בעידן טכנולוגי, דרכי הפרסום התקדמו רבות והינן מגוונות ביותר.
ניתן לפרסם במדיה חברתית, רדיו, טלוויזיה, תחנות אוטובוס, ועוד רבים.
בכל המדיומים הללו נדרשת מחשבה רבה, ודרישה להתחדש על מנת למשוך את הקהל הרחב.
אך לעומתם, פרסום על שלטי חוצות נותר בתור אופציה קלאסית, ומצליחה, אשר תמיד קולעת למטרה.
אי אפשר להתווכח עם העובדה כי שלטי חוצות עושים את העבודה. בכל מדיום אחר עלינו לחפש כיצד לחדש את עצמנו ואת המותג שלנו, וכיצד להעביר בדיוק את המסר הנכון, דרך המילים או הג'ינגל הנכון. לעומת זאת, שילוט חוצות מהווה בתוכו מספר יתרונות מהותיים, ובמאמץ יחסית נמוך לעומת השאר.
מה הוא פרסום חוצות?
פרסום חוצות הוא פרסום על גבי שלטי ענק, או בשפת הסלנג, בילבורדים, אשר לרוב מוצבים לצד כבישים מהירים, על גביי בניינים גבוהים, משרדיים או מגורים. פרסום שלטי חוצות היא אחת דרכי הפרסום הוותיקות והיעילות ביותר לכל סוג של עסק.
מה היתרונות?
לפרסום זה יתרונות משמעותיים:
חשיפה רחבה
בילבורדים, כאמור, מוצבים לצד כבישים מהירים ובמקומות הנראים מאד לעין. שילוב של אלמנט זה, יחד עם גודלו של השילוט, מביא לכך שניתן לראות אותו בבירור בהיקף רחב ומרחוק. היקף רחב זה מביא לידי כך שכמות מרובה מאד של אנשים, וכן כמות מרובה של שכבות שונות של אוכלוסייה, נחשפת לפרסום שלך. זאת אומרת, חל פה באופן הפשוט ביותר חוק המספרים הגדולים. כמה שיותר אנשים רואים, כך יש יותר סיכוי להתעניינות בעסק שלך.
תדמית
שילוט חוצות הוא לרוב גדול, מרשים, ובוהק. בעקבות זאת הוא מעביר מסר מאד ברור של יוקרה, רצינות ומקצועיות. פרסום חוצות אם כן, לא רק מפיץ את העסק שלך למגוון רחב של אוכלוסייה, אלא גם יכול לשדר את סוג התדמית בו אתה מעוניין.
קדמה
ציינו כי שילוט חוצות היא דרך פרסום עתיקת יומין. ויחד עם זאת, כיום לא חייב להיות מדובר בשלט מודפס ענק, אלא גם מסך דיגיטלי ענק. אם כן, נוכל להחליט על איזה סוג פרסום חוצות נרצה. האם נרצה שלט קלאסי ומעוצב כהלכה, או שלט מוקרן שיכול גם להיות סרטון קצר או תמונות מתחלפות, ועוד.
לסיכום
עוד טרם יכולנו לפרסם באמצעות מדיה חברתית, טלוויזיה, ועוד, שילוט חוצות תמיד הייתה דרך הפרסום הקלאסית והמוכרת ביותר. גם היום, יחד עם כל האופציות החדשות, שילוט חוצות אינו מאכזב באחוזי ההצלחה שלו. מיקומו במקום פומבי ובגודל ענק מאפשר חשיפה בלתי ניתנת לתפישה, ולכמות עצומה של אוכלוסייה. בנוסף, בחירה בשלט חוצות מאפשרת לנו לשלוט על המיקום של השילוט ובהתאם לתקציבנו, וקהל היעד שלנו. ובכל מקרה שכזה, המסר שאנו מעבירים באמצעות דרך פרסום זו הוא ברור, והוא רצינות, יוקרה, ומקצועיות.