ההתקדמות הטכנולוגית המהירה של היום מכריחה את כל מי שרוצה לקדם את העסק שלו להישאר בעניינים, ולהשקיע במיוחד בתחומי פרסום ברשתות החברתיות. ידוע ממזמן שקידום ממומן בגוגל אינו מספיק, משום שהיום ליותר ויותר אנשים יש חשבונות פייסבוק ואינסטגרם, גם בתחומים אלו חשוב להשקיע אם אתם רוצים לקדם את העסק שלכם ולהגדיל את חשיפתו למעגל לקוחות גדול יותר ויותר. במאמר זה נפרט כל מה שצריך לדעת על פרסום ברשתות החברתיות: פייסבוק ואינסטגרם.
פרסום ברשתות החברתיות: איך להשתמש בחברות הגדולות היום בשוק כדי להגדיל את קהל הלקוחות
החל משנות ה-2000 הלך ותפס האינטרנט נפח גדול יותר ויותר מהחיים של כולנו, ונוכחות של רשתות חברתיות בחיים שלנו הפכה להיות משהו שאי אפשר להתעלם ממנו. אפשר להשתמש בעובדות האלו כדי לקדם את העסק שלכם באופן יעיל ופשוט, אך חשוב להכיר מספר כללים לפני שעושים זאת.
פרסום ממומן בפייסבוק: מה חשוב לדעת
כאשר ניגשים לפרסום ממומן בפייסבוק חשוב לשים לב למספר פרמטרים:
- מיתוג נכון: קידום ממומן בפייסבוק חייב לכלול מיתוג נכון של העסק שלכם, שכולל לוגו שמושך את העין ודף עסק אמין שיגרום ללקוחות להסתקרן, לעיין בו, ולרצות להישאר ולרכוש מוצרים. השקיעו בסלוגן, בעיצוב ותוכן שידבר אל הלקוחות שלכם כשהם נחשפים לעמוד שלכם בפעם הראשונה.
- פעילות אורגנית בדף: דף שאין בו פרסומים חדשים לא יזכה ללקוחות שיתעניינו בו. לכן חשוב לבצע כתיבת תוכן נכונה בדף הפייסבוק של העסק, להציג את עצמכם, לשתף בעדכונים וחידושים ואף לספר על עצמכם כבעלי העסק.
- פוסט מוצלח לקידום ממומן: לאחר שהשקעתם בדף, תוכלו להתחיל לקדם פוסטים ספציפיים. הפוסטים שתקדמו ייחשפו להמוני אנשים ולכן חשוב להשקיע בעיצוב שלהם באופן ספציפי, במסר שהם מעבירים, וברלוונטיות שלהם לעסק שלכם.
פרסום ממומן באינסטגרם ובפייסבוק: מה דומה ומה שונה
בסופו של דבר שתי הפלטפורמות שונות בתכלית: אינסטגרם נועד לשתף יותר תמונות ומלל קצר, בעוד פייסבוק נותנת במה לשיתוף מלל ארוך יותר. בנוסף אפשר להכליל ולומר שקהל היעד באינסטגרם מורכב מאנשים מעט יותר צעירים מאשר קהל היעד בפייסבוק. על כן יש מעט שוני כאשר בוחרים איך לעצב עמודי עסק בפלטפורמות השונות או איך לקדם פוסטים ואלו פוסטים לקדם. בסופו של דבר, תצטרכו להשקיע בעיצוב נכון, תוכן מדויק, ופעילות אורגנית בכל אחד מהדפים שלכם, כדי להגיע לבסוף לקידום ממומן מוצלח ומדויק.
לסיכום
קידום ממומן ברשתות החברתיות הפך להיות דבר שהוא כמעט חובה לכל בעל עסק היום, בשל ריבוי המשתמשים ברשתות אלו. חשוב לשים לב לפרמטרים שונים כאשר רוצים לקדם בצורה ממומנת בפייסבוק למשל, לעשות זאת בצורה הטובה ביותר שתוביל להגדלת מעגל הלקוחות שלכם באופן מידי.