אם אתם בעלי עסק ויש לכם אתר – עשיתם את הצעד הראשון בכניסה לעולם של לקוחות חדשים, וזוהי התחלה מצוינת. עכשיו, כל מה שנותר לכם לדאוג הוא לעיצוב נכון ויעיל של האתר שלכם. אתר טוב הוא אחד שמעוצב היטב, מתופעל באופן שוטף, מתחדש ומתעצב כל העת, ובקיצור – עושה את העבודה הנכונה.
אתר אינטרנט הוא הפנים שלכם ללקוחות, במיוחד בעידן הטכנולוגי של היום, וכדאי לדאוג שכרטיס הביקור הווירטואלי שלכם ייראה היטב.אולי גם להיעזר בשירותי סטודיו כמו DNA Media סטודיו לבניית, עיצוב וקידום אתרים.
אז מה צריך לעשות אתם שואלים? קדימה, לעבודה.
העיצוב הוא הפתח ללקוחות פוטנציאליים
הקפידו על עיצוב אתרים באופן שמושך את העין ובסגנון שמתאים לקהל היעד שלכם, הוסיפו תמונות, איורים, וגאדג'טים, והשתדלו שהעיצוב יהיה נקי ולא מקושקש מדי כדי לא לבלבל את הלקוחות שלכם. השתמשו בכתב גדול, ברור וקריא ובצבעים משתלבים ואטרקטיביים. אנחנו ממליצים להיעזר בשירותים של סטודיו מקצועי כמו DNA Media סטודיו לבניית, עיצוב וקידום אתרים.
LESS IS MORE
לקוחות אינטרנטיים הם מאוד ממוקדים, זוהי הסיבה שהם קונים דרך הפלאפון במקום לנסוע עד לחנות. עצבו את אתר האינטרנט שלכם באופן ממוקד וישיר, כלומר בצורה של "ישר ולעניין", כך שהלקוחות יוכלו לגשת בקלות ללשונית שהם מעוניינים בה. כמו כן, השתדלו לא להעמיס מידע ומלל רב באתר שלכם ולכתוב את המידע בצורה נגישה וקלה להבנה.
שדרוגים קטנים הם הסוד להצלחה
שדרגו את אתר האינטרנט שלכם על ידי הוספת פרטים קטנים שיעשו את כל ההבדל, כמו לדוגמה זכירת פרטי משתמש, הירשמות לרשימת תפוצה של מידע שיווקי או למועדון לקוחות, וכן חלונית של יצירת קשר עם בעלי העסק, כמו גם קישורים לדפים ברשתות החברתיות של אתר האינטרנט, כמו פייסבוק או אינסטגרם, על מנת לדאוג לפרסם את עצמכם ללקוחות נוספים.
העתיד נמצא בכף היד
רוב הלקוחות כנראה יגיעו לאתר שלכם באמצעות גלישה בטלפון הנייד שלהם, ולא דרך המחשב. לכן, דאגו לעצב את האתר בצורה שתהיה נוחה לשימוש מהפלאפון, כלומר לגרסה לטלפון נייד. מטיבי הלכת מבינכם יוכלו אפילו לפתח אפליקציה של העסק, ולהעניק לעסק שלכם מספר נקודות בונוס.
אז איך מיישמים את כל הדברים החשובים לחוויית המשתמש?
ראשית, הגדירו מטרות לאתר האינטרנט שלכם – מה אתם מצפים לקבל ממנו, ובאיזו צורה אתם מעוניינים שהוא ישדרג את העסק שלכם. לאחר מכן, חקרו את קהל היעד שלכם – שאלו את עצמכם מי הוא הקהל, לדוגמה – הורים, מבוגרים, נוער, סטודנטים, חיילים וכן הלאה, ולאחר מכן בצעו מחקר על אותה אוכלוסייה – במה היא מתעניינת, אילו עיצובים שימושיים עבורה, ומה תהיה חווית המשתמש המיטבית עבור אותם אנשים. התחילו לתכנן ולהקים את אתר האינטרנט שלכם על פי אותם קריטריונים, ולבסוף בצעו הדמיות מול משתמשים כדי לבחון את יעילות האתר שלכם. שפרו את האתר שוב ושוב, ובצעו הדמיות נוספות, עד שתגיעו לתוצאה המיוחלת. זכרו כי תמיד עולה צורך לערוך שינויים ולשפר, שהרי העולם מתקדם ומשתנה מרגע לרגע, לכן כדאי לכם להישאר מעודכנים. בהצלחה!