
כשרציתם להזמין איזה חולצה מחו"ל, האם נכנסתם לאתר שנמצא בתחתית העמוד?
לא. בדרך כלל ההקלקות המסיביות ביותר קורות דווקא בעמודים שמקבלים את ראש העמוד ובדרך כלל גם יהיו איכותיים יותר.
ומה זה בכלל?
קידום אתרים בגוגל הוא מעין סט פעולות שבסופו של דבר רוצות להגיע למטרה העיקרית: העלאת אתר לחלק העליון של העמוד – מה שיביא לו חשיפה מקסימלית אל מול לקוחות פוטנציאליים.
אף על פי שענקית כמו גוגל היא חברה חכמה וגם לה יש מערכות בינה מלאכותיות.
היא זקוקה לתמריץ והכוונה אל עבר האתר הנכון – ופה הקידום נכנס לתמונה.
בתהליך ישנה היכרות עם האתר ולמידת ההיסטוריה.
חקירה מעמיקה אל מול המתחרים הפוטנציאליים.
וכמובן שיפור וקידום האתר עצמו – מציאת לינקים שבורים, תיקון דפים עם תוכן לא רלוונטי \ דל וכן הלאה.
המטרה של קידום אורגני הוא להביא את האתר למצב של "ניו בורן" ושיפור מקסימלי שלו.
ביצוע אופטימיזציה באופן קבוע, בניית מערכי קישור חיצוניים, הזנת תוכן איכותי, מתן תשומת לב מקסימלי לכל הפן הטכני, ועדכון תוצאות חיפוש של מתחרים פוטנציאליים.
בקיצור, אתם צריכים את זה.
המשפט "אם אתה לא שם אתה לא קיים" מאוד נוגע לכל מערכת ההפעלה של גוגל.
דמיינו שאתם רוצים לצאת מסיבה והתלבשתם יפה, באתם להכנס למועדון – אבל גיליתם שהוא ריק.
זה בדיוק דימוי לאתר שהוא מעוצב להפליא, אסתטי עדין ונקי – אך עם זאת לא נראה לאף אחד .
קדימה, גם לכם מגיע.