איך פרסום בפייסבוק יכול לגרום להגדלת רווחים

רשת חברתית
תוכן העיניינים

כיום יותר מתמיד ישנה חשיבות רבה לחשיפה שהמוצר שאנחנו מבקשים לקדם מקבל, בעולם בו ישנן אין סוף אפשרויות וכולן במרחק לחיצת כפתור, התחרות עזה וקשה מתמיד.

לכן, מלאכת חיפוש ואיתור הלקוחות הפוטנציאלים, אלו אשר מעוניינים וזקוקים למוצר שלנו, הינה קריטית והפכה קשה בהרבה מכפי שהייתה בעבר.

אך מה אם אומר לכם שישנו מאגר, אשר אוסף בכל רגע נתון אינפורמציה חשובה אודות הרגלי הצריכה של לקוחותיכם, ויודע לומר לכם בדיוק את מי אתם מחפשים?, מה אם אוסיף ואומר שסביר להניח שגם אתם, בין אם ביודעין ובין אם לא, חלק מאותו מאגר?.

ובכן, שמו האמיתי של המאגר הזה הוא פייסבוק, והכלים שאותו פרסום בפייסבוק מציע – הם לא כאלה שבעל עסק יכול לוותר עליהם.

אז איך זה בעצם עובד?

בניגוד לפרסום אינטרנטי אחר, בפייסבוק הפרסום לא נמדד בקליקים וכניסות, אלא לפי מיקומים. כלומר, לאחר השלמה זריזה של מספר שלבים פשוטים והצבת מודעה דרך פייסבוק – תוכל לרכוש מיקום. במיקום הנ"ל תוצב הפרסומת של העסק ו/או מוצר שאתה מבקש לקדם. פרסום בפייסבוק מתחלק ל- 3, בהתאם לתשלום של המפרסם. מהרגע שהפרסומת הועמדה במקומה, כל אדם אשר יכנס לאותו מיקום שמושכר כרגע לך, המפרסם, יראה את הפרסומת שלך ואיתה המוצר. השינוי הייחודי פה הוא שפייסבוק יודעת על סמך אלגוריתמים שרצים ללא מנוח, מי הם האנשים שבעלי עניין גבוה יחסית במוצר שלך, ויודעת לחבר ביניכם, על סמך תבחינים שאתה כמפרסם בוחר.

כיצד זה שונה מפרסום בכלים שונים?

לדוגמה, נניח ואתם בעלי חנות לכלי גינה אשר מעוניינים למכור ציוד גינון כזה או אחר, אילו תפנו לערוצי הפרסום הישנים – רדיו, טלוויזיה, שלטי חוצות, הסבירות שאכן הפרסומת המיועדת שלכם אכן תתקל בעיניו של אדם אשר זקוק לשירותכם אינה וודאית ולא ניתנת להשפעה. יתרה מכך ייתכן מאוד כי רוב המוחלט של הצופים בפרסומת שלכם בכלל אינם בעלי גינה, ואתם מבזבזים את הזמן שלכם ושלהם עם הפרסומת ההיא. לעומת זאת, כשאתם בוחרים לפרסם מוצר בפייסבוק, אותו אתם תוחמים לפי מיקום גיאוגרפי, ועל סמך עמודים אחרים שאותם הוא אוהב – עמודים אשר מעידים על זיקה או חיבה למוצר או לענף שממנו המוצר שלכם מגיע, תוכלו להגיע בקלות יתרה לקהל היעד שאתם מבקשים למצוא.

לסיכום

עולם התוכן והתקשורת שלנו השתנה באופן קיצוני, לפעמים מוזר לחשוב שרק לפני מספר שנים לא יכולנו ליצור קשר עם אנשים מכל העולם וברגע. ובהתאם לזאת, כפי שעולם זה השתנה, חלו תנודות משמעותיות בעולם הפרסום והצרכנות גם כן. לכן, פרסום בפייסבוק מהווה קפיצת מדרגה משמעותית אשר מאפשרת לכל בעל עסק אשר מעוניין להגדיל את נפח המכירות שלנו, לגשת לקהלים שבעבר היה צורך לכתת רגליים בכדי להגיעם, בעודו מאפשר לנו לגשת אליהם ישירות ולמצוא אותם בכל רגע נתון במהלך היממה, מהרגע בו הם קמים ועד לשניה בה עוצמים עיניים.

אפליקציה

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
איש דיגיטל
שיווק דיגיטלי
איך להצליח בשיווק באינטרנט

בשנים האחרונות אנחנו שומעים יותר ויותר את המושג שיווק באינטרנט. המושג הזה נכנס לחיים של כולנו, החל מאנשים פרטיים שרוצים להפוך לכוכבי רשת, דרך עסקים

מחשב
שיווק דיגיטלי
5 דרכים לשיווק אינטרנטי למקלחונים

כדי לקנות היום מקלחונים שישדרגו לכם את חדר האמבטיה, אין צורך להתאמץ ולהתרוצץ. קבלו 5 דרכים לשיווק מקלחונים באינטרנט.   1 – ממלאים דף נחיתה

מד קידום
שיווק דיגיטלי
3 דרכים לשווק מעשנות בשרים באינטרנט

המעשנות מבטיחות חוויה קולינרית ממש כמו במסעדות גורמה ולכן הן מבוקשות כל כך. על מנת להנגיש אותן לצרכנים יש לשווק אותם באופן שוטף. קבלו 3

שיווק בפייסבוק ראשית
פייסבוק
איך לפרסם בפייסבוק בצורה נכונה

שיווק בפייסבוק הוא אחת דרכי השיווק היעילות ביותר, במיוחד בתקופת הקורונה שבה אנשים מבלים הרבה מאוד זמן מול המסכים וברשתות החברתיות. עם זאת, קל מאוד

סטטיסטיקות
שיווק דיגיטלי
6 סיבות להפיכת העסק שלכם לאוטומטי

השנה האחרונה גרמה לרובנו להתנהל יותר מהבית. קניות, לימודים, חיי חברה – הכל התבצע מהמחשב הביתי או ממכשיר הסמארטפון, וזו הזדמנות מצוינת להפוך את העסק

קידום ראשית
שיווק דיגיטלי
איך מקדמים אתר ביטוחים?

מסתבר שלא מספיק להקים אתר אלא יש צורך ממשי גם בקידום שלו. גם אתר ביטוח נדרש בקידומו על מנת להגיע לעוד לקוחות, אז איך עושים